Ik ken inderdaad geen vriendelijke mensen, het is soms beangstigend hoeveel jij weet over mijn leven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent geen vriendelijk mensen? Nog nooit ruzie gezien op een metalfestival, echt nog nooit.
Ja, ik duwde de huiskat van de Pintelier op vriendelijke doch resolute wijze aan de kant, sprong over de tafel en heb een FOK! stokje gestoken voor dit wanstaltige staaltje wansmaak.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte, heb je Pax wel geholpen?
wacht waar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze riep jou aan en binnen enkele minuten stond je ter beschikking. Wie laat zich nou commanderen hier?
Eikelquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen vriendelijke mensen, het is soms beangstigend hoeveel jij weet over mijn leven.
[..]
Ja, ik duwde de huiskat van de Pintelier op vriendelijke doch resolute wijze aan de kant, sprong over de tafel en heb een FOK! stokje gestoken voor dit wanstaltige staaltje wansmaak.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen vriendelijke mensen, het is soms beangstigend hoeveel jij weet over mijn leven.
[..]
Ja, ik duwde de huiskat van de Pintelier op vriendelijke doch resolute wijze aan de kant, sprong over de tafel en heb een FOK! stokje gestoken voor dit wanstaltige staaltje wansmaak.
Die huiskatquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
:SSSSSquote:
FOK!stokjequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die kat hield het meest van mij. Is de lasagne je naar het hoofd gestegen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij en Paxcon bedoel je. Van jou wilde hij niets weten.
nopequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:42 schreef d4v1d het volgende:
Lees deze reacties
https://www.facebook.com/jumbosupermarkten/posts/672527842823105
Is wel waar overigens. Best een fijn gevoel wetende dat al het moois wat je over deze regelrechte vakman zegt op waarde wordt geschatquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal nu even de naam van Pax noemen zodat hij weer iets leuks heeft als hij zichzelf weer sherlockt.
Pax
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Die tekening die ik op TC voor je maakte binnen 2 minuten of zo maanden geleden bleek nog ergens op mijn bureau te liggen![]()
[ afbeelding ]
stropquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Die tekening die ik op TC voor je maakte binnen 2 minuten of zo maanden geleden bleek nog ergens op mijn bureau te liggen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
strop
galg
ophangen
hangboom
hangsnor
hangen
lynchen
Hint?
Topteam blijven we toch. Eerste gok was correctquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
strop
galg
ophangen
hangboom
hangsnor
hangen
lynchen
Hint?
Spelletjes met mede FOK!kers levert meer op dan ooit gedacht. Hooiquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef FL_Freak het volgende:
Isketch maakt meer kapot dan je lief is.
Wat een faal he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
NOS die besluit om vier minuten voor tijd een storing op hun website te hebben.
Er is een technisch probleem.
Probeert u het in een ogenblik nog een keer. Onze excuses voor het ongemak.
Suggesties voor het vinden van de juiste pagina
Ga naar NOS.nl
Ga naar Nieuwsoverzicht
wat is dit en waar is de hardcore versie van ditquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brazilie - Kroatie. Zelfs Etsu is die hard fan na het zien van
[ afbeelding ]
Dit is Rakitic, Kroatische speler en nieuwste aanwinst van Barcelona.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
wat is dit en waar is de hardcore versie van dit
Ik slaap in een Barcelona shirt, krijg ik hem nu?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Rakitic, Kroatische speler en nieuwste aanwinst van Barcelona.
Geldt dit dan ook als ik een Ronaldo shirt zou aantrekken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik slaap in een Barcelona shirt, krijg ik hem nu?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geldt dit dan ook als ik een Ronaldo shirt zou aantrekken?
Neequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geldt dit dan ook als ik een Ronaldo shirt zou aantrekken?
Rijk, afgetraind, wonende in een mooie stad en geeneens zo lelijk. Kom op zeg.quote:
Als ik voor oppervlakkigheid ga dan moet het een knap iemand zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee
[..]
Rijk, afgetraind, wonende in een mooie stad en geeneens zo lelijk. Kom op zeg.
1-1 is de huidige stand. Nogwattesquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
staat er al iemand voor met voebbel? kroatie tegen nogwattes toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |