Maar 30 in een maand is dan weer best duur. Kan je dan niet beter rijstwafels kopen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik leef van een uitkering. Wees blij dat ik nog cherrytomaatjes kan kopen
Oooohquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee joh nog geen 1,5. Net 1 geworden
Dan horen ze niet te lopen. Die van mij mot lopen
Die zijn droog en mot ze niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar 30 in een maand is dan weer best duur. Kan je dan niet beter rijstwafels kopen?
Ach, het stroomt door m'n aderen, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Moira. het volgende:
Lt.Surge heeft nog een hele kast vol dit soort aids
Eerst mot ze leren klimmen. Kan ze bij dr zus op dr nek. Is dat trapje ook niet meer nodig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
OooohMja dan kan je die iig ook leren bier voor je te halen
Had jij ook 3-1?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FIFA omgekocht om de FOK! wk poule te winnen
gr gr
Ze zei vanmiddag tegen dr vader: ik ga je kapot slaan, terwijl ze met een speelgoed hamer achter hem aan rendequote:
Geen idee, ik had 1 kaartquote:
Moeder van het jaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst mot ze leren klimmen. Kan ze bij dr zus op dr nek. Is dat trapje ook niet meer nodig.
O, ik had 4 ofzo.quote:
Ook nog geel voor zo'n Kroaatquote:
Damn. Ik weet niets meer te zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag tegen dr vader: ik ga je kapot slaan, terwijl ze met een speelgoed hamer achter hem aan rende
Ditquote:
night nightquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga slapen, trusten FOK! vriendjes en vriendinnetjes
Ja want penalty hequote:
Waren er serieus 4 kaarten gevallen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er inderdaad 4. Alles goed zoals het hoort.
Had ik ook al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er inderdaad 4. Alles goed zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |