Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Had ik net gedaan R&P / Tinder #50 Soulmates op Tinderrrrr, dikke bitchquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Jurrgirl: LAPO hebben is nieuw topic openen, clingster die je bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Mag... niet... lachen..Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeilijk hè een topic openenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Had ik net gedaan R&P / Tinder #50 Soulmates op Tinderrrrr, dikke bitch
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Had ik net gedaan R&P / Tinder #50 Soulmates op Tinderrrrr, dikke bitch
Yats and Jurrgirl sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-Gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom hecht je zoveel waarde aan deze match? Jullie hebben een chat gesprekje gehad van 4 uurtjes, that's it. Ik had pas een match die me na een week chatten ineens had verwijderd; dan wil ik niet weten hoe jij zou reageren.quote:
Enerzijds een gebrek aan initiatief aan mijn kant, omdat ik het meer 'voor de leuk' doe dan echt serieus op zoek. Maar mocht er een leuk gesprek ontstaan dan sta ik wel open voor meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar loopt het dan fout in de gesprekken?
Die maken mij tot een minder schatje?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt de foto's zeker niet gezien?
Aah wat een lul! hoe ben je ermee omgegaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan deze match? Jullie hebben een chat gesprekje gehad van 4 uurtjes, that's it. Ik had pas een match die me na een week chatten ineens had verwijderd; dan wil ik niet weten hoe jij zou reageren.
[..]
Enerzijds een gebrek aan initiatief aan mijn kant, omdat ik het meer 'voor de leuk' doe dan echt serieus op zoek. Maar mocht er een leuk gesprek ontstaan dan sta ik wel open voor meer.
Anderzijds omdat ik gewoon geen zin heb in 'hoi, hoe gaat het, wat doe je' gesprekjes die ik al 10 keer gevoerd heb en die daarna stuk lopen.
[..]
Die maken mij tot een minder schatje?
Ik denk wat littekens op haar pols maar verder gaat het goed met haarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Aah wat een lul! hoe ben je ermee omgegaan?
Ik hoop echt dat je 15 bent ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats and Jurrgirl sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-GStory made me crySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt er wel veel op ja. Maar ik weet uit ervaring dat dergelijke vrouwen wel echt bestaan.quote:
Had ze maar geen miskraam moeten doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, vooral dat 'ie die boom meeneemt. Tranen overal.
Ik neem het niet persoonlijk op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die tip in de OP staat. Is gewoon uit de dikke duim gezogen door een user hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Die tip werkt niet bij me. Nu krijg ik geen matches omdat ik kritisch ben en er veel inactievelingen tussen zitten.
Want hoezo is dat niet handig om te doen als app?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:28 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die tip in de OP staat. Is gewoon uit de dikke duim gezogen door een user hier.
Doe ik nu ook sinds 2 weken. Merk geen verschil in matches.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik volg nu ook even die tip uit de OP. Sowieso is kritischer liken geen slecht idee. Nu zijn 3/4 matches het aanspreken niet waard
Dat zeg ik toch niet? De like-tactiek moet ieder voor zichzelf bepalen. In de OP staat echter dat Tinder werkt volgens een 'leuk algoritme'. Dit is niet waar, en in ieder geval niet te bewijzen/achterhalen. Of heb je een linkje voor me? Ik heb er zelf in ieder geval niks over kunnen vinden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Want hoezo is dat niet handig om te doen als app?
jij hebt ook geen bron tegen het tegen verweer toch. Ik zeg alleen dat het mij logischer lijkt om als app een algoritme aan te houden. Dus ja het is niet bewezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? De like-tactiek moet ieder voor zichzelf bepalen. In de OP staat echter dat Tinder werkt volgens een 'leuk algoritme'. Dit is niet waar, en in ieder geval niet te bewijzen/achterhalen. Of heb je hier een bron voor?
Bij een 5/10 moet je nog de foto's checken. Daaronder kan je gewoon naar links schuiven. Vaak zijn er nog mensen die hun eerste foto kut hebben en op die andere nog wel redelijk op staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik nu ook sinds 2 weken. Merk geen verschil in matches.
Haha ja dat is de omgekeerde bewijslast. Dat is een drogreden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
jij hebt ook geen bron tegen het tegen verweer toch. Ik zeg alleen dat het mij logischer lijkt om als app een algoritme aan te houden. Dus ja het is niet bewezen.
Okéquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:54 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
Deed me aan unicornfarts UI denken.
Een date hoeft geen 12 uur te duren hè. Als ze echt leuk is maak je tijd om even langs te wippenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef Grielen het volgende:
Heb ik weer eens een date in de planning word ik door superleuke meiden aangesproken op tinder. En dan heb ik het ook nog eens zo druk met werk/studie. Het is niet eerlijk
Ik bedoel meer van dat ik de hele tijd gevibreerd wordt door m'n telefoon terwijl ik er geen tijd voor heb om constant naar dat schermpje te kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké
[..]
Een date hoeft geen 12 uur te duren hè. Als ze echt leuk is maak je tijd om even langs te wippen![]()
matches komen vanzelf wel de komende dagen. Ik krijg nog steeds matches binnen van m'n like-spree in Groningenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb nu een halfuur die tyfustip gedaan en nog steeds geen matches. Wat een tyfustip. Had nog beter kunnen fappen.
dit ja. even naar een verre plek en ze komen binnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
matches komen vanzelf wel de komende dagen. Ik krijg nog steeds matches binnen van m'n like-spree in Groningen
Maar ik heb maar iets van 20/200 geliked, waarvan sommigen al twee weken inactief zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
matches komen vanzelf wel de komende dagen. Ik krijg nog steeds matches binnen van m'n like-spree in Groningen
Zijn er wel vrouwen in Groningen, of allen koeien/schapen etcquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar ik heb maar iets van 20/200 geliked, waarvan sommigen al twee weken inactief zijn.
Komt omdat ze geen stabiel internet hebben in Groningen.
Douw die foon in je anus!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van dat ik de hele tijd gevibreerd wordt door m'n telefoon terwijl ik er geen tijd voor heb om constant naar dat schermpje te kijken
Weet niet man. Ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zijn er wel vrouwen in Groningen, of allen koeien/schapen etc
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Weet niet man. Ben er nog nooit geweest.
Zijn er zat, ik ben al 2 dagen achtereen bezig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zijn er wel vrouwen in Groningen, of allen koeien/schapen etc
Wat, zat koeien en schapen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zijn er zat, ik ben al 2 dagen achtereen bezig.
En vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |