quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of alleen zonnebrillen dragen of foto's van ver wegof dezelfde foto en dan 5x
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kwam ze allebei vanavond tegen. Misschien wel toeval.
[..]
Fraai.
[..]
Of dat je moet nadenken. Die dislike ik vaak.
[..]
Voor mij wel.
Die zou ik dan liken hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:36 schreef weekendalex het volgende:
9/10 bio's: instaaaa: *gebruikersnaam*
Maar ik heb geen zin om dan nog moeite doen door instagram te openen en zo, flikker opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die zou ik dan liken hoor.
Kwam weer een ander account tegen voor dezelfde keer. Rare tinder is raar
Nee, doe eens?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Had ik al verteld van die jongen die iets over mij in zijn boek schrijft omdat ik hem aldoor like op tinder?
Waarom zou je dat moeten openenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef weekendalex het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om dan nog moeite doen door instagram te openen en zo, flikker op
Soms staan er te vage foto's bij Tinder zelf, maar wel een instagram dingetje. Dus ja, als je dan soort van kans op goede foto's wilt hebben zou je die app dus moeten openen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, doe eens?
[..]
Waarom zou je dat moeten openen
Santa Claus? "naughty naughty girl, goes in the naughty book"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Had ik al verteld van die jongen die iets over mij in zijn boek schrijft omdat ik hem aldoor like op tinder?
Dan is 't wel dislike bij mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef weekendalex het volgende:
[..]
Soms staan er te vage foto's bij Tinder zelf, maar wel een instagram dingetje. Dus ja, als je dan soort van kans op goede foto's wilt hebben zou je die app dus moeten openen.
Nou ik kwam dus op hot or not en tinder echt aldoor dezelfde jongen tegen, alsof hij iedere keer zijn profiel verwijderde en opnieuw aanmaakte. Na 3x begon ik er wat van te zeggen en tot de 17e keer aan toe zei hij pas wat terug. Hij vertelde dat hij een boek schreef over z'n leven tot nu toe en dat ik hem iedere keer weel likede ondanks dat het mij ontzettend frustreerde.quote:
oehquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Santa Claus? "naughty naughty girl, goes in the naughty book"
Dit heb ik ook. Echtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef Grielen het volgende:
Heb ik weer eens een date in de planning word ik door superleuke meiden aangesproken op tinder. En dan heb ik het ook nog eens zo druk met werk/studie. Het is niet eerlijk
Dat betekend dus ook dat hij jou liked toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik kwam dus op hot or not en tinder echt aldoor dezelfde jongen tegen, alsof hij iedere keer zijn profiel verwijderde en opnieuw aanmaakte. Na 3x begon ik er wat van te zeggen en tot de 17e keer aan toe zei hij pas wat terug. Hij vertelde dat hij een boek schreef over z'n leven tot nu toe en dat ik hem iedere keer weel likede ondanks dat het mij ontzettend frustreerde.
Om die reden besloot hij mij te noemen in het tinder hoofdstuk
Ja we hadden iedere keer een match maar hij reageerde niet op mij. In plaats daarvan verwijderde hij zijn profiel en deed hij het weer opnieuwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat betekend dus ook dat hij jou liked toch?
Wat een lul. Dat is dan toch ook zijn eigen schuld?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we hadden iedere keer een match maar hij reageerde niet op mij. In plaats daarvan verwijderde hij zijn profiel en deed hij het weer opnieuwtot 17x aan toe
What the fuck..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik kwam dus op hot or not en tinder echt aldoor dezelfde jongen tegen, alsof hij iedere keer zijn profiel verwijderde en opnieuw aanmaakte. Na 3x begon ik er wat van te zeggen en tot de 17e keer aan toe zei hij pas wat terug. Hij vertelde dat hij een boek schreef over z'n leven tot nu toe en dat ik hem iedere keer weel likede ondanks dat het mij ontzettend frustreerde.
Om die reden besloot hij mij te noemen in het tinder hoofdstuk
Ja ik had net gevraagd wat zijn motivatie is voor het telkens verwijderen, ben benieuwd wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een lul. Dat is dan toch ook zijn eigen schuld?
Ik zei het ook net tegen iemand anders.. maar wat like jij voor labiele pruiken danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
chick die gesprekken openen zijn echt moeilijk niet orgineel
hoi...hoi... alles goed
hoi... hoi... mooie foto
Hoe begin jij dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
chick die gesprekken openen zijn echt moeilijk niet orgineel
hoi...hoi... alles goed
hoi... hoi... mooie foto
ja okee, maar ik ga dan gewoon op de kansloze manier verder de mooiste was: hoi, hoi, alles goed, ja met jou, ook wat heb je vandaag gedaan? gewerkt jij? tv gekekenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zei het ook net tegen iemand anders.. maar wat like jij voor labiele pruiken dan
ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar wie is voor een tinder meet dan?
Zeg dan gewoon direct dat je niet van small talk houdt of zet het zoals ik in je bioquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:51 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ja okee, maar ik ga dan gewoon op de kansloze manier verder de mooiste was: hoi, hoi, alles goed, ja met jou, ook wat heb je vandaag gedaan? gewerkt jij? tv gekeken
toen maar gevraagd waarom ze zo orgineel was, en niks terug gekregen![]()
![]()
ik ga mn openingsgeheimen niet verklappen straks weet half FOK! de moves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |