Je kent 'm net 1 dag. Wat verwacht je?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik weet ook wel dat ik overdrijf, maar ik voel me gewoon een beetje onzeker
Ja!quote:
ben bang dat hij het daarbij ook laat.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kent 'm net 1 dag. Wat verwacht je?
SiIk tochquote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef SiIk het volgende:
Ga huilen en chocola eten.
Ik hoop voor em dat ie niet meer reageerd.
Geef je nummer maar, ik val wel op onzekere damesquote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit soort vrouwen geven mij altijd hoopquote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Dit is een troll hoor, kan niet anders
Fax ookquote:
Ga zo slapen, spreek hem morgenmiddag ofzo nog een keer aan, reageert hij niet meer: jammer dan maar dat gebeurt. En dat hoeft niet aan jezelf te liggen, weet jij veel wat er allemaal in zijn leven speelt. Bovendien was maar een gesprekje van een paar uur.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is dus mijn prob wanneer het om mannen gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Ga zo slapen, spreek hem morgenmiddag ofzo nog een keer aan, reageert hij niet meer: jammer dan maar dat gebeurt. En dat hoeft niet aan jezelf te liggen, weet jij veel wat er allemaal in zijn leven speelt. Bovendien was maar een gesprekje van een paar uur.
Niet te moeilijk over nadenken.
De wereld is eerlijkquote:
inb4 fax die dat ontkrachtquote:
Sam, je account is gehacktquote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De wereld is een fucking miserabele, goddeloze, harde, kloteplek..
Zand in je vagina vandaag?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De wereld is een fucking miserabele, goddeloze, harde, kloteplek..
Heb je hem net afgewezen?quote:
schat, dit is het Tinder topic...zo min mogelijk chatten, zo snel mogelijk afspreken, en als het klikt neuken...en dan elkaar potentieel nooit meer zien...alles meer dan dat is meegenomenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Dat is dus mijn prob wanneer het om mannen gaat.
Niet eensquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je hem net afgewezen?
Ow fuck, ik wilde hier eigenlijk niet meer posten. Doei dan maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |