Als je een room maakt heb je een tabje 'advanced', daar staat ergens iets over de 'grace period' ofzo, die staat op 25, moet je naar 10 zettenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe ik wts niet eens dat je dat kon verschuiven
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik opnieuw naar elk van die statussen gaan om de meldingen stop te zetten![]()
da's meer moeite dan gewoon niet reageren en het bij een like te houden
nee klopt, da's ook zo schijtirritantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op mobiel kan dat volgens mij niet
hahahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou beter in zijn geheel niet meer kunnen facebooken. De dingen waarin ik mij meng ontsporen altijd ietwat met een oma die het dan nog daadwerkelijk liked.
'Suck my dick' postsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou beter in zijn geheel niet meer kunnen facebooken. De dingen waarin ik mij meng ontsporen altijd ietwat met een oma die het dan nog daadwerkelijk liked.
Heel fijn inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
hahahahahaKlinkt als een normale situatie in het leven van LR, hoor
Mijn oma kan het tenminste wel op prijs stellenquote:
Dat dacht ik ook, blijkt dat half FOK! het helemaal goed heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Rodawa het volgende:
Ik had me geen beter begin van het WK kunnen wensen.
[ afbeelding ]
~ VIVA ONZ SC.
U srs? Had jij het ook helemaal goed?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, blijkt dat half FOK! het helemaal goed heeft
Ja, nog een aantal hierquote:
Oeh is, goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha godver.Ach, beter hier dan in de concurrerende subleagues.
Heb je nog zin in curve?
NICE. Ik doe wel vast een lokquote.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oeh is, goed.
Maar ik ga ff snel douchen. Ben er over 10 minuten.
HA, daar ben ik alweerquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal nu even de naam van Pax noemen zodat hij weer iets leuks heeft als hij zichzelf weer sherlockt.
Pax
kom anders naar isketchquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HA, daar ben ik alweer
Littlerabbit ook bedankt. Quoten gaat op mobiel helaas wat moeizaam.
Embrace it.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:04 schreef Flippiee het volgende:
IK KAN NIET SLAPEN. FIX DIT NU VOOR MIJ PLS
You must.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet.![]()
Wat doe jij nog wakker?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
You must.
Mijn ritme is nogal verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |