Ja waren jullie met zn 2-en?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben net terug van personeelsuitje van mijn stageplek, eerst de hele middag gesurvivald en toen lekker gedineerd met bier
Nicequote:
aah da's chillquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben net terug van personeelsuitje van mijn stageplek, eerst de hele middag gesurvivald en toen lekker gedineerd met bier
Vet goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
En oja mijn stageverslag is goedgekeurd door schoolFISSA FISSA
Dat dan nog nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
aah da's chilllekker door de modder gebaggerd?
oh gaafquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat dan nog nietmoesten wel met een zelfgemaakt vlot aan de overkant komen, maar niet in het water gevallen
en daarna nog over een hindernisbaan gegaaan
was bier een gezellige date?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stop volgen is mogelijk toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Ik moet echt afleren om bij geslaagde kinders op m'n Facebook 'gefeliciteerd' onder de status te zetten, dan krijg ik er elke keer een melding van als iemand anders daar ook feliciteert
Ja maar dan moet ik opnieuw naar elk van die statussen gaan om de meldingen stop te zettenquote:
Truequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik opnieuw naar elk van die statussen gaan om de meldingen stop te zetten![]()
da's meer moeite dan gewoon niet reageren en het bij een like te houden
ik open welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sketch, wil wel even lachen. Open jij room en dan ik lokquote? Of precies andersom?
hehehe ik wts niet eens dat je dat kon verschuivenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik open welmensen vergeten vaak dat kutvuurwerk op het eind naar 10 sec te zetten ipv 25 sec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |