topidee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
hey laten we met z'n allen gaan meeten egens waar we wifi hebben en dan gaan tinderen
Als wij zouden matchen zou ik zelfs nog dezelfde avond op de fiets naar Groningen gaan, no time to grab the car keysquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat denk je dan te gaan doen als we een tinder match hebben
Mijn zolderkamer heeft wifiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
hey laten we met z'n allen gaan meeten ergens waar we wifi hebben en dan gaan tinderen
maar wel tijd voor je fietssleutels?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als wij zouden matchen zou ik zelfs nog dezelfde avond op de fiets naar Groningen gaan, no time to grab the car keys
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk ook serieus verder dan de eerste foto.
Ik kijk -mits interessante foto- wel naar de bio, maar ik heb echt het idee dat weinig chicks ernaar kijken. Heb zelf ook geen bio. Die tekst van dromenvangertje is wel grappig, maar denk dat veel wijven daarop afknappen.quote:
Fiets staat niet op slot, ik woon een beetje afgelegen. Soms vergeet ik zelfs mijn auto of het huis op slot te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar wel tijd voor je fietssleutels?
Foto's kijken, fapje plegen en huilend in slaap vallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat denk je dan te gaan doen als we een tinder match hebben
Ik ook. Puur omdat ik fietsen leuk vindquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als wij zouden matchen zou ik zelfs nog dezelfde avond op de fiets naar Groningen gaan, no time to grab the car keys
Alle FOK! zolderkamers staan met elkaar in contact. Eigenlijk is het 1 grote zolderkamerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn zolderkamer naar die van jou?
Staat jouw bed toevallig op een zolderkamer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn bed ook
hihihhiihhihihihihih
Een beetjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Fiets staat niet op slot, ik woon een beetje afgelegen. Soms vergeet ik zelfs mijn auto of het huis op slot te doen
Ja maar in jouw bed ga ik echt niet lopen tinderenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn bed ook
hihihhiihhihihihihih
Maar er zijn hartstikke veel zolderkamers. Hoe lang is dat reizen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Alle FOK! zolderkamers staan met elkaar in contact. Eigenlijk is het 1 grote zolderkamer
Misschien is het een minderheid ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk -mits interessante foto- wel naar de bio, maar ik heb echt het idee dat weinig chicks ernaar kijken. Heb zelf ook geen bio. Die tekst van dromenvangertje is wel grappig, maar denk dat veel wijven daarop afknappen.
Jij weet natuurlijk waar ik woonquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk -mits interessante foto- wel naar de bio, maar ik heb echt het idee dat weinig chicks ernaar kijken. Heb zelf ook geen bio. Die tekst van dromenvangertje is wel grappig, maar denk dat veel wijven daarop afknappen.
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
"Kanoën, furieus masturberen, kaasfondue, mod op FOK!"
Hahaha gewoon keihard in haar bed plassen!!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar in jouw bed ga ik echt niet lopen tinderen
Godverdommequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Alle FOK! zolderkamers staan met elkaar in contact. Eigenlijk is het 1 grote zolderkamer
Spannendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Fiets staat niet op slot, ik woon een beetje afgelegen. Soms vergeet ik zelfs mijn auto of het huis op slot te doen
Mijn bed staat op palletsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Staat jouw bed toevallig op een zolderkamer?
maar ik wil niet de enige zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar in jouw bed ga ik echt niet lopen tinderen
Slaap je in een magazijn? Van je PI word ik wel gekquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spannend
[..]
Mijn bed staat op pallets
[..]
maar ik wil niet de enige zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |