Deze vrouwquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja dat kroatie vast nog wel even 3 doelpunten wil inleveren zodat ze weer op 1 staan
3-1 is een stuk reëler. Kroatie is op en Brazilie heeft nog wat te bewijzenquote:
Een paar jaar terug riep ik tegen m'n moeder dat Denemarken het EK zou winnen en ze vulde zo ook haar poule in. Wonnen ze ook nogquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
OeehhhDat zou relaxed zijn, dan hoop ik dat het 2-1 blijft
Mwah, ik gokte op 2-0 eigenlijk, maar ik gaf Kroatië een mazzelgoal mee, dat is dus ook wel gebeurd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3-1 is een stuk reëler. Kroatie is op en Brazilie heeft nog wat te bewijzen
Dat het mijn invoer is staat hier overigens niet geheel los van
quote:
Je had 3-1 voor Brazilië toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had 3-1 voor Brazilië , het kan nog
22 jaar geleden een paar jaar noemenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een paar jaar terug riep ik tegen m'n moeder dat Denemarken het EK zou winnen en ze vulde zo ook haar poule in. Wonnen ze ook nog
Of nee, WK, ik weet het niet meer. Meh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
22 jaar geleden een paar jaar noemenToen was ik 2 man.
Het staat 2 - 1 voor Brazilië doos.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Je had 3-1 voor Brazilië toch?
Maar nu is het al 4-1 voor Kroatië.
Dus 'het kan alleen nog' als Brazilië op magische wijze die 4-1 in een 1-1 verandert, en dan nog 3 doelpunten scoort tegen Kroatië
Praat ik echt poep?Ik weet niet maar dat moest gewoon zo'n post zijn waar nooit meer op gereageerd wordt, als ik 't dan moet uitleggen snap ik 't zelf ook niet meer
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dus 'het kan alleen nog' als Brazilië op magische wijze die 4-1 in een 1-1 verandert, en dan nog 3 doelpunten scoort tegen Kroatië
Praat ik echt poep?Ik weet niet maar dat moest gewoon zo'n post zijn waar nooit meer op gereageerd wordt, als ik 't dan moet uitleggen snap ik 't zelf ook niet meer
Het is 2-1quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
oh tering, ja ik ben toch niet aan het kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze vrouw
Het staat 2-1 voor Brazilië.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Jouw voetbal posts zijn echt extreem verwarrend Moiraquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voetbal posts zijn echt extreem verwarrend Moira
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh tering, ja ik ben toch niet aan het kijken_ ga mij dan niet flashen dat het 3-1/4-1 voor Kroatië staat
goffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |