En hoeveel van die gesprekken blijven een tijdje gaande?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik de match als eerste zie start ik altijd direct, hooguit een dag later als ik het niet zag
Ik ook niet, maar je merkt het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik ga niet aan een dood paard trekken.
dit. ik heb tot nu toe 4 keer hele mooie gesprekken gehad (tot whatsapp aan toe) en dat komt echt doordat hun ook vragen stelde. Als dat niet gebeurd weet je al dat het niks wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je (zeker in het begin) zelf veel initiatief moet tonen? Ook al stel ik open vragen, krijg ik vaak korte antwoorden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook wel wat wijven tegengekomen die in hun bio hadden staan dat ze geen gesprekken beginnen.
Ik like alleen de mensen die ik knap vind, dus ik zal liken. Interesseert mij die afwijzing.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb trouwens een hele diepgaand discussie onderwerp
Wat doen jullie als je ontzettend knappe mensen tegenkomt die stiekem out of your league zijn?
Klik je op hartje en ga je voor de uitdaging
Of klik je op kruisje omdat je geen zin hebt in moeite doen en zat (bang) bent van afwijzingen?
Nee ik gebruik een van mijn geniale openingszinnenquote:
Ik denk niet in leagues. Dus gewoon altijd hartje en wachten tot zijn begint, en anders dan begin ik een keerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat doen jullie als je ontzettend knappe mensen tegenkomt die stiekem out of your league zijn?
Of klik je op kruisje omdat je geen zin hebt in moeite doen en zat (bang) bent van afwijzingen?
De helft ongeveer. Krijg soms niet eens een reactiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoeveel van die gesprekken blijven een tijdje gaande?
Niet geschoten is altijd mis. Dus gewoon likenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.Ik ben overigens ook wel wat wijven tegengekomen die in hun bio hadden staan dat ze geen gesprekken beginnen.
Ik klik op het hartje en krijg geen matchquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik echt maar één keer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Basxt het volgende:
[..]
dit. ik heb tot nu toe 4 keer hele mooie gesprekken gehad (tot whatsapp aan toe) en dat komt echt doordat hun ook vragen stelde. Als dat niet gebeurd weet je al dat het niks wordt.
En dan is het helaas pindakaas en op naar de volgende.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je merkt het natuurlijk wel.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik klik op het hartje en krijg geen match
Bij mannen waarvan ik weet dat ze te knap zijn en waarschijnlijk tig matches met knappe vrouwen hebben druk ik wel op het hartje, maar doe ik geen moeite verder. Mannen die ik heel knap vind maar toch om de een of andere reden niet mijn type / niet bij mij vind passen, gaan naar links.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik klik op het hartje en krijg geen match
Ik heb een paar hele mooie openingszinnen, maar er is nog nooit leuk op gereageerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik gebruik een van mijn geniale openingszinnen
Meestal gewoon 'jij bent leuk, ik ben leuk, wanneer pizza eten en spoonen?'
Hm, ik moet ook maar eens beginnen met gewoon op hartje drukkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik like alleen de mensen die ik knap vind, dus ik zal liken. Interesseert mij die afwijzing.
Gebruik mijn Noordpool/IJsbreker, succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele mooie openingszinnen, maar er is nog nooit leuk op gereageerd.
Dat tweede doe ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mannen waarvan ik weet dat ze te knap zijn en waarschijnlijk tig matches met knappe vrouwen hebben druk ik wel op het hartje, maar doe ik geen moeite verder. Mannen die ik heel knap vind maar toch om de een of andere reden niet mijn type / niet bij mij vindt passen, gaan naar links.
Wat doe jij?
Zo'n voorstel heb ik sowieso nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik gebruik een van mijn geniale openingszinnen
Meestal gewoon 'jij bent leuk, ik ben leuk, wanneer pizza eten en spoonen?'
DM er eens een paar gaarnequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele mooie openingszinnen, maar er is nog nooit leuk op gereageerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |