Care to share?quote:
Geen idee. Ik heb er wat steekwoorden staan over wat ik doe enzo.quote:
"Kanoën, furieus masturberen, kaasfondue, mod op FOK!"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er wat steekwoorden staan over wat ik doe enzo.
'' Ik haat small talk, het enige wat je hoeft te weten is dat ik fucking geweldig ben. Ook maak het mij niet uit wat er eerder kwam, het kip of het ei, zolang iedereen maar komt ''quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
"Kanoën, furieus masturberen, kaasfondue, mod op FOK!"
hahaha godverquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Beter dan wat ik vaak tegenkom in ieder geval. Al zie je er niet uit als een godin zou ik op dit soort bio's zeker likenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'' Ik haat small talk, het enige wat je hoeft te weten is dat ik fucking geweldig ben. Ook maak het mij niet uit wat er eerder kwam, het kip of het ei, zolang iedereen maar komt ''
Als je dit kan waarderen kan ik jou waarderen
Dat ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
You can hear them panties droppin', als ze met een mod kunnen praten. Maar als ze er over beginnen weet je alleen dat ze om die reden in je broekje willenquote:
* kanovinnie bio veranderd, range op 160 km en aan het tinderen slaat tot hij dromenvangertje tegenkomtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
als iemand dat als bio had zou ik sowieso liken
ik had laatst toch watquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
You can hear them panties droppin', als ze met een mod kunnen praten. Maar als ze er over beginnen weet je alleen dat ze om die reden in je broekje willen
Tinder crasht, 40 nieuwe matches in 10 secondenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
* kanovinnie bio veranderd, range op 160 km en aan het tinderen slaat tot hij dromenvangertje tegenkomt
teringquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had laatst toch watwas een gastje die in een band speelde ( echt 6 bandfoto's tijdens optredens ) dus ik zo 'oh je speelt in een band, tof, hoe heten jullie?'
hij zo 'sorry ik neuk geen groupies'
????wat
Win win situatie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tinder crasht, 40 nieuwe matches in 10 seconden
Een man met zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had laatst toch watwas een gastje die in een band speelde ( echt 6 bandfoto's tijdens optredens ) dus ik zo 'oh je speelt in een band, tof, hoe heten jullie?'
????wat
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
????wat
en dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
* kanovinnie bio veranderd, range op 160 km en aan het tinderen slaat tot hij dromenvangertje tegenkomt
Dat durf ik nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan?je kan m'n nummer eventueel ook via DM vragen
Ik kijk ook serieus verder dan de eerste foto.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
????wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |