Godver dit was ik vergeten. Die 2 maken wel weer een hoop goed ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
Sarasien dromenvangertje
wonen in Groningen!
Sarasi heb ik gematched maar Dromenvangertje niet. Die heeft mij denk ik geen like gegevenquote:
Zijn ze ook geboren en getogen in Grunn?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
Sarasien dromenvangertje
wonen in Groningen!
Die herken je wel als ze langskomt, lijkt me. Wel herkenbaar uiterlijk en zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:06 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sarasi heb ik gematched maar Dromenvangertje niet. Die heeft mij denk ik geen like gegeven
Tenminste, ik denk dat het DV was
Het ging heel snel, ik ging alles en iedereen liken. Het leek even een vage flits van herkenning, maar I'm not sure.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die herken je wel als ze langskomt, lijkt me. Wel herkenbaar uiterlijk en zo.
Sarasi herkende mij, dus ze sprak mij aanquote:
Er zijn echtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou ook wel eens willen kijken wat voor matches ik bij de vrouwen krijg, maar ben dan 'bang' dat ik lesbiennes tegenkom die ik ken. Krijg je weer verhalen van.
Ergens wel grappig dat je dat vaker hoort.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Enerzijds een gebrek aan initiatief aan mijn kant, omdat ik het meer 'voor de leuk' doe dan echt serieus op zoek. Maar mocht er een leuk gesprek ontstaan dan sta ik wel open voor meer.
Anderzijds omdat ik gewoon geen zin heb in 'hoi, hoe gaat het, wat doe je' gesprekjes die ik al 10 keer gevoerd heb en die daarna stuk lopen.
Wat voor type krijg je bij mannen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou ook wel eens willen kijken wat voor matches ik bij de vrouwen krijg, maar ben dan 'bang' dat ik lesbiennes tegenkom die ik ken. Krijg je weer verhalen van.
Dat geloof ik graag. Godver, misschien gewoon maar doen. Misschien komen daar leukere gesprekken uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Er zijn echt![]()
bi/lesbiennes op Tinder hoor
Gewoon aanzetten Is het waardquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Is Sarasi te doen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sarasi herkende mij, dus ze sprak mij aan
Veel plezier met je 80 pizza tonnoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hm... Meisje die meteen haar nummer in haar profiel heeft staan omdat tinder zogenaamd niet goed werkt. toevoegen op whatsapp of niet? Het komt een beetje raar over.
Nee, dat is zo'n aandachtssletje. Niet doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hm... Meisje die meteen haar nummer in haar profiel heeft staan omdat tinder zogenaamd niet goed werkt. toevoegen op whatsapp of niet? Het komt een beetje raar over.
Want?quote:
Straks is het een pranker ofzo, en die gaat dan uit jouw naam abonnementen en pizza's bestellenquote:
Eigenlijk bijna alles wat ik like. Meestal zijn dat mannen met donker haar en een duidelijke eerste foto.quote:
Met alleen mijn telefoonnummer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Straks is het een pranker ofzo, en die gaat dan uit jouw naam abonnementen en pizza's bestellen
Welke checkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
Stuur mij het nummer maar, ik haal hem wel even door de check. Wil je ook gelijk haar adres?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
Stuur mij het nummer maar, ik haal hem wel even door de check. Wil je ook gelijk haar adres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |