160? Zou je serieus 160 km enkele reis hemelsbreed doen voor een neukertje?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
net mn range bijgewerkt van 160 naar 40.
al dat gezeik van dat ik ver weg woon ook
LOL neequote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
160? Zou je serieus 160 km enkele reis hemelsbreed doen voor een neukertje?
Dan vind ik 't niet zo heel gek dat ze klagenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
LOL nee
laat 'm hier komen toch
hadden ze hun range ook maar moeten verkortenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan vind ik 't niet zo heel gek dat ze klagen
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
net mn range bijgewerkt van 160 naar 40.
al dat gezeik van dat ik ver weg woon ook
Ik reis nooit, ik laat mensen reizen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als wij straks een match hebben ga je ook zeuren
Oh romanticusquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik reis nooit, ik laat mensen reizen.
Maar voor jou kom ik naar Groningen
Als die persoon een 9/10 is wel ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
10/10 dus niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als die persoon een 9/10 is wel ja.
Bij een 10/10 zou ik twijfelen of het wel zo realistisch is. Maar als het zeker neuken is, dan doe ik het vanaf minstens 9/10.quote:
Bedankt voor het maagzuur dat omhoog kwam...quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neen geen 160, hier genoeg in de buurt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry maar dat doe ik wel als ik echt iemand leuk vind en niet op een datequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:11 schreef Dven het volgende:
Mensen die niet holidaten
Gewoon met zo'n chickie hotelletje pakken, beetje chillen op het strand of wat dan ook. Nog mooier, vliegtuigje pakken en er een weekenddate van maken
Keertje met een schoon exemplaar naar Nederland gegaan voor een weekendje als eerste date. Best date ever.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Sorry maar dat doe ik wel als ik echt iemand leuk vind en niet op een date
Persoonlijk zou ik het voor 1e date never nooit doen. Of het is echt puur voor de sex..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Keertje met een schoon exemplaar naar Nederland gegaan voor een weekendje als eerste date. Best date ever.
Stadje bezoeken, beetje sight-seeing, beetje tourgids spelen, wat eten, wat drinken, stappen en daarna aangeschoten het hotel bezoeken, briljante vorm van penetratie in haar plegen en de dag daarna op het gemakje ontbijten en weer terugreizen. Primaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:32 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het voor 1e date never nooit doen. Of het is echt puur voor de sex..
Maar genoeg Bulgaars schoon bij jou om de hoek toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Stadje bezoeken, beetje sight-seeing, beetje tourgids spelen, wat eten, wat drinken, stappen en daarna aangeschoten het hotel bezoeken, briljante vorm van penetratie in haar plegen en de dag daarna op het gemakje ontbijten en weer terugreizen. Prima
Maar goed, met online-dating leer ik toch meestal enkel mensen kennen die op zo'n 200 kilometer afstand en tenminste drie uur reizen wonen. Dan zal die stap wel wat kleiner zijn. Daarom sowieso altijd een hotelletje boeken. Uiteindelijk gaan ze toch wel mee.
Op straat aan mooie vrouwen geen gebrek. Online hier daarentegen wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar genoeg Bulgaars schoon bij jou om de hoek toch?
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
LOL nee
laat 'm hier komen toch
Hoi Aardbeiquote:
quote:
je zag een bekende en dacht "hey like!"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Tot nu toe waren de twee meest boeiende gesprekken die ik op tinder heb gehad met mensen die ik al kende irl.Dat schiet ook niet op.
Ja, maar meer uit een soort beleefdheid eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je zag een bekende en dacht "hey like!"
dat is geen beleefdheid dat is nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar meer uit een soort beleefdheid eigenlijk.
Jij hebt toch al een relatie? Wat doe je hier?
Straw begint zich al als een echte vrouw te gedragenquote:
Met slagroomquote:
Zoek een andere gozer op via tinder die het wel ziet zitten om je suf te neuken.quote:
Waar loopt het dan fout in de gesprekken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Tot nu toe waren de twee meest boeiende gesprekken die ik op tinder heb gehad met mensen die ik al kende irl.Dat schiet ook niet op.
Ik ben op tinder niet op zoek naar scharrel, meer een relatie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoek een andere gozer op via tinder die het wel ziet zitten om je suf te neuken.
Als je nu al zo emo doet heb ik medelijden met die jongen als 't een relatie gaat worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik ben op tinder niet op zoek naar scharrel, meer een relatie.
Hij is ook bijna niet online zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |