SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Gewoon verdergaan met hetzelfde potje maar dan in zijn notesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan niet, ik was aan het winnen en toen was die schavuit ineens weg, ik kan zo mijn plannetje niet voltrekken
hihi trekken.
Ik heb het geprobeerd, en het luktequote:
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed he?dat is lekken wat je doet nu.
Krijg jij dat nog niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Moira als moderator is een devaluatie van deze vrije tijdsfunctie. Tijd om een compensatie te eisen.
Gratis geld zeg ik je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Moira als moderator is een devaluatie van deze vrije tijdsfunctie. Tijd om een compensatie te eisen.
Ging je pc niet crashen door die lappen tekst?quote:
Nee. Ik accepteerde de functie puur voor de status. Ik zag mijzelf al rondparaderen met een CV waarop FOK! in capslock stond getypt.quote:
ONZquote:
Een beetje gay is okayquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vraag het Moira. en m'n vrouw, dat ben ik verre van. Kusjons
Ah herkenbaar. Dat had ik na een week ook al opgegeven. Al staat het nog wel op mijn C.V.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik accepteerde de functie puur voor de status. Ik zag mijzelf al rondparaderen met een CV waarop FOK! in capslock stond getypt.
Maar nu...
Crewbash. Note erbij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
/jaloersquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
FOK! staat in bold en caps in m'n CV. Ik word nergens aangenomen en hang al jaren werkeloos en uitkeringtrekkend in mijn blote reet in de voortuin op een paar kratjes pils terwijl ik shaggies rook de hele dag. Het goede leventje.
Nee hij hield het maar net vol, maar holy shit wat heb jij veel baggerspree's gehoudenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ging je pc niet crashen door die lappen tekst?
Ook heeft hij je nick verkeerd gedaan en zoquote:
Ik ben nieuw hier wat is een crewbash?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook heeft hij je nick verkeerd gedaan en zo
Dus eigenlijk gaat het niet over u. Dus geen bash en zulks.
Ik weet het niet.
HELP.
Zo rol ik. Ik ben niet te houden in het weekend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hij hield het maar net vol, maar holy shit wat heb jij veel baggerspree's gehouden
Ik heb 't er in Comic Sans op gezetquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah herkenbaar. Dat had ik na een week ook al opgegeven. Al staat het nog wel op mijn C.V.
Niet in caps though.
Je bent nu gewoon de waarheid aan het verkondigen. Niets mis mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier wat is een crewbash?
Lt.Surge is echt een konkomongool.
Je moeder is mijn weekend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik. Ik ben niet te houden in het weekend.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon de waarheid aan het verkondigen. Niets mis mee.
Nee. Do explain?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder is mijn weekend.
Snap je? Snap je?
Nee, een beetje maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja met Mono, maar dat is niet echt gay toch?
TE LAAT. IK HEB AL EEN BANAAN VOOR HEM GEVRAAGDquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook heeft hij je nick verkeerd gedaan en zo
Dus eigenlijk gaat het niet over u. Dus geen bash en zulks.
Ik weet het niet.
HELP.
Mag ik een kiwi?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef Moira. het volgende:
TE LAAT. IK HEB AL EEN BANAAN VOOR HEM GEVRAAGD
En terecht. Heb ik zelf ook moeite mee soms.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik. Ik ben niet te houden in je moeder.
Srs? Ik vind je eigk wel lief hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon de waarheid aan het verkondigen. Niets mis mee.
Man man manquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En terecht. Heb ik zelf ook moeite mee soms.
Serieus?quote:
Voor Kroatië?quote:
Bedankt. Samen staan we sterk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef ouyevoli het volgende:
Nondeju, dit topic heeft wat zwart nodig.
2-1 voor Braziliëquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef Fopje het volgende:
Oeh ik heb bijna mijn voorspelling voor de WK pool goed? Wat hadden jullie?
Geen idee, maar Brazilië won volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef Fopje het volgende:
2 - 0.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef Fopje het volgende:
Ik had 3-1 voor Brazilië , het kan nogquote:
Ze zien 't niet eensquote:
bijnaquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had 3-1 voor Brazilië , het kan nog
Goed mogelijk, die gasten scoren altijd wel in de laatste paar minuten, Ajax stylequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je doet niet eens mee met de ONZ poule?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed mogelijk, die gasten scoren altijd wel in de laatste paar minuten, Ajax style
Tevens zag ik die eigen goal niet aankomen
Je begint dan ook al op leeftijd te geraken he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed mogelijk, die gasten scoren altijd wel in de laatste paar minuten, Ajax style
Tevens zag ik die eigen goal niet aankomen
BRANDSTAPEL.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je doet niet eens mee met de ONZ poule?
Nee, ik ben pauper.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je doet niet eens mee met de ONZ poule?
Waarom de emogif?quote:
Bijna 30, krijg je datquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je begint dan ook al op leeftijd te geraken he.
Ook belangrijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben pauper.(aka: niet gezien omdat werk
)
nja dat kroatie vast nog wel even 3 doelpunten wil inleveren zodat ze weer op 1 staanquote:
Ik nietquote:
Klopt, tevens kan ik met de poule op het werk van m'n vrouw iets van 3000 euro winnen, dus die maar wel ingevuldquote:
Waar heb je het overquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja dat kroatie vast nog wel even 3 doelpunten wil inleveren zodat ze weer op 1 staan
Oeehhhquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Klopt, tevens kan ik met de poule op het werk van m'n vrouw iets van 3000 euro winnen, dus die maar wel ingevuld
Deze vrouwquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja dat kroatie vast nog wel even 3 doelpunten wil inleveren zodat ze weer op 1 staan
3-1 is een stuk reëler. Kroatie is op en Brazilie heeft nog wat te bewijzenquote:
Een paar jaar terug riep ik tegen m'n moeder dat Denemarken het EK zou winnen en ze vulde zo ook haar poule in. Wonnen ze ook nogquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
OeehhhDat zou relaxed zijn, dan hoop ik dat het 2-1 blijft
Mwah, ik gokte op 2-0 eigenlijk, maar ik gaf Kroatië een mazzelgoal mee, dat is dus ook wel gebeurd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3-1 is een stuk reëler. Kroatie is op en Brazilie heeft nog wat te bewijzen
Dat het mijn invoer is staat hier overigens niet geheel los van
quote:
Je had 3-1 voor Brazilië toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
22 jaar geleden een paar jaar noemenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een paar jaar terug riep ik tegen m'n moeder dat Denemarken het EK zou winnen en ze vulde zo ook haar poule in. Wonnen ze ook nog
Of nee, WK, ik weet het niet meer. Meh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
22 jaar geleden een paar jaar noemenToen was ik 2 man.
Het staat 2 - 1 voor Brazilië doos.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Je had 3-1 voor Brazilië toch?
Maar nu is het al 4-1 voor Kroatië.
Dus 'het kan alleen nog' als Brazilië op magische wijze die 4-1 in een 1-1 verandert, en dan nog 3 doelpunten scoort tegen Kroatië
Praat ik echt poep?Ik weet niet maar dat moest gewoon zo'n post zijn waar nooit meer op gereageerd wordt, als ik 't dan moet uitleggen snap ik 't zelf ook niet meer
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dus 'het kan alleen nog' als Brazilië op magische wijze die 4-1 in een 1-1 verandert, en dan nog 3 doelpunten scoort tegen Kroatië
Praat ik echt poep?Ik weet niet maar dat moest gewoon zo'n post zijn waar nooit meer op gereageerd wordt, als ik 't dan moet uitleggen snap ik 't zelf ook niet meer
Het is 2-1quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
oh tering, ja ik ben toch niet aan het kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze vrouw
Het staat 2-1 voor Brazilië.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Jouw voetbal posts zijn echt extreem verwarrend Moiraquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voetbal posts zijn echt extreem verwarrend Moira
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh tering, ja ik ben toch niet aan het kijken_ ga mij dan niet flashen dat het 3-1/4-1 voor Kroatië staat
goffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |