Het zelfde gewenst.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Tevens ga ik slapen werken, ik wens u allen één fijne avond
Truste hork!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Ja ik heb voetbal niet aan staan en om één of andere reden geloof ik het gelijk als iemand zegt dat Kroatië 4-1 voor staatquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voetbal posts zijn echt extreem verwarrend Moira
Gewoon een touw ophangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef Tally het volgende:
Waarom heb ik de koelkast boven de vriezer laten plaatsen? Nu mot mn dochtertje een trapje pakken als ze mn bier pakt
werkze en daarna slaapzequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
OH JA NU IS HET FLIPPIEE HAAR SCHULDquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb voetbal niet aan staan en om één of andere reden geloof ik het gelijk als iemand zegt dat Kroatië 4-1 voor staatTerwijl ik daarvoor nog van Flips had gehoord dat Brazilië de overhand had
Wat is er mis met mij?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef Tally het volgende:
Waarom heb ik de koelkast boven de vriezer laten plaatsen? Nu mot mn dochtertje een trapje pakken als ze mn bier pakt
als ik dr ophang mot ik zelf lopen.quote:
Note erbij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
kut hooidraadbeetje breinloze stonertjes pesten
Zodat ze niet de hele koelkast leeg vreet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef Tally het volgende:
Dan kan ze toch klimmen manquote:
NEE HET IS HOOIDRAADS SCHULDquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OH JA NU IS HET FLIPPIEE HAAR SCHULD
Jeetje
Ze is 3quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan kan ze toch klimmen manDan kan ze gelijk mee doen op school met de gym.
Mijn dochtertje?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:46 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Zodat ze niet de hele koelkast leeg vreet.
Ja lekker. Roept de hele tijd MAMAAAAAAAA.quote:
Ja, moet kunnen toch?quote:
School begint bij 4.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ze moet toch een keer beginnen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |