De UF check. Ken je die niet?quote:
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kun je dit duidelijker omschrijven?
Met je telefoonnummer ben ik een hele machtige vrouw. Laten we het daar op houden.quote:
Niemand ziet het, tenzij ik haar ga pesten en blokkeer op het netwerk. Kan ze niet meer Tinderen, zal de hoer leren als het een catfish is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Hier kan je echt zoooo mee in de problemen komen
Helaas. Dat ga ik niet doen.quote:
Nee, stuur me een pm met de details.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Met je telefoonnummer ben ik een hele machtige vrouw. Laten we het daar op houden.
[..]
Niemand ziet het, tenzij ik haar ga pesten en blokkeer op het netwerk. Kan ze niet meer Tinderen, zal de hoer leren als het een catfish is.
Nee, terug naar de zandbak jij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, stuur me een pm met de details.
Was je allangquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef Grielen het volgende:
UF heeft mijn nummer nu ben ik haar bitch
Waar woon je? Ik herken mijzelf in je omschrijving van wat je likedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna alles wat ik like. Meestal zijn dat mannen met donker haar en een duidelijke eerste foto.Zonder duidelijke eerste foto van het gezicht, kijk ik niet verder. Maar meer dan een foto is wel fijn. Ik doe niet aan snelle like sprees, ik kijk vaak even verder bij interesses, tekst en andere foto's. Eentje is niet genoeg om een goede indruk te krijgen.
Jij en slechts 1346 anderen dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik herken mijzelf in je omschrijving van wat je liked
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij en slechts 1346 anderen dus dat scheelt.
Dus je zou hem liken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij en slechts 1346 anderen dus dat scheelt.
-Strawberry-, let maar niet op UF, die wil mij voor haarzelf houdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
De eerste die onder de smoothness van Grielen uitkomt
Ik weet je nummer, ik weet waar je werkt, ik weet waar je woont.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
-Strawberry-, let maar niet op UF, die wil mij voor haarzelf houden
Ik heb wel eens naar info gezocht (wie niet?) maar dat niet op die manier gebruikt. Daarna gewoon ernaar gevraagd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wauwiemand werd boos op mij omdat ik boos werd dat hij mij had gegoogled ipv aan mij had gevraagd
het is toch creepy as fuck als iemand ineens allerlei info over je weet zoals woonplaats en opleiding?vraag dat gewoon
Dat is wel bizar ja, maar ik heb het idee dat mannen dit vaker doen dan vrouwenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wauwiemand werd boos op mij omdat ik boos werd dat hij mij had gegoogled ipv aan mij had gevraagd
het is toch creepy as fuck als iemand ineens allerlei info over je weet zoals woonplaats en opleiding?vraag dat gewoon
Inb4 Grielen/Kano/Mavo die je dingen gaan vragen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb dat nog nooit gedaan? wtfquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naar info gezocht (wie niet?) maar dat niet op die manier gebruikt. Daarna gewoon ernaar gevraagd.
heb het al wel vaker meegemaakt jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat is wel bizar ja, maar ik heb het idee dat mannen dit vaker doen dan vrouwen
Je kent mij toch beter, ik ben geen sickoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Inb4 Grielen/Kano/Mavo die je dingen gaan vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |