Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Had ik net gedaan R&P / Tinder #50 Soulmates op Tinderrrrr, dikke bitchquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Jurrgirl: LAPO hebben is nieuw topic openen, clingster die je bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Mag... niet... lachen..Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeilijk hè een topic openenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Had ik net gedaan R&P / Tinder #50 Soulmates op Tinderrrrr, dikke bitch
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Had ik net gedaan R&P / Tinder #50 Soulmates op Tinderrrrr, dikke bitch
Yats and Jurrgirl sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-Gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom hecht je zoveel waarde aan deze match? Jullie hebben een chat gesprekje gehad van 4 uurtjes, that's it. Ik had pas een match die me na een week chatten ineens had verwijderd; dan wil ik niet weten hoe jij zou reageren.quote:
Enerzijds een gebrek aan initiatief aan mijn kant, omdat ik het meer 'voor de leuk' doe dan echt serieus op zoek. Maar mocht er een leuk gesprek ontstaan dan sta ik wel open voor meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar loopt het dan fout in de gesprekken?
Die maken mij tot een minder schatje?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt de foto's zeker niet gezien?
Aah wat een lul! hoe ben je ermee omgegaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan deze match? Jullie hebben een chat gesprekje gehad van 4 uurtjes, that's it. Ik had pas een match die me na een week chatten ineens had verwijderd; dan wil ik niet weten hoe jij zou reageren.
[..]
Enerzijds een gebrek aan initiatief aan mijn kant, omdat ik het meer 'voor de leuk' doe dan echt serieus op zoek. Maar mocht er een leuk gesprek ontstaan dan sta ik wel open voor meer.
Anderzijds omdat ik gewoon geen zin heb in 'hoi, hoe gaat het, wat doe je' gesprekjes die ik al 10 keer gevoerd heb en die daarna stuk lopen.
[..]
Die maken mij tot een minder schatje?
Ik denk wat littekens op haar pols maar verder gaat het goed met haarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Aah wat een lul! hoe ben je ermee omgegaan?
Ik hoop echt dat je 15 bent ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats and Jurrgirl sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-GStory made me crySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt er wel veel op ja. Maar ik weet uit ervaring dat dergelijke vrouwen wel echt bestaan.quote:
Had ze maar geen miskraam moeten doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, vooral dat 'ie die boom meeneemt. Tranen overal.
Ik neem het niet persoonlijk op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die tip in de OP staat. Is gewoon uit de dikke duim gezogen door een user hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Die tip werkt niet bij me. Nu krijg ik geen matches omdat ik kritisch ben en er veel inactievelingen tussen zitten.
Want hoezo is dat niet handig om te doen als app?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:28 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die tip in de OP staat. Is gewoon uit de dikke duim gezogen door een user hier.
Doe ik nu ook sinds 2 weken. Merk geen verschil in matches.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik volg nu ook even die tip uit de OP. Sowieso is kritischer liken geen slecht idee. Nu zijn 3/4 matches het aanspreken niet waard
Dat zeg ik toch niet? De like-tactiek moet ieder voor zichzelf bepalen. In de OP staat echter dat Tinder werkt volgens een 'leuk algoritme'. Dit is niet waar, en in ieder geval niet te bewijzen/achterhalen. Of heb je een linkje voor me? Ik heb er zelf in ieder geval niks over kunnen vinden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Want hoezo is dat niet handig om te doen als app?
jij hebt ook geen bron tegen het tegen verweer toch. Ik zeg alleen dat het mij logischer lijkt om als app een algoritme aan te houden. Dus ja het is niet bewezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? De like-tactiek moet ieder voor zichzelf bepalen. In de OP staat echter dat Tinder werkt volgens een 'leuk algoritme'. Dit is niet waar, en in ieder geval niet te bewijzen/achterhalen. Of heb je hier een bron voor?
Bij een 5/10 moet je nog de foto's checken. Daaronder kan je gewoon naar links schuiven. Vaak zijn er nog mensen die hun eerste foto kut hebben en op die andere nog wel redelijk op staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik nu ook sinds 2 weken. Merk geen verschil in matches.
Haha ja dat is de omgekeerde bewijslast. Dat is een drogreden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
jij hebt ook geen bron tegen het tegen verweer toch. Ik zeg alleen dat het mij logischer lijkt om als app een algoritme aan te houden. Dus ja het is niet bewezen.
Okéquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:54 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
Deed me aan unicornfarts UI denken.
Een date hoeft geen 12 uur te duren hè. Als ze echt leuk is maak je tijd om even langs te wippenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef Grielen het volgende:
Heb ik weer eens een date in de planning word ik door superleuke meiden aangesproken op tinder. En dan heb ik het ook nog eens zo druk met werk/studie. Het is niet eerlijk
Ik bedoel meer van dat ik de hele tijd gevibreerd wordt door m'n telefoon terwijl ik er geen tijd voor heb om constant naar dat schermpje te kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké
[..]
Een date hoeft geen 12 uur te duren hè. Als ze echt leuk is maak je tijd om even langs te wippen![]()
matches komen vanzelf wel de komende dagen. Ik krijg nog steeds matches binnen van m'n like-spree in Groningenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb nu een halfuur die tyfustip gedaan en nog steeds geen matches. Wat een tyfustip. Had nog beter kunnen fappen.
dit ja. even naar een verre plek en ze komen binnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
matches komen vanzelf wel de komende dagen. Ik krijg nog steeds matches binnen van m'n like-spree in Groningen
Maar ik heb maar iets van 20/200 geliked, waarvan sommigen al twee weken inactief zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
matches komen vanzelf wel de komende dagen. Ik krijg nog steeds matches binnen van m'n like-spree in Groningen
Zijn er wel vrouwen in Groningen, of allen koeien/schapen etcquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar ik heb maar iets van 20/200 geliked, waarvan sommigen al twee weken inactief zijn.
Komt omdat ze geen stabiel internet hebben in Groningen.
Douw die foon in je anus!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van dat ik de hele tijd gevibreerd wordt door m'n telefoon terwijl ik er geen tijd voor heb om constant naar dat schermpje te kijken
Weet niet man. Ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zijn er wel vrouwen in Groningen, of allen koeien/schapen etc
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Weet niet man. Ben er nog nooit geweest.
Zijn er zat, ik ben al 2 dagen achtereen bezig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zijn er wel vrouwen in Groningen, of allen koeien/schapen etc
Wat, zat koeien en schapen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zijn er zat, ik ben al 2 dagen achtereen bezig.
En vrouwen.quote:
Godver dit was ik vergeten. Die 2 maken wel weer een hoop goed ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
Sarasien dromenvangertje
wonen in Groningen!
Sarasi heb ik gematched maar Dromenvangertje niet. Die heeft mij denk ik geen like gegevenquote:
Zijn ze ook geboren en getogen in Grunn?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
Sarasien dromenvangertje
wonen in Groningen!
Die herken je wel als ze langskomt, lijkt me. Wel herkenbaar uiterlijk en zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:06 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sarasi heb ik gematched maar Dromenvangertje niet. Die heeft mij denk ik geen like gegeven
Tenminste, ik denk dat het DV was
Het ging heel snel, ik ging alles en iedereen liken. Het leek even een vage flits van herkenning, maar I'm not sure.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die herken je wel als ze langskomt, lijkt me. Wel herkenbaar uiterlijk en zo.
Sarasi herkende mij, dus ze sprak mij aanquote:
Er zijn echtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou ook wel eens willen kijken wat voor matches ik bij de vrouwen krijg, maar ben dan 'bang' dat ik lesbiennes tegenkom die ik ken. Krijg je weer verhalen van.
Ergens wel grappig dat je dat vaker hoort.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Enerzijds een gebrek aan initiatief aan mijn kant, omdat ik het meer 'voor de leuk' doe dan echt serieus op zoek. Maar mocht er een leuk gesprek ontstaan dan sta ik wel open voor meer.
Anderzijds omdat ik gewoon geen zin heb in 'hoi, hoe gaat het, wat doe je' gesprekjes die ik al 10 keer gevoerd heb en die daarna stuk lopen.
Wat voor type krijg je bij mannen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou ook wel eens willen kijken wat voor matches ik bij de vrouwen krijg, maar ben dan 'bang' dat ik lesbiennes tegenkom die ik ken. Krijg je weer verhalen van.
Dat geloof ik graag. Godver, misschien gewoon maar doen. Misschien komen daar leukere gesprekken uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Er zijn echt![]()
bi/lesbiennes op Tinder hoor
Gewoon aanzetten Is het waardquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Is Sarasi te doen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sarasi herkende mij, dus ze sprak mij aan
Veel plezier met je 80 pizza tonnoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hm... Meisje die meteen haar nummer in haar profiel heeft staan omdat tinder zogenaamd niet goed werkt. toevoegen op whatsapp of niet? Het komt een beetje raar over.
Nee, dat is zo'n aandachtssletje. Niet doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hm... Meisje die meteen haar nummer in haar profiel heeft staan omdat tinder zogenaamd niet goed werkt. toevoegen op whatsapp of niet? Het komt een beetje raar over.
Want?quote:
Straks is het een pranker ofzo, en die gaat dan uit jouw naam abonnementen en pizza's bestellenquote:
Eigenlijk bijna alles wat ik like. Meestal zijn dat mannen met donker haar en een duidelijke eerste foto.quote:
Met alleen mijn telefoonnummer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Straks is het een pranker ofzo, en die gaat dan uit jouw naam abonnementen en pizza's bestellen
Welke checkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
Stuur mij het nummer maar, ik haal hem wel even door de check. Wil je ook gelijk haar adres?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
Stuur mij het nummer maar, ik haal hem wel even door de check. Wil je ook gelijk haar adres?
De UF check. Ken je die niet?quote:
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kun je dit duidelijker omschrijven?
Met je telefoonnummer ben ik een hele machtige vrouw. Laten we het daar op houden.quote:
Niemand ziet het, tenzij ik haar ga pesten en blokkeer op het netwerk. Kan ze niet meer Tinderen, zal de hoer leren als het een catfish is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Hier kan je echt zoooo mee in de problemen komen
Helaas. Dat ga ik niet doen.quote:
Nee, stuur me een pm met de details.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Met je telefoonnummer ben ik een hele machtige vrouw. Laten we het daar op houden.
[..]
Niemand ziet het, tenzij ik haar ga pesten en blokkeer op het netwerk. Kan ze niet meer Tinderen, zal de hoer leren als het een catfish is.
Nee, terug naar de zandbak jij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, stuur me een pm met de details.
Was je allangquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef Grielen het volgende:
UF heeft mijn nummer nu ben ik haar bitch
Waar woon je? Ik herken mijzelf in je omschrijving van wat je likedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna alles wat ik like. Meestal zijn dat mannen met donker haar en een duidelijke eerste foto.Zonder duidelijke eerste foto van het gezicht, kijk ik niet verder. Maar meer dan een foto is wel fijn. Ik doe niet aan snelle like sprees, ik kijk vaak even verder bij interesses, tekst en andere foto's. Eentje is niet genoeg om een goede indruk te krijgen.
Jij en slechts 1346 anderen dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik herken mijzelf in je omschrijving van wat je liked
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij en slechts 1346 anderen dus dat scheelt.
Dus je zou hem liken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
-Strawberry-, let maar niet op UF, die wil mij voor haarzelf houdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
De eerste die onder de smoothness van Grielen uitkomt
Ik weet je nummer, ik weet waar je werkt, ik weet waar je woont.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
-Strawberry-, let maar niet op UF, die wil mij voor haarzelf houden
Ik heb wel eens naar info gezocht (wie niet?) maar dat niet op die manier gebruikt. Daarna gewoon ernaar gevraagd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wauwiemand werd boos op mij omdat ik boos werd dat hij mij had gegoogled ipv aan mij had gevraagd
het is toch creepy as fuck als iemand ineens allerlei info over je weet zoals woonplaats en opleiding?vraag dat gewoon
Dat is wel bizar ja, maar ik heb het idee dat mannen dit vaker doen dan vrouwenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wauwiemand werd boos op mij omdat ik boos werd dat hij mij had gegoogled ipv aan mij had gevraagd
het is toch creepy as fuck als iemand ineens allerlei info over je weet zoals woonplaats en opleiding?vraag dat gewoon
Inb4 Grielen/Kano/Mavo die je dingen gaan vragen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb dat nog nooit gedaan? wtfquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naar info gezocht (wie niet?) maar dat niet op die manier gebruikt. Daarna gewoon ernaar gevraagd.
heb het al wel vaker meegemaakt jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat is wel bizar ja, maar ik heb het idee dat mannen dit vaker doen dan vrouwen
Je kent mij toch beter, ik ben geen sickoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Inb4 Grielen/Kano/Mavo die je dingen gaan vragen.
Hoe kwam je erachter dat hij je had gegoogled?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wel. Effe facebook account opzoeken voor wat meer foto's enzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gedaan? wtf
[..]
heb het al wel vaker meegemaakt ja
Nu verpest je hetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Inb4 Grielen/Kano/Mavo die je dingen gaan vragen.
Omdat hij allerlei info wist die zij 'm niet verteld had?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter dat hij je had gegoogled?
Hij wist iets wat op m'n andere blog staat die je alleen kan vinden als je mij googled. Toen ik aan hem vroeg of hij mij had gegoogled werd hij boos dus jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter dat hij je had gegoogled?
Oh dat doe ik alleen als ik meer info heb :p makkelijker zoeken enzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wel. Effe facebook account opzoeken voor wat meer foto's enzo
Mij zou je sowiezo liken en aansprekenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Wat een kneus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij wist iets wat op m'n andere blog staat die je alleen kan vinden als je mij googled. Toen ik aan hem vroeg of hij mij had gegoogled werd hij boos dus ja
Waarin verschilt opzoeken op Facebook met opzoeken op Google?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij wist iets wat op m'n andere blog staat die je alleen kan vinden als je mij googled. Toen ik aan hem vroeg of hij mij had gegoogled werd hij boos dus ja
[..]
Oh dat doe ik alleen als ik meer info heb :p makkelijker zoeken enzo
Als je de naam hebt+likes+woonplaats is het makkelijk zat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Oh dat doe ik alleen als ik meer info heb :p makkelijker zoeken enzo
ja nee dat snap ik, maar dat is nogal dom van hem dan om die info te delen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat hij allerlei info wist die zij 'm niet verteld had?
Goed genoeg voor jou.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
even tussendoor, hoe slecht is fruit uit blik?
Niet slecht. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
zegt hij 'ja je hebt je volledige naam op je blog'quote:
Zeker!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ja nee dat snap ik, maar dat is nogal dom van hem dan om die info te delen.
Niet heel slecht maar zit vaak vol extra suikers omdat het aan het water/sap is toegevoegd en minder vitaminen omdat minder vers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zoek alleen op facebook om te zien of ze een relatie hebben ( zo heb ik ook al 7 relaties verpest omdat gasten probeerden vreemd te gaan )quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarin verschilt opzoeken op Facebook met opzoeken op Google?
Valt volgens mij wel mee. Het is verser dan uit de supermarkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet heel slecht maar zit vaak vol extra suikers omdat het aan het water/sap is toegevoegd en minder vitaminen omdat minder vers.
wauwquote:
Ahja natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet heel slecht maar zit vaak vol extra suikers omdat het aan het water/sap is toegevoegd en minder vitaminen omdat minder vers.
Dat wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahja natuurlijkach tis vast gezonder dan chocolade
Ik keekquote:
Wijven met instagram.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:47 schreef Basxt het volgende:
ik check ook altijd iemands twitter of instagram als dat in de beschrijving staat
Die willen alleen maar volgers inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wijven met instagram.
WIjven die hun account in hun biografie zetten.
Ik wil het niet weten, het is meer van, God why?quote:
hoezo zou je dat niet in je bio mogen hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wijven met instagram.
Omdat deze tumblr een mooie weergave is van alles wat er in m'n hoofd speelt dus jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, het is meer van, God why?
Okequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat deze tumblr een mooie weergave is van alles wat er in m'n hoofd speelt dus ja
She like's it rough. Dat is de gedachte. Denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
Oke
Ik heb dan ook 0,0 verstand van blogs dus geen idee wat je gedachte er achter was
Dus toen je dit plaatje plaatste had je het warm?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat deze tumblr een mooie weergave is van alles wat er in m'n hoofd speelt dus ja
Nee meer van, waarom ze een blog heeft. Uitlaatklep voor haar gedachtes dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
She like's it rough. Dat is de gedachte. Denk ik.
Ook genoeg mannen die dat hebben. Vrijwel altijd meteen naar links bij mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wijven met instagram.
Omdat Instagram voor aandachtvragende hoeren is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet in je bio mogen hebben
Die wijven dislike ik altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die willen alleen maar volgers inderdaad
bij deze mijn bio geupdatequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook genoeg mannen die dat hebben. Vrijwel altijd meteen naar links bij mij.
Als ik alles moet uitleggen wat er op staat ben ik aardig wat van mijn tijd aan het verspillenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Dus toen je dit plaatje plaatste had je het warm?
En dat denk je niet bij die andere gifjes maar alleen bij de DP.gif? Wat selectief.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, het is meer van, God why?
Ook dit jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat denk je niet bij die andere gifjes maar alleen bij de DP.gif? Wat selectief.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat denk je niet bij die andere gifjes maar alleen bij de DP.gif? Wat selectief.
Deze viel nogal opquote:
Uhhhh tumblr heeft allerlei doeleinden en doelgroepenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Tumblr is trouwens voor wijven die zichzelf zielig vinden, aandacht willen, foto's van zichzelf maken met hun een beetje open en hipster zijn.
instagram daarentegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uhhhh tumblr heeft allerlei doeleinden en doelgroepen
Ik download er hoogwaardige mp3's mee op mijn telefoon. Maar dat komt omdat google er vaak naar linktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uhhhh tumblr heeft allerlei doeleinden en doelgroepen
Care to share?quote:
Geen idee. Ik heb er wat steekwoorden staan over wat ik doe enzo.quote:
"Kanoën, furieus masturberen, kaasfondue, mod op FOK!"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er wat steekwoorden staan over wat ik doe enzo.
'' Ik haat small talk, het enige wat je hoeft te weten is dat ik fucking geweldig ben. Ook maak het mij niet uit wat er eerder kwam, het kip of het ei, zolang iedereen maar komt ''quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
"Kanoën, furieus masturberen, kaasfondue, mod op FOK!"
hahaha godverquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Beter dan wat ik vaak tegenkom in ieder geval. Al zie je er niet uit als een godin zou ik op dit soort bio's zeker likenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'' Ik haat small talk, het enige wat je hoeft te weten is dat ik fucking geweldig ben. Ook maak het mij niet uit wat er eerder kwam, het kip of het ei, zolang iedereen maar komt ''
Als je dit kan waarderen kan ik jou waarderen
Dat ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
You can hear them panties droppin', als ze met een mod kunnen praten. Maar als ze er over beginnen weet je alleen dat ze om die reden in je broekje willenquote:
* kanovinnie bio veranderd, range op 160 km en aan het tinderen slaat tot hij dromenvangertje tegenkomtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
als iemand dat als bio had zou ik sowieso liken
ik had laatst toch watquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
You can hear them panties droppin', als ze met een mod kunnen praten. Maar als ze er over beginnen weet je alleen dat ze om die reden in je broekje willen
Tinder crasht, 40 nieuwe matches in 10 secondenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
* kanovinnie bio veranderd, range op 160 km en aan het tinderen slaat tot hij dromenvangertje tegenkomt
teringquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had laatst toch watwas een gastje die in een band speelde ( echt 6 bandfoto's tijdens optredens ) dus ik zo 'oh je speelt in een band, tof, hoe heten jullie?'
hij zo 'sorry ik neuk geen groupies'
????wat
Win win situatie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tinder crasht, 40 nieuwe matches in 10 seconden
Een man met zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had laatst toch watwas een gastje die in een band speelde ( echt 6 bandfoto's tijdens optredens ) dus ik zo 'oh je speelt in een band, tof, hoe heten jullie?'
????wat
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
????wat
en dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
* kanovinnie bio veranderd, range op 160 km en aan het tinderen slaat tot hij dromenvangertje tegenkomt
Dat durf ik nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan?je kan m'n nummer eventueel ook via DM vragen
Ik kijk ook serieus verder dan de eerste foto.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
????wat
topidee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
hey laten we met z'n allen gaan meeten egens waar we wifi hebben en dan gaan tinderen
Als wij zouden matchen zou ik zelfs nog dezelfde avond op de fiets naar Groningen gaan, no time to grab the car keysquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat denk je dan te gaan doen als we een tinder match hebben
Mijn zolderkamer heeft wifiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
hey laten we met z'n allen gaan meeten ergens waar we wifi hebben en dan gaan tinderen
maar wel tijd voor je fietssleutels?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als wij zouden matchen zou ik zelfs nog dezelfde avond op de fiets naar Groningen gaan, no time to grab the car keys
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk ook serieus verder dan de eerste foto.
Ik kijk -mits interessante foto- wel naar de bio, maar ik heb echt het idee dat weinig chicks ernaar kijken. Heb zelf ook geen bio. Die tekst van dromenvangertje is wel grappig, maar denk dat veel wijven daarop afknappen.quote:
Fiets staat niet op slot, ik woon een beetje afgelegen. Soms vergeet ik zelfs mijn auto of het huis op slot te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar wel tijd voor je fietssleutels?
Foto's kijken, fapje plegen en huilend in slaap vallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat denk je dan te gaan doen als we een tinder match hebben
Ik ook. Puur omdat ik fietsen leuk vindquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als wij zouden matchen zou ik zelfs nog dezelfde avond op de fiets naar Groningen gaan, no time to grab the car keys
Alle FOK! zolderkamers staan met elkaar in contact. Eigenlijk is het 1 grote zolderkamerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn zolderkamer naar die van jou?
Staat jouw bed toevallig op een zolderkamer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn bed ook
hihihhiihhihihihihih
Een beetjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Fiets staat niet op slot, ik woon een beetje afgelegen. Soms vergeet ik zelfs mijn auto of het huis op slot te doen
Ja maar in jouw bed ga ik echt niet lopen tinderenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn bed ook
hihihhiihhihihihihih
Maar er zijn hartstikke veel zolderkamers. Hoe lang is dat reizen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Alle FOK! zolderkamers staan met elkaar in contact. Eigenlijk is het 1 grote zolderkamer
Misschien is het een minderheid ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk -mits interessante foto- wel naar de bio, maar ik heb echt het idee dat weinig chicks ernaar kijken. Heb zelf ook geen bio. Die tekst van dromenvangertje is wel grappig, maar denk dat veel wijven daarop afknappen.
Jij weet natuurlijk waar ik woonquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk -mits interessante foto- wel naar de bio, maar ik heb echt het idee dat weinig chicks ernaar kijken. Heb zelf ook geen bio. Die tekst van dromenvangertje is wel grappig, maar denk dat veel wijven daarop afknappen.
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hahaha gewoon keihard in haar bed plassen!!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar in jouw bed ga ik echt niet lopen tinderen
Godverdommequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Alle FOK! zolderkamers staan met elkaar in contact. Eigenlijk is het 1 grote zolderkamer
Spannendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Fiets staat niet op slot, ik woon een beetje afgelegen. Soms vergeet ik zelfs mijn auto of het huis op slot te doen
Mijn bed staat op palletsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Staat jouw bed toevallig op een zolderkamer?
maar ik wil niet de enige zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar in jouw bed ga ik echt niet lopen tinderen
Slaap je in een magazijn? Van je PI word ik wel gekquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spannend
[..]
Mijn bed staat op pallets
[..]
maar ik wil niet de enige zijn
Er heeft nog nooit een leuk uitziende chick een gesprek met me gestart.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is het een minderheid ja.Maar een leuke bio geeft het vrouwen wel een aanknopingspunt om iets tegen je te zeggen.
Hier heb je een goed punt. Maar heb je nog een alternatieve bio? Ik wil wel eentje hebben die niemand anders heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]als ze geen humor kunnen waarderen moeten ze maar op hun boze krent nu.nl gaan lezen en alle opmerkelijke artikelen delen via facebook waarbij ze een hele lap tekst vol frustratie zetten die ze hebben opgebouwd omdat hun dagelijkse activiteiten niet meer zijn dan uit bed gaan
mi scuziquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Slaap je in een magazijn? Van je PI word ik wel gek
Sorry, maar ik kan echt niet een boner krijgen buiten een zolderkamer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spannend
[..]
Mijn bed staat op pallets
[..]
maar ik wil niet de enige zijn
Ik wil het wel proberen met een extra dame, maar volgens mij heb ik aan jou alleen m'n handen al volquote:
En dat vind jij raar? Check eens hoe je over vrouwen praat manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een leuk uitziende chick een gesprek met me gestart.
maak er zelf een? ik weet toch niet watvoor persoon jij bentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een leuk uitziende chick een gesprek met me gestart.
[..]
Hier heb je een goed punt. Maar heb je nog een alternatieve bio? Ik wil wel eentje hebben die niemand anders heeft.
Zoals ik laatst al zei. Dromenvangertje eet mij met huid en haar op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen met een extra dame, maar volgens mij heb ik aan jou alleen m'n handen al vol
? zal ik ook niet nodig hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan echt niet een boner krijgen buiten een zolderkamer.
ja want je zal in de keuken staan om eten voor mij te kokenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen met een extra dame, maar volgens mij heb ik aan jou alleen m'n handen al vol
Zonder bio is daar toch niets van te merken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En dat vind jij raar? Check eens hoe je over vrouwen praat man
blijkbaar ben zie je er niet interessant genoeg uit voor een gesprek in hun ogenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zonder bio is daar toch niets van te merken?
Oké, omdat jij het zegt. Dit gaat wel lastig worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maak er zelf een? ik weet toch niet watvoor persoon jij bent
Als jij graag macaroni a la kano wilt dan kan dat geregeld worden. Of nasi a la johannes a la kano.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
? zal ik ook niet nodig hebben
[..]
ja want je zal in de keuken staan om eten voor mij te koken
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]als ze geen humor kunnen waarderen moeten ze maar op hun boze krent nu.nl gaan lezen en alle opmerkelijke artikelen delen via facebook waarbij ze een hele lap tekst vol frustratie zetten die ze hebben opgebouwd omdat hun dagelijkse activiteiten niet meer zijn dan uit bed gaan
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijkbaar ben zie je er niet interessant genoeg uit voor een gesprek in hun ogen
Ik zeg gewoon tegen iedereen hoimaakt me niet meer uit wie als eerste de match had
Dat laat ik niet gebeuren. Ik zal je net zo hard aanpakken als jij mij. Dan is de eindstand ongeveer die opengekrabde rug in je blogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja want je zal in de keuken staan om eten voor mij te koken
Ja ik ook al een paarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.Ik ben overigens ook wel wat wijven tegengekomen die in hun bio hadden staan dat ze geen gesprekken beginnen.
Ik heb nu iets van 100 matches gehad. daarvan ben ik 90 gesprekken begonnen denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Basxt het volgende:
hoe vaak starten vrouwen zelf een gesprek dan? Of is die kans echt mini
Van die tyfuswijven die 'veroverd' willen worden. Godverdomme, wat kan ik me daar aan ergeren. Die block ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Basxt het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik ook al een paarzelf mensen die er in hebben staan 'als je geen gesprek begint wordt je verwijderd'
wat de?
Als ik de match als eerste zie start ik altijd direct, hooguit een dag later als ik het niet zagquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Basxt het volgende:
Ik start echt nooit het gesprek, alleen als ze echt de 'wauw' factor heeftquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:16 schreef Basxt het volgende:
Heb jij ook dat je (zeker in het begin) zelf veel initiatief moet tonen? Ook al stel ik open vragen, krijg ik vaak korte antwoorden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 100 matches gehad. daarvan ben ik 90 gesprekken begonnen denk ik.
met "hey?"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik de match als eerste zie start ik altijd direct, hooguit een dag later als ik het niet zag
Soms wel, soms niet. Ik ga niet aan een dood paard trekken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je (zeker in het begin) zelf veel initiatief moet tonen? Ook al stel ik open vragen, krijg ik vaak korte antwoorden.
En hoeveel van die gesprekken blijven een tijdje gaande?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik de match als eerste zie start ik altijd direct, hooguit een dag later als ik het niet zag
Ik ook niet, maar je merkt het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik ga niet aan een dood paard trekken.
dit. ik heb tot nu toe 4 keer hele mooie gesprekken gehad (tot whatsapp aan toe) en dat komt echt doordat hun ook vragen stelde. Als dat niet gebeurd weet je al dat het niks wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je (zeker in het begin) zelf veel initiatief moet tonen? Ook al stel ik open vragen, krijg ik vaak korte antwoorden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook wel wat wijven tegengekomen die in hun bio hadden staan dat ze geen gesprekken beginnen.
Ik like alleen de mensen die ik knap vind, dus ik zal liken. Interesseert mij die afwijzing.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb trouwens een hele diepgaand discussie onderwerp
Wat doen jullie als je ontzettend knappe mensen tegenkomt die stiekem out of your league zijn?
Klik je op hartje en ga je voor de uitdaging
Of klik je op kruisje omdat je geen zin hebt in moeite doen en zat (bang) bent van afwijzingen?
Nee ik gebruik een van mijn geniale openingszinnenquote:
Ik denk niet in leagues. Dus gewoon altijd hartje en wachten tot zijn begint, en anders dan begin ik een keerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat doen jullie als je ontzettend knappe mensen tegenkomt die stiekem out of your league zijn?
Of klik je op kruisje omdat je geen zin hebt in moeite doen en zat (bang) bent van afwijzingen?
De helft ongeveer. Krijg soms niet eens een reactiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoeveel van die gesprekken blijven een tijdje gaande?
Niet geschoten is altijd mis. Dus gewoon likenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.Ik ben overigens ook wel wat wijven tegengekomen die in hun bio hadden staan dat ze geen gesprekken beginnen.
Ik klik op het hartje en krijg geen matchquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik echt maar één keer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Basxt het volgende:
[..]
dit. ik heb tot nu toe 4 keer hele mooie gesprekken gehad (tot whatsapp aan toe) en dat komt echt doordat hun ook vragen stelde. Als dat niet gebeurd weet je al dat het niks wordt.
En dan is het helaas pindakaas en op naar de volgende.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je merkt het natuurlijk wel.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik klik op het hartje en krijg geen match
Bij mannen waarvan ik weet dat ze te knap zijn en waarschijnlijk tig matches met knappe vrouwen hebben druk ik wel op het hartje, maar doe ik geen moeite verder. Mannen die ik heel knap vind maar toch om de een of andere reden niet mijn type / niet bij mij vind passen, gaan naar links.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele mooie openingszinnen, maar er is nog nooit leuk op gereageerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik gebruik een van mijn geniale openingszinnen
Meestal gewoon 'jij bent leuk, ik ben leuk, wanneer pizza eten en spoonen?'
Hm, ik moet ook maar eens beginnen met gewoon op hartje drukkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik like alleen de mensen die ik knap vind, dus ik zal liken. Interesseert mij die afwijzing.
Gebruik mijn Noordpool/IJsbreker, succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele mooie openingszinnen, maar er is nog nooit leuk op gereageerd.
Dat tweede doe ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mannen waarvan ik weet dat ze te knap zijn en waarschijnlijk tig matches met knappe vrouwen hebben druk ik wel op het hartje, maar doe ik geen moeite verder. Mannen die ik heel knap vind maar toch om de een of andere reden niet mijn type / niet bij mij vindt passen, gaan naar links.
Wat doe jij?
Zo'n voorstel heb ik sowieso nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik gebruik een van mijn geniale openingszinnen
Meestal gewoon 'jij bent leuk, ik ben leuk, wanneer pizza eten en spoonen?'
DM er eens een paar gaarnequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele mooie openingszinnen, maar er is nog nooit leuk op gereageerd.
Hahahah ja zovaak tijdens uitgaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Basxt het volgende:
Heeft er iemand al eens iemand opeens tegen gekomen in het echt dan? Waarmee je op tinder gematcht bent?
Dates,quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Basxt het volgende:
Heeft er iemand al eens iemand tegen gekomen in het echt dan? Waarmee je op tinder gematcht bent?
Die ene keer dat het lukte maakte het waard, maar ik heb nu echt al heel lang geen succes meer gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef Grielen het volgende:
Als je denkt dat iemand niet in je league is ben je gewoon verdoemd om nooit iets goeds te krijgen.
Het is Tinder, nee heb je, ja kun je krijgen. Net zoals in het echt. 9 van de 10 keer ga je op je bek maar die ene keer dat het wel lukt, zijn alle mislukkingen daarvoor het waard geweest.
Ik ken iemand die heeft een relatie van een half jaar nu dankzij Tinderquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Basxt het volgende:
Heeft er iemand al eens iemand opeens tegen gekomen in het echt dan? Waarmee je op tinder gematcht bent?
Maar ben je dan niet nieuwsgierig of hij/zij jou wel ge-hart heeft? De nieuwsgierigheid wint het vaak bij mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat tweede doe ik inderdaad ookMaar ik heb ook wel eens dat ik gewoon zie dat als ik op hartje druk dat ik niet realistisch denk dus ik druk maar gewoon op kruisje
Ik ken er zelfs 2. Waarvan 1 een FOK!ker isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef weekendalex het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft een relatie van een half jaar nu dankzij Tinder
Join the clubquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Tijdens een date dan. Niet spontaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Basxt het volgende:
Oh als ik niet vooruit liep dan zeker! Maar ik tinder iedere dag 2 uur uit verveling dus zie de volgende dag pas wie mij heeft gelikedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet nieuwsgierig of hij/zij jou wel ge-hart heeft? De nieuwsgierigheid wint het vaak bij mij.
kan niet meer. Honden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Grielen het volgende:
Even een serieuze vraag, hoe deel ik mijn matches in? Ik kan het niet helemaal ontdekken sinds die nieuwe update
Wat kon je instellen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Grielen het volgende:
Even een serieuze vraag, hoe deel ik mijn matches in? Ik kan het niet helemaal ontdekken sinds die nieuwe update
Je kon matches indelen schijnt het. In bijvoorbeeld "lekker" 'leuk' 'fapmateriaal' 'moet ik nog iets tegen zeggen'. Alleen heb ik dat nooit gedaan dus scroll ik mezelf een ongeluk naar een bepaalde match van een tijdje terugquote:
Valt er nog meer succes dan alleen dat te melden?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben zo content deze week met tinderheb de afgelopen paar dagen echt al 35 matches erbij
Lijkt alsof er ineens meer mensen zijn gaan tinderen ofzo
Nooit gedaan. Ik heb er max 10 ofzo waar ik "actief" mee bezig ben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je kon matches indelen schijnt het. In bijvoorbeeld "lekker" 'leuk' 'fapmateriaal' 'moet ik nog iets tegen zeggen'. Alleen heb ik dat nooit gedaan dus scroll ik mezelf een ongeluk naar een bepaalde match van een tijdje terug
Misschien heeft ze opnieuw een account gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, kom net hetzelfde meisje tegen als hiervoor. Weet niet meer wat ik toen gedaan heb. Ik herkende de foto iig. Nu maar geliked, maar geen match. Vaag.
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Valt er nog meer succes dan alleen dat te melden?
Of alleen zonnebrillen dragen of foto's van ver wegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef weekendalex het volgende:
Van die mensen die alleen maar groepsfoto's geplaatst hebben en je dus niet kan zien wie je nou liket of wegswipet
Kwam ze allebei vanavond tegen. Misschien wel toeval.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze opnieuw een account gemaakt.
Fraai.quote:
Of dat je moet nadenken. Die dislike ik vaak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef weekendalex het volgende:
Van die mensen die alleen maar groepsfoto's geplaatst hebben en je dus niet kan zien wie je nou liket of wegswipet
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef Faxie het volgende:
Is het mogelijk om meer dan 2 matches te krijgen?
Ditquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of alleen zonnebrillen dragen of foto's van ver wegof dezelfde foto en dan 5x
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kwam ze allebei vanavond tegen. Misschien wel toeval.
[..]
Fraai.
[..]
Of dat je moet nadenken. Die dislike ik vaak.
[..]
Voor mij wel.
Die zou ik dan liken hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:36 schreef weekendalex het volgende:
9/10 bio's: instaaaa: *gebruikersnaam*
Maar ik heb geen zin om dan nog moeite doen door instagram te openen en zo, flikker opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die zou ik dan liken hoor.
Kwam weer een ander account tegen voor dezelfde keer. Rare tinder is raar
Nee, doe eens?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Had ik al verteld van die jongen die iets over mij in zijn boek schrijft omdat ik hem aldoor like op tinder?
Waarom zou je dat moeten openenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef weekendalex het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om dan nog moeite doen door instagram te openen en zo, flikker op
Soms staan er te vage foto's bij Tinder zelf, maar wel een instagram dingetje. Dus ja, als je dan soort van kans op goede foto's wilt hebben zou je die app dus moeten openen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, doe eens?
[..]
Waarom zou je dat moeten openen
Santa Claus? "naughty naughty girl, goes in the naughty book"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Had ik al verteld van die jongen die iets over mij in zijn boek schrijft omdat ik hem aldoor like op tinder?
Dan is 't wel dislike bij mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef weekendalex het volgende:
[..]
Soms staan er te vage foto's bij Tinder zelf, maar wel een instagram dingetje. Dus ja, als je dan soort van kans op goede foto's wilt hebben zou je die app dus moeten openen.
Nou ik kwam dus op hot or not en tinder echt aldoor dezelfde jongen tegen, alsof hij iedere keer zijn profiel verwijderde en opnieuw aanmaakte. Na 3x begon ik er wat van te zeggen en tot de 17e keer aan toe zei hij pas wat terug. Hij vertelde dat hij een boek schreef over z'n leven tot nu toe en dat ik hem iedere keer weel likede ondanks dat het mij ontzettend frustreerde.quote:
oehquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Santa Claus? "naughty naughty girl, goes in the naughty book"
Dit heb ik ook. Echtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef Grielen het volgende:
Heb ik weer eens een date in de planning word ik door superleuke meiden aangesproken op tinder. En dan heb ik het ook nog eens zo druk met werk/studie. Het is niet eerlijk
Dat betekend dus ook dat hij jou liked toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik kwam dus op hot or not en tinder echt aldoor dezelfde jongen tegen, alsof hij iedere keer zijn profiel verwijderde en opnieuw aanmaakte. Na 3x begon ik er wat van te zeggen en tot de 17e keer aan toe zei hij pas wat terug. Hij vertelde dat hij een boek schreef over z'n leven tot nu toe en dat ik hem iedere keer weel likede ondanks dat het mij ontzettend frustreerde.
Om die reden besloot hij mij te noemen in het tinder hoofdstuk
Ja we hadden iedere keer een match maar hij reageerde niet op mij. In plaats daarvan verwijderde hij zijn profiel en deed hij het weer opnieuwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat betekend dus ook dat hij jou liked toch?
Wat een lul. Dat is dan toch ook zijn eigen schuld?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we hadden iedere keer een match maar hij reageerde niet op mij. In plaats daarvan verwijderde hij zijn profiel en deed hij het weer opnieuwtot 17x aan toe
What the fuck..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik kwam dus op hot or not en tinder echt aldoor dezelfde jongen tegen, alsof hij iedere keer zijn profiel verwijderde en opnieuw aanmaakte. Na 3x begon ik er wat van te zeggen en tot de 17e keer aan toe zei hij pas wat terug. Hij vertelde dat hij een boek schreef over z'n leven tot nu toe en dat ik hem iedere keer weel likede ondanks dat het mij ontzettend frustreerde.
Om die reden besloot hij mij te noemen in het tinder hoofdstuk
Ja ik had net gevraagd wat zijn motivatie is voor het telkens verwijderen, ben benieuwd wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een lul. Dat is dan toch ook zijn eigen schuld?
Ik zei het ook net tegen iemand anders.. maar wat like jij voor labiele pruiken danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
chick die gesprekken openen zijn echt moeilijk niet orgineel
hoi...hoi... alles goed
hoi... hoi... mooie foto
Hoe begin jij dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
chick die gesprekken openen zijn echt moeilijk niet orgineel
hoi...hoi... alles goed
hoi... hoi... mooie foto
ja okee, maar ik ga dan gewoon op de kansloze manier verder de mooiste was: hoi, hoi, alles goed, ja met jou, ook wat heb je vandaag gedaan? gewerkt jij? tv gekekenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zei het ook net tegen iemand anders.. maar wat like jij voor labiele pruiken dan
ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar wie is voor een tinder meet dan?
Zeg dan gewoon direct dat je niet van small talk houdt of zet het zoals ik in je bioquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:51 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ja okee, maar ik ga dan gewoon op de kansloze manier verder de mooiste was: hoi, hoi, alles goed, ja met jou, ook wat heb je vandaag gedaan? gewerkt jij? tv gekeken
toen maar gevraagd waarom ze zo orgineel was, en niks terug gekregen![]()
![]()
ik ga mn openingsgeheimen niet verklappen straks weet half FOK! de moves
Meets ben ik altijd wel voor in, maar een meet om te gaan zitten tinderen met een groep vind ik wat suf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar wie is voor een tinder meet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |