wauwquote:
Ahja natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet heel slecht maar zit vaak vol extra suikers omdat het aan het water/sap is toegevoegd en minder vitaminen omdat minder vers.
Dat wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahja natuurlijkach tis vast gezonder dan chocolade
Ik keekquote:
Wijven met instagram.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:47 schreef Basxt het volgende:
ik check ook altijd iemands twitter of instagram als dat in de beschrijving staat
Die willen alleen maar volgers inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wijven met instagram.
WIjven die hun account in hun biografie zetten.
Ik wil het niet weten, het is meer van, God why?quote:
hoezo zou je dat niet in je bio mogen hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wijven met instagram.
Omdat deze tumblr een mooie weergave is van alles wat er in m'n hoofd speelt dus jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, het is meer van, God why?
Okequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat deze tumblr een mooie weergave is van alles wat er in m'n hoofd speelt dus ja
She like's it rough. Dat is de gedachte. Denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
Oke
Ik heb dan ook 0,0 verstand van blogs dus geen idee wat je gedachte er achter was
Dus toen je dit plaatje plaatste had je het warm?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat deze tumblr een mooie weergave is van alles wat er in m'n hoofd speelt dus ja
Nee meer van, waarom ze een blog heeft. Uitlaatklep voor haar gedachtes dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
She like's it rough. Dat is de gedachte. Denk ik.
Ook genoeg mannen die dat hebben. Vrijwel altijd meteen naar links bij mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wijven met instagram.
Omdat Instagram voor aandachtvragende hoeren is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet in je bio mogen hebben
Die wijven dislike ik altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die willen alleen maar volgers inderdaad
bij deze mijn bio geupdatequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook genoeg mannen die dat hebben. Vrijwel altijd meteen naar links bij mij.
Als ik alles moet uitleggen wat er op staat ben ik aardig wat van mijn tijd aan het verspillenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Dus toen je dit plaatje plaatste had je het warm?
En dat denk je niet bij die andere gifjes maar alleen bij de DP.gif? Wat selectief.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, het is meer van, God why?
Ook dit jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat denk je niet bij die andere gifjes maar alleen bij de DP.gif? Wat selectief.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat denk je niet bij die andere gifjes maar alleen bij de DP.gif? Wat selectief.
Deze viel nogal opquote:
Uhhhh tumblr heeft allerlei doeleinden en doelgroepenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Tumblr is trouwens voor wijven die zichzelf zielig vinden, aandacht willen, foto's van zichzelf maken met hun een beetje open en hipster zijn.
instagram daarentegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uhhhh tumblr heeft allerlei doeleinden en doelgroepen
Ik download er hoogwaardige mp3's mee op mijn telefoon. Maar dat komt omdat google er vaak naar linktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uhhhh tumblr heeft allerlei doeleinden en doelgroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |