Hahahah ja zovaak tijdens uitgaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Basxt het volgende:
Heeft er iemand al eens iemand opeens tegen gekomen in het echt dan? Waarmee je op tinder gematcht bent?
Dates,quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Basxt het volgende:
Heeft er iemand al eens iemand tegen gekomen in het echt dan? Waarmee je op tinder gematcht bent?
Die ene keer dat het lukte maakte het waard, maar ik heb nu echt al heel lang geen succes meer gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef Grielen het volgende:
Als je denkt dat iemand niet in je league is ben je gewoon verdoemd om nooit iets goeds te krijgen.
Het is Tinder, nee heb je, ja kun je krijgen. Net zoals in het echt. 9 van de 10 keer ga je op je bek maar die ene keer dat het wel lukt, zijn alle mislukkingen daarvoor het waard geweest.
Ik ken iemand die heeft een relatie van een half jaar nu dankzij Tinderquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Basxt het volgende:
Heeft er iemand al eens iemand opeens tegen gekomen in het echt dan? Waarmee je op tinder gematcht bent?
Maar ben je dan niet nieuwsgierig of hij/zij jou wel ge-hart heeft? De nieuwsgierigheid wint het vaak bij mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat tweede doe ik inderdaad ookMaar ik heb ook wel eens dat ik gewoon zie dat als ik op hartje druk dat ik niet realistisch denk dus ik druk maar gewoon op kruisje
Ik ken er zelfs 2. Waarvan 1 een FOK!ker isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef weekendalex het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft een relatie van een half jaar nu dankzij Tinder
Join the clubquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik klik op het hartje en krijg geen match
Ja, tuurlijk. Tijdens een date dan. Niet spontaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Basxt het volgende:
Oh als ik niet vooruit liep dan zeker! Maar ik tinder iedere dag 2 uur uit verveling dus zie de volgende dag pas wie mij heeft gelikedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet nieuwsgierig of hij/zij jou wel ge-hart heeft? De nieuwsgierigheid wint het vaak bij mij.
kan niet meer. Honden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Grielen het volgende:
Even een serieuze vraag, hoe deel ik mijn matches in? Ik kan het niet helemaal ontdekken sinds die nieuwe update
Wat kon je instellen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Grielen het volgende:
Even een serieuze vraag, hoe deel ik mijn matches in? Ik kan het niet helemaal ontdekken sinds die nieuwe update
Je kon matches indelen schijnt het. In bijvoorbeeld "lekker" 'leuk' 'fapmateriaal' 'moet ik nog iets tegen zeggen'. Alleen heb ik dat nooit gedaan dus scroll ik mezelf een ongeluk naar een bepaalde match van een tijdje terugquote:
Valt er nog meer succes dan alleen dat te melden?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben zo content deze week met tinderheb de afgelopen paar dagen echt al 35 matches erbij
Lijkt alsof er ineens meer mensen zijn gaan tinderen ofzo
Nooit gedaan. Ik heb er max 10 ofzo waar ik "actief" mee bezig ben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je kon matches indelen schijnt het. In bijvoorbeeld "lekker" 'leuk' 'fapmateriaal' 'moet ik nog iets tegen zeggen'. Alleen heb ik dat nooit gedaan dus scroll ik mezelf een ongeluk naar een bepaalde match van een tijdje terug
Misschien heeft ze opnieuw een account gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, kom net hetzelfde meisje tegen als hiervoor. Weet niet meer wat ik toen gedaan heb. Ik herkende de foto iig. Nu maar geliked, maar geen match. Vaag.
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Valt er nog meer succes dan alleen dat te melden?
Of alleen zonnebrillen dragen of foto's van ver wegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef weekendalex het volgende:
Van die mensen die alleen maar groepsfoto's geplaatst hebben en je dus niet kan zien wie je nou liket of wegswipet
Kwam ze allebei vanavond tegen. Misschien wel toeval.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze opnieuw een account gemaakt.
Fraai.quote:
Of dat je moet nadenken. Die dislike ik vaak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef weekendalex het volgende:
Van die mensen die alleen maar groepsfoto's geplaatst hebben en je dus niet kan zien wie je nou liket of wegswipet
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef Faxie het volgende:
Is het mogelijk om meer dan 2 matches te krijgen?
Ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |