oke groetjes terugquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:23 schreef Fokker89 het volgende:
Heee ik zie net dat moira mod is nou wat is deze dan nou groetjes nou doei
Tenks. Dan moet je trouwens ook wat medelijden met Moira. hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
x
Dat is wel sneu.Hopelijk komt het dan gauw goed of zo.
oh oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij doet groetjes en ik doe groetjes terug aan jou
hehe, wij leven die harde leefquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tenks. Dan moet je trouwens ook wat medelijden met Moira. hebben.
't Is dat jij het bent. WANT ANDERS.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik fix dit voor niemand sorry darrrling
Dit is de nachtbagger die ook overdag mag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:29 schreef remlof het volgende:
En waarom heet dit niet gewoon nachtbagger?
Oh ja. Gewoon de Bagger SC dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is de nachtbagger die ook overdag mag.
Omdattie ook overdag open is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:29 schreef remlof het volgende:
En waarom heet dit niet gewoon nachtbagger?
Anders had ik degene die de UI in kwestie gebruikte niet leuk gevonden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAN WAT HE. JIJ STOERE BOI. DAN WAT.
Ook altijd saai dat je/de AT doodvalt naarmate 't later wordtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Verbazingwekkend saai, die harde leef.
Dat valt meequote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Anders had ik degene die de UI in kwestie gebruikte niet leuk gevonden.
Rond 4:00 is dat meestal zo ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook altijd saai dat je/de AT doodvalt naarmate 't later wordtAls je op FOK! niks meer te doen hebt heb je écht niks meer te doen
nice!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Rond 4:00 is dat meestal zo ja.
Dan ga ik vaak maar muziek luisteren via m'n tv.
Chromecast.
Zo ben ik. Meevallend.quote:
Niet eens curven?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice!
ik ga dan meestal nog dommere kutspelletjes doen
Van die facebookapps
Nee, dat heb ik dan al enkele uren achter elkaar gespeeld, en zonder FOK!kers is 't niet zo leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo ben ik. Meevallend.
[..]
Niet eens curven?
Gemiddeld dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo ben ik. Meevallend.
[..]
Niet eens curven?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan al enkele uren achter elkaar gespeeld, en zonder FOK!kers is 't niet zo leuk
Wow. Kei- en keihard.quote:
Ah, dan moet je je wel heel erg vervelen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice!
ik ga dan meestal nog dommere kutspelletjes doen
Van die facebookapps
Grapje toch popje :$quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef krioro het volgende:
[..]En klopt ja.
Heb het al eeuwen niet meer gedaan. =$
[..]
Wow. Kei- en keihard.
Typjequote:
Waarom ben jij nog zo laat wakker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
[..]
Hey typ.
Zulks een activiteit hier op dit uur.
Ja kom net van het strand, true storyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
[..]
Hey typ.
Zulks een activiteit hier op dit uur.
Had het druk vandaag, laat getraind, laat gegeten, en nu wilde ik nog even chillen maar ben wel echt moe dus denk dat ik het niet lang meer volhoud.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja kom net van het strand, true story, en besloot nog maar even op de interwebz te gaan.
nachtstrandwandeling?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja kom net van het strand, true story, en besloot nog maar even op de interwebz te gaan.
hehe ja zoietsquote:
oh da's zo irritantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehe ja zoiets
maar ik ben zonder te douchen in bed gaan liggen en nu komt er zand in mijn bed
Bijzonder vervelend
nah dan worden de huisgenoten wakker, overleef het welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh da's zo irritantbeter ga je nog effe douchen
hehe, sterktequote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nah dan worden de huisgenoten wakker, overleef het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |