Neeeeeequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
Heb mijn wk ding niet kunnen afmaken_____
Huilen.quote:
Inderdaad. Wat nu appeltjes, wat nu?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:06 schreef appelen het volgende:
[..]
Geen snowbells maar alarm bells? Gr gr
Dit overkomt mij nu. Tranen hier, tranen.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
omg snow heeft flips je niet meer helpen herinnerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
Dat aantal kaarten invullen was een stom klusje. De wedstrijduitslagen kun je nog een beetje inschatten maar die kaarten heb ik maar wat random ingevuld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg snow heeft flips je niet meer helpen herinneren
ik ook niet
Wist je al dat het tegenwoordig helemaal in is om een paarse croptop met zwarte rok te dragen?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wist je al dat het tegenwoordig helemaal in is om een paarse croptop met zwarte rok te dragen?
ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat aantal kaarten invullen was een stom klusje. De wedstrijduitslagen kun je nog een beetje inschatten maar die kaarten heb ik maar wat random ingevuld.
Tot zover mijn klacht.
Ik heb me eerder altijd tegen WK/EK-poules verzet maar inderdaad, ONZquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ookeigenlijk vind ik zulke dingen voorspellen sowieso maar dom, maar ONZ
Fabulous dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wist je al dat het tegenwoordig helemaal in is om een paarse croptop met zwarte rok te dragen?
Ik vind het stiekem best een toffe (sub)fora maar ja maar ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
MED / Moira. op CRE
Kom CREatief doen dan![]()
Leuk forum, ga er alleen niks posten ivm herkenbaarheidquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
MED / Moira. op CRE
Kom CREatief doen dan![]()
Zullen we in Mono's notes gaan schaken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef LompeHork het volgende:
Kutmod. Kan ze eindelijk haar (en mijn) notes lezen.
Kan niet, ik was aan het winnen en toen was die schavuit ineens weg, ik kan zo mijn plannetje niet voltrekkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zullen we in Mono's notes gaan schaken?
Of ik kan eigk heul niet schakenMaar dan ga je met hem verder in zijn notes
Mijne lekker niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef LompeHork het volgende:
Kutmod. Kan ze eindelijk haar (en mijn) notes lezen.
Goed he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef Moira. het volgende:
M'n eigen notes kon ik btw al zien door fullabo he
Alleen nu weet ik dat ze voornamelijk allemaal door jou gezet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |