abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140910426

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Mei 2014 - Khaleesi ©

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 10-06-2014 14:50:19 ]
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:38:24 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140910459
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:38:34 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140910464
Bazentitel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_140910497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:31 schreef tralalala het volgende:
Dit gifje kan niet vaak genoeg gepost worden

[ afbeelding ]

_O_
Echt he? _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140910498
Lord friendzone is dan ook wel een naaizak... mag blij zijn dat ie blijft leven.
pi_140910507
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:31 schreef tralalala het volgende:
Dit gifje kan niet vaak genoeg gepost worden

[ afbeelding ]

_O_
Epic idd.

Wist niet wat ik moest verwachten , maar dat zag er bruut uit :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140910556
Goeden TT
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_140910607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:39 schreef muhahaha het volgende:
Lord friendzone is dan ook wel een naaizak... mag blij zijn dat ie blijft leven.
Hoe dan? Hij kreeg een opdracht, voerde die uit, maar koos uiteindelijk toch voor Dany.

Hij kon het op geen betere manier doen dan hij nu heeft gedaan. Ja, misschien eerder stoppen met informatie doorspelen, maar verder heeft hij duidelijk een kant gekozen en haar al die tijd goed bijgestaan. Ik snap heel goed dat Dany zich verraden voelt, maar er is eigenlijk geen 'slechte' persoon in deze situatie als je het mij vraagt.
pi_140910633
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe dan? Hij kreeg een opdracht, voerde die uit, maar koos uiteindelijk toch voor Dany.

Hij kon het op geen betere manier doen dan hij nu heeft gedaan. Ja, misschien eerder stoppen met informatie doorspelen, maar verder heeft hij duidelijk een kant gekozen en haar al die tijd goed bijgestaan. Ik snap heel goed dat Dany zich verraden voelt. Er is eigenlijk geen 'slechte' persoon in deze situatie, imo.
Zelf open kaart spelen toen hij besloot voor haar te kiezen. Nu moest ze erachter gekomen, dubbel genaaid.
pi_140910720
quote:

[..]

Hij kon het op geen betere manier doen dan hij nu heeft gedaan. Ja, misschien eerder stoppen met informatie doorspelen, maar verder heeft hij duidelijk een kant gekozen en haar al die tijd goed bijgestaan. Ik snap heel goed dat Dany zich verraden voelt, maar er is eigenlijk geen 'slechte' persoon in deze situatie als je het mij vraagt.
Misschien dat ze dat zelf ook wel weet, maar haar machtspositie in gevaar brengt als ze eventuele persoonlijke gevoelens (van vriendschap uiteraard... :') ) mengt met 'zaken'. Door hem zo te verbannen blijft hij iig wel in leven, maar houdt ze haar machtspositie. Als ze hem meteen had vergeven lijkt ze zwak.
Ja doei.
pi_140910726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:39 schreef Altron het volgende:

[..]

Epic idd.

Wist niet wat ik moest verwachten , maar dat zag er bruut uit :D
Best kut als je dat ding op je af ziet komen, je kunt geen kant op :P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140910727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zelf open kaart spelen toen hij besloot voor haar te kiezen. Nu moest ze erachter gekomen, dubbel genaaid.
En dan denk je dat ze hem niet had weggestuurd? Ik snap wel dat hij het verborgen hield. Die royal pardon kwam ook enigszins uit het niets. Sterker nog, die had hij al eerder ontvangen en niks mee gedaan als ik het me goed herinner?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:45:45 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140910748
Naja, uiteindelijk heeft Hij alleen zichzelf dubbel hard genaaid maar hoe dan ook zou Dany niet heel vergevingsgezind zijn geweest als hij het zelf had opgebiecht, nu kon hij zich nog iets langer in het licht dat Dany heet kunnen laven dan wanneer hij het meteen had toegegeven.
Vrijheid
pi_140910779
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef jogy het volgende:
Naja, uiteindelijk heeft Hij alleen zichzelf dubbel hard genaaid maar hoe dan ook zou Dany niet heel vergevingsgezind zijn geweest als hij het zelf had opgebiecht, nu kon hij zich nog iets langer in het licht dat Dany heet laven dan wanneer hij het meteen had toegegeven.
Maar daarbij ook zichzelf bewijzen als waardevol raadgever en vriend.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:47:19 #15
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_140910799
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_140910846
quote:
Ooooh die zocht ik al.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:50:29 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140910905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar daarbij ook zichzelf bewijzen als waardevol raadgever en vriend.
Dat heeft ie gedaan ja. Of eerlijk toegeven toen hij het besluit gemaakt had en weggestuurd worden (of erger) en anders geheim houden maar wel zichzelf bewijzen als loyale en goede raadgever en dat ze er zelf achter komt.

Hij heeft optie twee gekozen en of optie één nou beter was zullen we nooit te weten komen :P.
Vrijheid
pi_140911003
quote:
Ook tof dat het intronummer erin verwerkt is. En Tormund (de berenneuker!) die een ongelooflijke baas is.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:55:54 #19
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140911112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
Plottwitst: Dany wist het al lang en stuurt nu zogenaamd Lord Friendzone boos weg, maar in werkelijkheid om voor haar in Westeros te gaan spioneren.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140911149
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:55 schreef Weakling het volgende:

[..]

Plottwitst: Dany wist het al lang en stuurt nu zogenaamd Lord Friendzone boos weg, maar in werkelijkheid om voor haar in Westeros te gaan spioneren.
Ja, dat dus. Dat wilde ik nog toevoegen.... Hoe komen ze anders aan dat pardon? Het lijkt wel geplanned.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien dat ze dat zelf ook wel weet, maar haar machtspositie in gevaar brengt als ze eventuele persoonlijke gevoelens (van vriendschap uiteraard... :') ) mengt met 'zaken'. Door hem zo te verbannen blijft hij iig wel in leven, maar houdt ze haar machtspositie. Als ze hem meteen had vergeven lijkt ze zwak.
Ja doei.
pi_140911235
Ik zie dat deze verhaallijn niet aangepast is in de OP (mbt Ramsay Snow/Bolton)

Zou iemand dat nog ff willen doen?

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140911252
Op seizoen 1 na en met seizoen 3 er dan wel snel achteraan, vind ik dit juist het beste seizoen tot nu toe denk ik (maakt me in dat opzicht ook nog maar weinig uit wat er in de laatste aflevering gebeurt?) :Y

Veel van de kritiek (nee, geldt ook weer niet voor álle kritiek) snap ik ook niet (echt). Krijg een beetje het idee dat sommige mensen hier "het met deze serie gewoon wel gezien hebben nu"... dat dat wellicht meer het probleem is...

Nou ja, ík vind dit in ieder geval een ge-wel-dig seizoen (vooral de laatste afleveringen), waar ik het grootste gedeelte van seizoen 2 (inclusief die battle) juist niet zo denderend vond. Tuurlijk waren er ook wel wat minpuntjes (imo kan dat ook gewoon niet anders in zo'n mega uit de kluiten gewassen serie zoals dit), maar die werden mijns inziens ruimschoots gecompenseerd. Mijn god hé, hoeveel spectaculaire dingen zijn er dit seizoen al wel niet gebeurd? Maar ook in de kleinere dingen, de dialogen enzo, vind ik dit seizoen toch weer erg sterk.

Een groot algemeen minpunt blijft voor mij dat er té veel personages en verhaallijnen zijn, waardoor je steeds allemaal van die veels te korte scènes krijgt. Wat dat aangaat vind ik zo'n aflevering als de laatste echt een enorme verademing! Helaas kunnen die vele korte scènes in deze serie -over de hele linie bekeken- nou éénmaal niet vermeden worden, dus heb dat onderhand wel een beetje geaccepteerd (blijft wel een reden waarom deze serie nooit in mijn "serie top 5 aller tijden" ofzo zal belanden).

Hoogtepunt van deze aflevering: de scythe! Verder vond ik, tot mijn grote verbazing, Alliser dé baas van deze episode. Tot nu toe vond ik hem altijd :r , deze aflevering vond ik hem echt geweldig! :o Ook Jon en Sam vond ik weer O+ en die reuzen vond ik ook echt vet. Ik vind het jammer dat Ygritte dood is (vond het een leuk karakter) en vond dat ook wel een tragisch momentje, maar had dat al wel een beetje verwacht en was ook weer niet zó gehecht aan haar/haar relatie met Jon. Geen echt traantje daar, wel eentje voor het groepje met Jon Snow´s maatjes. Eerst dat moedige "scanderen" en dan dat "they held the gate" van Jon. Dat deed me toch wel wat.
Ik ben benieuwd wat er met Tormund gaat gebeuren.

Al met al heb ik Tyrion, toch mijn grote favoriet, zowaar geen seconde gemist :@

De aflevering daarvoor vond ik ook echt super (het Oberyn-gedeelte natuurlijk, maar de rest net zo goed... inclusief Missandei-Grey Worm... dat vond ik op een tragisch-romantische manier echt heel lief O+ )!

Anyway, ben benieuwd naar de allerlaatste aflevering (en helemaal naar hoe het Tyrion zal vergaan natuurlijk), maar heb in principe mijn portie "epicness" al wel gehad _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 10-06-2014 13:40:46 ]
Tails tell tales
pi_140911294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan denk je dat ze hem niet had weggestuurd? Ik snap wel dat hij het verborgen hield. Die royal pardon kwam ook enigszins uit het niets. Sterker nog, die had hij al eerder ontvangen en niks mee gedaan als ik het me goed herinner?
Hij had hem gehad ja, snap ook niet waar die ineens vandaan kwam ... Ik kan me niemand bedenken die Jorah weg zou willen hebben.
pi_140911357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:55 schreef Weakling het volgende:

[..]

Dat is wel ver gezocht en waarom op die manier :o :o
Vertrouwd ze haar andere volgelingen niet?
pi_140911361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Dat wilde ik nog toevoegen.... Hoe komen ze anders aan dat pardon? Het lijkt wel geplanned.

[..]

Dat pardon was door Tywin gestuurd naar Barristan, een typische Tywin-actie weer die wel weet hoe je oorlogen wint.
pi_140911393
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:01 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Dat pardon was door Tywin gestuurd naar Barristan, een typische Tywin-actie weer die wel weet hoe je oorlogen wint.
Lijkt me meer voor de hand liggend ja, in 1 van de scenes laat hij iemand toch pen en papier pakken?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:03:33 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140911441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lijkt me meer voor de hand liggend ja, in 1 van de scenes laat hij iemand toch pen en papier pakken?
Tywin is constant bezig met brieven schrijven. ;)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:05:23 #28
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140911517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:01 schreef muhahaha het volgende:
Dat is wel ver gezocht en waarom op die manier :o :o
Vertrouwd ze haar andere volgelingen niet?
Het zou me niks verbazen als ze werkelijk niemand anders vertrouwd. Okay, waarom ze dan nog Jorah wel zou vertrouwen is ook lastig. Tenzij ie al helemaal in het begin ooit aan haar opgebiecht heeft dat ie als spion naar haar gezonden was en ze samen bepaald hebben welke info er mocht lekken al die tijd naar Westeros. Vergezocht? Jazeker, maar ach, vind ik weleens leuk.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140911521
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pengevechten. :7
pi_140911544
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En Cersei met verscheuren.
pi_140911594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Klopt, volgens mij zei hij zelfs dat hij 't ging ondertekenen met Baratheon.
Nadat ze tijdens de council erachter kwamen dat Dany met een heel leger onderweg was. Zoiets dacht ik mij te herinneren iig.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140911698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klopt, volgens mij zei hij zelfs dat hij 't ging ondertekenen met Baratheon.
Nadat ze tijdens de council erachter kwamen dat Dany met een heel leger onderweg was. Zoiets dacht ik mij te herinneren iig.
Hm dat van Baratheon staat mij niet bij ...
pi_140911726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Meh, mij wel heel lichtjes. Maar nu ga ik twijfelen :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_140911853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mij eigenlijk ook niet. :@
pi_140911906
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mij eigenlijk ook niet. :@
Ik probeer het op te zoeken, heel voorzichtig, want dadelijk lees ik weer iets wat ik nog niet had mogen lezen :')

Edit:
Nou volgens mij zit ik dingen door elkaar te halen oid, want volgens deze site is het geschreven door Robert.

http://whatculture.com/tv(...)mountain-viper.php/8

[ Bericht 16% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 10-06-2014 13:19:31 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912064
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Best kut als je dat ding op je af ziet komen, je kunt geen kant op :P
Idd :)

Wat denk je van die Giant met z'n Pijl(Speer) en boog :o
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140912258
En godver, ik lees weer eens een spoiler. Ik leer het ook echt nooit. :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912271
Alliser 8-)
Pyp/Grenn :'(
Jown Sneu :7
Thormund _O_
Ygritte ;(
Conscience do cost.
pi_140912383
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:17 schreef Altron het volgende:

[..]

Idd :)

Wat denk je van die Giant met z'n Pijl(Speer) en boog :o
Ja _O_ Die dude links als die gozer gespiesd en al vlak naast hem land :')
pi_140912411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En godver, ik lees weer eens een spoiler. Ik leer het ook echt nooit. :'(
Whehehe :') Waar zoek je dan eigenlijk precies? Voldoende sites die geen spoilermateriaal bevatten toch?
pi_140912541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik probeer het op te zoeken, heel voorzichtig, want dadelijk lees ik weer iets wat ik nog niet had mogen lezen :')

Edit:
Nou volgens mij zit ik dingen door elkaar te halen oid, want volgens deze site is het geschreven door Robert.

http://whatculture.com/tv(...)mountain-viper.php/8
Het kan zijn dat de brief geschreven is door Tywin. Het kan ook zijn dat het een late brief is van Robert. Ik denk niet dat uit de serie af te leiden is wat het nu precies was.

Als het een brief is van Robert, dan is het een flaw van de writers. (uitleg hier rond in artikel).

[ Bericht 3% gewijzigd door Khaleesi op 10-06-2014 13:36:13 ]
pi_140912548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe :') Waar zoek je dan eigenlijk precies? Voldoende sites die geen spoilermateriaal bevatten toch?
Nouja ik google op wat ik wil weten 'did tywin sign the letter to khaleesi as baratheon' en dan krijg je dus websites. Maar kan ook net zo goed een speculatie zijn van iemand op een forum wat ik las, ik heb snel weggeklikt iig. :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912772
Jorah krijgt in seizoen 1 al een pardon, maar verteld dit niet omdat hij weet dat Dany misschien tegen hem keert. Tywin komt erachter dat Jorah daar nog steeds zit, dat ie al een pardon heeft gehad maar toch gebleven is. Ook weet hij dat Barristan er nu zit en ziet het gevaar in van deze twee ervaren ridders als raadgevers. Tywin weet ook dat als hij een pardon in naam van de koning stuurt naar Barristan dat deze snel de connectie zal maken en erachter komen dat Jorah een spion was en zodoende onenigheid creëren in het kamp Dany.
pi_140912951
Dit was het eerste gevecht in GoT wat ik, hoewel het nog steeds wel klein in opzet was, echt fantastisch uitgevoerd vond! _O_ Normaal ben ik eigenlijk ook iets meer van de dialogen, dan van rauwe actie, maar ik vond dit al met al toch wel één van de beste GoT-afleveringen ooit. :Y
Tails tell tales
pi_140913046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:30 schreef JackHerrer het volgende:
Jorah krijgt in seizoen 1 al een pardon, maar verteld dit niet omdat hij weet dat Dany misschien tegen hem keert. Tywin komt erachter dat Jorah daar nog steeds zit, dat ie al een pardon heeft gehad maar toch gebleven is. Ook weet hij dat Barristan er nu zit en ziet het gevaar in van deze twee ervaren ridders als raadgevers. Tywin weet ook dat als hij een pardon in naam van de koning stuurt naar Barristan dat deze snel de connectie zal maken en erachter komen dat Jorah een spion was en zodoende onenigheid creëren in het kamp Dany.
Dus toch geschreven door Tywin en ondertekend als Robert.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913054
Ik vond m ook erg spannend hoor. Maar misschien ben ik wel gewoon snel tevreden oid.
Tralalalaaa
pi_140913082
Dat de brief afkomstig is van Tywin, is een mooie theorie, en ik wil hem graag aannemen. Of die brief ook zo snel van KL naar Meereen kan reizen is een tweede.
pi_140913211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nouja ik google op wat ik wil weten 'did tywin sign the letter to khaleesi as baratheon' en dan krijg je dus websites. Maar kan ook net zo goed een speculatie zijn van iemand op een forum wat ik las, ik heb snel weggeklikt iig. :'(
Whehehe :') Volgens mij is 99% van wat je vind op het web speculatie trouwens....
pi_140913273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:36 schreef Khaleesi het volgende:
Dat de brief afkomstig is van Tywin, is een mooie theorie, en ik wil hem graag aannemen. Of die brief ook zo snel van KL naar Meereen kan reizen is een tweede.
Ik meen mij te herinneren dat dit in het begin van dit seizoen was. Daar zitten toch weken tussen dan? Tussen bijvoorbeeld episode 1 en 9?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe :') Volgens mij is 99% van wat je vind op het web speculatie trouwens....
Gelukkig pfff. Haha.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat dit in het begin van dit seizoen was. Daar zitten toch weken tussen dan? Tussen bijvoorbeeld episode 1 en 9?
Was het al zo vroeg in het seizoen? Dan wil ik het wel geloven ja. :Y
pi_140913337
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:40 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Was het al zo vroeg in het seizoen? Dan wil ik het wel geloven ja. :Y
Ja volgens mij wel heur. Ik ben geneigd om terug te gaan kijken haha.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913425
Ik dacht gisteren ook dat het feit dat Aemon eigenlijk een Targaryen is ''nieuw'' was, maar dat bleek al in S1 te zijn gemeld. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_140913470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel heur. Ik ben geneigd om terug te gaan kijken haha.
Niet doen, voor je het weet zit je heel het seizoen te kijken. :') :D
pi_140913475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik dacht gisteren ook dat het feit dat Aemon eigenlijk een Targaryen is ''nieuw'' was, maar dat bleek al in S1 te zijn gemeld. :')
:D
pi_140913497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk dat ik voor S5 alle seizoenen maar eens opnieuw ga kijken. :P
pi_140913503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Klopt, volgens mij een gesprek tussen Snow en Aemon, ik kon mij dit wel herinneren maar de persoon waar ik mee keek niet meer.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913526
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klopt, volgens mij een gesprek tussen Snow en Aemon, ik kon mij dit wel herinneren maar de persoon waar ik mee keek niet meer.
Was ik iig niet de enige. O+
pi_140913529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Denk dat ik voor S5 alle seizoenen maar eens opnieuw ga kijken. :P
Dat sowieso, van de winter lekker met een rap tempo overal doorheen en dan is 't weer tijd voor S5 :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913531
Tywin gaf na de discussie over wat te doen met Dany tijdens de council meeting Mace Tyrell de opdracht om een veer en perkament te pakken, 1 + 1 =2. Tijdlijntechnisch zou ik weet niet weten hoe het in elkaar zit, maar dit is sowieso moeilijk te volgen. In de boeken doen ze soms ook heel snel over lange afstanden en soms weer heel kort. GRRM heeft volgens mij een keer in een interview gezegd dat leeftijden, afstanden en tijd niet zijn sterkste punten zijn, The Wall is eigenlijk ook veel te hoog.
pi_140913548
quote:

[..]

Dat sowieso, van de winter lekker met een rap tempo overal doorheen en dan is 't weer tijd voor S5 :D
:Y
pi_140913653
quote:

[..]

Die scene staat toch wel hoog in mijn GoT favorieten lijstje, echt echt echt kippenvel toen die hij die onthulling deed.

EDIT: Ik kreeg weer kippenvel! :D
pi_140913675
Ik heb alleen seizoen 1 twee keer gezien. De rest van alle seizoenen/alle afleveringen vooralsnog maar één keer. Denk dat ik die pas nog een keer ga kijken als aan de hele serie een einde is gekomen.
Tails tell tales
pi_140913709
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Het kan zijn dat de brief geschreven is door Tywin. Het kan ook zijn dat het een late brief is van Robert. Ik denk niet dat uit de serie af te leiden is wat het nu precies was.

Als het een brief is van Robert, dan is het een flaw van de writers. (uitleg hier rond in artikel).
Hoezo een flaw? Hij heeft wel werkelijk een pardon geschreven voor Jorah, die kreeg hij ook in s1 of 2. Je ziet alleen niet wat hij ermee doet. (niks dus :') ).
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:55:01 #64
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140913845
Topaflevering, zeg!

Alleen vraag ik me af hoe het met Ser Alliser is, zag ik hem nou door twee man weggedragen worden aan het eind? Zouden hij en de oude Maester het overleefd hebben?

Wat zou er met Janos Slynt gebeuren?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_140913897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoezo een flaw? Hij heeft wel werkelijk een pardon geschreven voor Jorah, die kreeg hij ook in s1 of 2. Je ziet alleen niet wat hij ermee doet. (niks dus :') ).
pi_140913906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij weigert hem. Wat dus wil zeggen dat dit een tweede pardon is.
Dat dit tweede pardon geaddresseerd is aan Barristan geeft eigenlijk al aan dat het van Tywin komt.
Maar dat Barristan op dit punt nog vertrouwen schept in brieven met het seal van Robert erop, terwijl ie weet dat ie al lang dood is, dat is ook weer erg fishy. Of het moet een Baratheon seal zijn, dan kan het ook van Tommen afkomen.
pi_140913985
Trouwens, ik vond ook vooral het geluid/de soundtrack deze aflevering echt heel erg goed... meer mensen die dat vonden (opvallen)?
Tails tell tales
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:59:11 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140913987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Die reuzen zijn juist pure epicness _O_ een reus met een harpoenboog die een mammoet berijdt, dat is toch gewoon supervet?
ja maar het past niet in het verhaal. die reuzen zie je 1x als jon in dat kamp is van de wildlings, en daarna zie je helemaal geen reuzen meer. je denkt in 1x waar the fuck komen die giants vandaan en waarom doen ze mee met die battle, wat is hun motivatie.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:59:59 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140914012
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Forbry het volgende:
Trouwens, ik vond ook vooral het geluid/de soundtrack deze aflevering echt heel erg goed... meer mensen die dat vonden (opvallen)?
Ik dacht na 40 minuten juist 'is het geld op van de componist?' want er was de hele tijd muziek en daarna niets meer.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_140914050
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja maar het past niet in het verhaal. die reuzen zie je 1x als jon in dat kamp is van de wildlings, en daarna zie je helemaal geen reuzen meer. je denkt in 1x waar the fuck komen die giants vandaan en waarom doen ze mee met die battle, wat is hun motivatie.
Dat idee had ik gisteren ook ja. Waarom zouden die Giants meedoen in de battle en hoe communiceren mensen überhaupt met Giants aangezien ze gisteren alleen maar aan het brullen waren :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_140914056
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:56 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Hij weigert hem. Wat dus wil zeggen dat dit een tweede pardon is.
Dat dit tweede pardon geaddresseerd is aan Barristan geeft eigenlijk al aan dat het van Tywin komt.
Maar dat Barristan op dit punt nog vertrouwen schept in brieven met het seal van Robert erop, terwijl ie weet dat ie al lang dood is, dat is ook weer erg fishy. Of het moet een Baratheon seal zijn, dan kan het ook van Tommen afkomen.
Geen idee, erg vaag allemaal ja. De indruk werd gewekt dat Robbert hem had geschreven en niet Tommen.
pi_140914099
Ben ik trouwens de enige die een schijthekel aan Sam heeft met die klote kop van m? Wat een onnoemelijke betafag. :{
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:03:45 #73
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140914112
quote:

[..]

Omdat ze niet dood willen. :')
Heeft Mance toch uitgelegd?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:03:48 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140914116
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat idee had ik gisteren ook ja. Waarom zouden die Giants meedoen in de battle en hoe communiceren mensen überhaupt met Giants aangezien ze gisteren alleen maar aan het brullen waren :')
Sowieso beter gewoon niet die giants er in want dit schrikt veel mensen af die alleen voor het verhaal kijken en al zoiets hebben van die dragons is teveel fantasy voor mij.
Een gedicht over Maanvis
pi_140914117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Geen idee, erg vaag allemaal ja. De indruk werd gewekt dat Robbert hem had geschreven en niet Tommen.
Dat lijkt dan weer over Barristan te zeggen dat ie de inhoud van de brief belangrijker vindt dan de motivatie achter de brief (wat dat betreft is ie net zo'n goedzak en honordriven als Ned). Tevens de ideale manier om met Jorah af te rekenen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:03:59 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140914124
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat ze niet dood willen. :')
Heeft Mance toch uitgelegd?
hoeveel jaar geleden!?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:04:46 #77
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140914152
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoeveel jaar geleden!?
Seizoen 3 meen ik.
pi_140914159
quote:

[..]

hoeveel jaar geleden!?
2. In seizoen 2 werd het uitgelegd meen ik of was het 3.
  Moderator dinsdag 10 juni 2014 @ 14:05:07 #79
257132 crew  Awsom
pi_140914161
quote:

[..]

ja maar het past niet in het verhaal. die reuzen zie je 1x als jon in dat kamp is van de wildlings, en daarna zie je helemaal geen reuzen meer. je denkt in 1x waar the fuck kom
en die giants vandaan en waarom doen ze mee met die battle, wat is hun motivatie.
omdat die ook bang zijn voor de WW :P
  Moderator dinsdag 10 juni 2014 @ 14:05:33 #80
257132 crew  Awsom
pi_140914178
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

2. In seizoen 2 werd het uitgelegd meen ik of was het 3.
Inderdaad, toen Jon bij Mance op bezoek was :9
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:05:35 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140914180
quote:

[..]

hoeveel jaar geleden!?
Toen snow aan het neuken was met die rooie.
Vrijheid
pi_140914198
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Toen snow aan het neuken was met die rooie.
Hadden ze het toen ook over giants? :o
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:06:23 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140914209
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Tijdens die periode, niet tijdens de seks zelf volgens mij.
Vrijheid
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:06:27 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140914211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja. Jown Sneu is hung like a giant.
pi_140914236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een schijthekel aan Sam heeft met die klote kop van m? Wat een onnoemelijke betafag. :{
Ik vind Sam een schatje. :)
Tails tell tales
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:09:03 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140914294
quote:
Die mag op zich wel een keertje heel vervelend aan zijn eind komen inderdaad, dat zijn voet blijft hangen aan die zeis terwijl ze die nog een keer laten gaan.
Vrijheid
pi_140914316
quote:

[..]

Ik dacht na 40 minuten juist 'is het geld op van de componist?' want er was de hele tijd muziek en daarna niets meer.
Ik doelde niet op echte muziek (dat was er deze aflevering maar nauwelijks volgens mij idd), maar meer op de "niet-muzikale" geluiden zeg maar.
Tails tell tales
pi_140914329
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Die mag op zich wel een keertje heel vervelend aan zijn eind komen inderdaad, dat zijn voet blijft hangen aan die zeis terwijl ze die nog een keer laten gaan.
Ik had sowieso wel verwacht dat hij het loodje zou leggen deze aflevering :o vooral nadat hij beloofde aan Gilly dat hij terug zou komen :9
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:11:23 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140914376
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik had sowieso wel verwacht dat hij het loodje zou leggen deze aflevering :o vooral nadat hij beloofde aan Gilly dat hij terug zou komen :9
En de serie eindigt met Sam en Gilly op de ijzeren troon, neukend als konijntjes.
Vrijheid
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:11:54 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140914395
Moet dat in een spoiler?
Vrijheid
pi_140914396
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef jogy het volgende:

[..]

En de serie eindigt met Sam en Gilly op de ijzeren troon, neukend als konijntjes.
En allemaal kinderen met tandjes omnomnomnom
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:12:05 #92
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_140914403
quote:

[..]

Dan zouden ze daarna niks meer aan de zeis hebben, die tieft met een rotgang naar beneden. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_140914420
quote:

[..]

Sowieso beter gewoon niet die giants er in want dit schrikt veel mensen af die alleen voor het verhaal kijken en al zoiets hebben van die dragons is teveel fantasy voor mij.
Ik vond die giants juist tof, kan me ook geen fuck schelen of dat andere mensen (mogelijk) afschrikt :')
Tails tell tales
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:12:57 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140914441
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dan zouden ze daarna niks meer aan de zeis hebben, die tieft met een rotgang naar beneden. :')
En breekt die muur mee, kunnen die wildlings gewoon door de puin naar de andere kant lopen. _O-.
Vrijheid
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:13:09 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140914446
Het duurde trouwens best lang voordat ik in de gaten had dat Jown Sneu 2 vrienden had met de namen Sam en Pip. Daarna ging ik zoeken naar of hij ook een Merry had, maar helaas.
pi_140914462
quote:

[..]

Dan gaan ze toch lekker wat anders kijken? :') Is niet voor niets een fantasy serie. Beter dat er hier en daar wat leipe zooi in zit zoals draken en magie en reuzen en shit.
pi_140914463
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef jogy het volgende:

[..]

En breekt die muur mee, kunnen die wildlings gewoon door de puin naar de andere kant lopen. _O-.
Tails tell tales
pi_140914498
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon blowtorches gebruiken, gewoon een gang smelten... problem john sneu?
pi_140914501
quote:

[..]

Dat zou een soort van ziekelijke voldoening geven, het liefst een ongenadig rotte dood die Gilly met d'r schattige paardesmoeltje van dichtbij meemaakt.

O+
pi_140914514
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon blowtorches gebruiken, gewoon een gang smelten... problem john sneu?
Of kernbommen. Duh.
pi_140914539
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, nou, bedankt. Nu kan ik net zo goed de boeken maar gaan lezen.

KUTSPOILERS :r
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:15:59 #102
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_140914540
quote:
Een onnoemelijke betafag die Gilly zo op haar smoel pakt.

Uh-huh
pi_140914553
Kwam dit tegen op 9gag _O-

( voor de mensen die nog niet bij zijn , niet klikken,.... spoilers etc.. )
SPOILER
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140914568
Sam is gewoon een echte fatsoenlijke good guy... ik vind dat deze serie absoluut een paar van dat soort lieden nodig heeft om leuk te blijven :Y
Tails tell tales
pi_140914577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een onnoemelijke betafag die Gilly zo op haar smoel pakt.

Uh-huh
Duurde godverdomme lang genoeg. Pas als er een horde mafkezen je huisje willen affikken het lef hebben om een kusje te vragen. Toedeledokie.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:17:38 #106
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_140914599
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Duurde godverdomme lang genoeg. Pas als er een horde mafkezen je huisje willen affikken het lef hebben om een kusje te vragen. Toedeledokie.
Hij vroeg 't niet eens, alfa Sam.
pi_140914602
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:16 schreef Forbry het volgende:
Sam is gewoon een echte fatsoenlijke good guy... ik vind dat deze serie absoluut een paar van dat soort lieden nodig heeft om leuk te blijven :Y
Good guys bestaan niet. Doet af aan de realiteit van de serie. :{w

:')
pi_140914626
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij vroeg 't niet eens, alfa Sam.
Best. Neemt niet weg dat ik m dood wil zien (gaan).
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:19:29 #109
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_140914673
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Best. Neemt niet weg dat ik m dood wil zien (gaan).
Keihard jij he!
pi_140914688
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Keihard jij he!
Dat je het maar weet. :{
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:20:35 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140914711
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan gaan ze toch lekker wat anders kijken? :') Is niet voor niets een fantasy serie. Beter dat er hier en daar wat leipe zooi in zit zoals draken en magie en reuzen en shit.
nou mensen kijken juist NIET voor de fantasy. er komen maar in eens van de 5 afleveringen fantasiewezens voor. die voegen echt niets toe behalve dan die draken want die hebben een verhaal.
Een gedicht over Maanvis
pi_140914717
Je weet wat er gebeurt met de goodguys... :7
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:21:06 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140914729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Je weet wat er gebeurt met de goodguys... :7
Nice guys finish last.
pi_140914773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nou mensen kijken juist NIET voor de fantasy. er komen maar in eens van de 5 afleveringen fantasiewezens voor. die voegen echt niets toe behalve dan die draken want die hebben een verhaal.
Maar goed dat jij precies weet wat 18 miljoen mensen elke week willen zien. Directeur van HBO/Endemol/Eyeworks/Miramax Maanvis! ^O^
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:23:58 #115
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_140914829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:16 schreef Altron het volgende:
Kwam dit tegen op 9gag _O-

( voor de mensen die nog niet bij zijn , niet klikken,.... spoilers etc.. )
SPOILER
Hoe vaak gaat dit nog gepost worden?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_140914871
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Niet zo vaak als de scythe gif.

dinsdag 10 juni 2014 @ 14:25:56 #117
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_140914883
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer geen enkel probleem mee.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:31:08 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140915031
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat zou een soort van ziekelijke voldoening geven, het liefst een ongenadig rotte dood die Gilly met d'r schattige paardesmoeltje van dichtbij meemaakt.

O+
Of dat Gilly eerst langzaam en pijnlijk aan haar eind komt, die baby verpletterd door zo'n mammoet en daarna wordt Sam pas vermoord, levend opgegeten door die kannibalistische mafkezen. Mogen ze best een klein kwartiertje aan wijden hoor.
Vrijheid
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:31:49 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140915047
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Of dat Gilly eerst langzaam en pijnlijk aan haar eind komt, die baby verpletterd door zo'n mammoet en daarna wordt Sam pas vermoord, levend opgegeten door die kannibalistische mafkezen. Mogen ze best een klein kwartiertje aan wijden hoor.
Al die haat. ;(
pi_140915068
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb het hier al vaker geschreven, dat schaduwmonster ging mij wat te ver qua fantasy, maar voor de rest vind ik van GoT óók het fantasy-gedeelte juist erg leuk. Is in mijn ogen nou ook net één van die dingen waarmee het zich van veel andere series weet te onderscheiden. Series waarin politieke spelletjes, oorlogen, "Middeleeuwse sferen", etc. centraal staan zijn er al genoeg...
Tails tell tales
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:34:04 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140915117
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al die haat. ;(
Sorry, ik liet me gaan. Ik kan hem best verdragen maar hij bungelt wel aan het karige begin van mijn schaal van 'care', net iets na ijbergbeklimmer nummer 4 van die ene scene met die scythe. Heeft iemand nog de gif daarvan trouwens?
Vrijheid
pi_140915142
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:34 schreef jogy het volgende:
Heeft iemand nog de gif daarvan trouwens?
Is daar een gif van?
pi_140915167
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:37:28 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140915198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:34 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Is daar een gif van?
Naar het schijnt?
Vrijheid
pi_140915241
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Hoe vaak gaat er nog gepost worden dat dit al gepost is ?
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140915249
Jammer dat er altijd zo weinig gifjes zijn van de cruciale stoere moordmomenten ;(
Ja doei.
pi_140915339
quote:

[..]

Die Gilly is overigens wel goed gecast met haar incest hoofd en kut stem , veel irritanter kom je ze niet tegen :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140915340
quote:

[..]

hear, hear

daarnaast wat een zeik topic is dit geworden zeg, echt een diepte punt :X
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140915342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat er altijd zo weinig gifjes zijn van de cruciale stoere moordmomenten ;(
Hopsakee!

pi_140915421
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Hopsakee!

[ afbeelding ]
Eén van de vele :7-momentjes dit seizoen! *O*
Tails tell tales
pi_140915447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ja he? ;(

pi_140915452
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Hopsakee!

[ afbeelding ]
Sarcasme is zeker zeg maar niet jouw ding?
Ja doei.
pi_140915459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:42 schreef Altron het volgende:

[..]

Die Gilly is overigens wel goed gecast met haar incest hoofd en kut stem , veel irritanter kom je ze niet tegen :P
Op die tanden na vind ik het best wel een knappe meid eigenlijk.
Tails tell tales
pi_140915489
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zou jij de OP niet aanpassen?
pi_140915505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Op die tanden na vind ik best wel een knappe meid eigenlijk.
Denk dat het idd door die tanden komt.. :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140915509
Ik zou helemaal niets? En waarmee? Als men dat even duidelijk aan me vraagt/voorlegt dan wil ik dat uiteraard wel even doen.
Ja doei.
pi_140915518
quote:

[..]

O+
pi_140915525
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja he? ;(

[ afbeelding ]
Viserys... Blijf het jammer vinden dat hij er maar één seizoen was :'(
Wel een hele terechte, toffe dood overigens... dat dan weer wel ;)
Tails tell tales
pi_140915537
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou helemaal niets? En waarmee? Als men dat even duidelijk aan me vraagt/voorlegt dan wil ik dat uiteraard wel even doen.
Sorry, zie post 21 van dit deeltje. :)
pi_140915597
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Sorry, zie post 21 van dit deeltje. :)
Done!
Ja doei.
pi_140915614
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pi_140915626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Topaflevering, zeg!

Alleen vraag ik me af hoe het met Ser Alliser is, zag ik hem nou door twee man weggedragen worden aan het eind? Zouden hij en de oude Maester het overleefd hebben?

Wat zou er met Janos Slynt gebeuren?
hoofd eraf
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140915637
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

He, doet me denken aan de lokale jeugd hier in Barnsley!
Ja doei.
pi_140915638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Viserys... Blijf het jammer vinden dat hij er maar één seizoen was :'(
Wel een hele terechte, toffe dood overigens... dat dan weer wel ;)
Ach, ik mis Joffrey nog steeds ;(
pi_140915653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Done!
Ik zou je willen bedanken, maar...

pi_140915668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

He, doet me denken aan de lokale jeugd hier in Barnsley!
_O- Een collega van mij praat ook met zo'n accent. Ik kan hem niet serieus nemen :')
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:14:45 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140916286
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar goed dat jij precies weet wat 18 miljoen mensen elke week willen zien. Directeur van HBO/Endemol/Eyeworks/Miramax Maanvis! ^O^
Deze krijgt de meest negatieve cijfers op rotten tomato's van het hele seizoen: http://www.rottentomatoes(...)_season_4_episode_9/
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:16:01 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140916328
Maargoed!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:16:13 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140916335
in before
Een gedicht over Maanvis
pi_140916399
Deze is vast nog niet gepost:

pi_140916410
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Deze krijgt de meest negatieve cijfers op rotten tomato's van het hele seizoen: http://www.rottentomatoes(...)_season_4_episode_9/
Mindere cijfers dan voorgaande afleveringen betekend niet meteen negatief ;)

Heb je trouwens nog wat leuke gifjes?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:18:42 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140916422
Ik las trouwens gisteren dat boeklezers vonden dat Blackfish overduidelijke hints had dat hij gay was. :')

Mensen :')
pi_140916452
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las trouwens gisteren dat boeklezers vonden dat Blackfish overduidelijke hints had dat hij gay was. :')

Mensen :')
Wie is Blackfish? :@
Gewoon normaal doen ja.
pi_140916469
quote:

[..]

En in jouw hoofd heeft dat alleen maar te maken maken met de reuzen?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:20:25 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140916483
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Brynden Tully. Oom van Cateryn Stark.
pi_140916497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En in jouw hoofd heeft dat alleen maar te maken maken met de reuzen?
Er zijn inderdaad veel meer opties: de keuze is reuze(n)... :')
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:21:08 #157
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140916517
Waarom is er nog geen 'STOP! HAMMERTIME!' gif van die kill van Jon Snow deze ep?
Ben ik de enige die dat riep daar? :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140916525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Deze baas

pi_140916543
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deze baas

[ afbeelding ]
Ohja. Ik kan mij hem helemaal niet herinneren... goudvis :@
Gewoon normaal doen ja.
pi_140916578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Waarom is er nog geen 'STOP! HAMMERTIME!' gif van die kill van Jon Snow deze ep?
Je was niet de enige.

dinsdag 10 juni 2014 @ 15:23:03 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140916587
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deze baas

[ afbeelding ]
Zelfs zijn harnas lijkt op de schubben van een vis _O_

Blackfish for Iron Throne _O_
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:24:12 #162
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140916629
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je was niet de enige.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140916632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohja. Ik kan mij hem helemaal niet herinneren... goudvis :@
Heeft helaas een kleine rol in de serie.

The Blackfish _O_ _O_
pi_140916637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef schijffie het volgende:

[..]

Mindere cijfers dan voorgaande afleveringen betekend niet meteen negatief ;)

Heb je trouwens nog wat leuke gifjes?
Ik zie daar overwegend hele positieve reacties staan :?
Tails tell tales
pi_140916694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik had meer bij het 'afscheid' van Sam tegen Gilly die Team America vibe
pi_140916700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zie daar overwegend hele positieve reacties staan :?
Dat zeg ik ook, maar een 90% is minder dan een 97% of 95%.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:26:39 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140916713
quote:

[..]

en alsnog zou menig serie producerend persoon meerdere malen ejaculeren met zo'n score.
Vrijheid
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:27:20 #168
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140916731
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik had meer bij het 'afscheid' van Sam tegen Gilly die Team America vibe
[ afbeelding ]
En dat zeiden mijn vrouw en ik ook in koor ja :D
pi_140916817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook, maar een 90% is minder dan een 97% of 95%.
Het zal, maar bijna alle positieve reacties daar zijn toch echt wel héél erg positief van toon...
Tails tell tales
pi_140916821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dat zeiden mijn vrouw en ik ook in koor ja :D
Hilarisch. :D
pi_140916968
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef jogy het volgende:

[..]

en alsnog zou menig serie producerend persoon meerdere malen ejaculeren met zo'n score.
En dat was dus ongeveer ook de strekking van mijn bericht daar over. Maanvis zei alleen dat deze aflevering negatieve cijfers kreeg, ik vond van niet.want:

quote:

[..]

pi_140917044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad veel meer opties: de keuze is reuze(n)... :')
Ik denk eerder dat er mensen zijn die enigszins teleurgesteld zijn/waren doordat:
1) Het zich maar op één aspect/locatie concentreerde
2) Daardoor het lot van Tyrion (toch het favoriete personage van velen) ook nog steeds onduidelijk is gebleven
3) Er geen emotioneel heftige doden in zaten... (wat dat aangaat had er iets wel iets meer emotionele betrokkenheid met bijvoorbeeld Ygritte, Pyp of Grenn mogen/kunnen zijn).
4) Omdat het de 9e aflevering was, men bepaalde verwachtingen had, die niet zijn waargemaakt (zie ook punt 3)...
5) Op vele netvliezen de dood van Oberyn nog gebrand staat. Dat was maar een klein gedeelte van de vorige aflevering, maar wel net een scène die nauwelijks te evenaren viel.
Tails tell tales
pi_140917118
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 10-06-2014 15:39:10 ]
Tails tell tales
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:43:39 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140917276

Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:44:11 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140917290
quote:

[..]

als ze de giants en de lotr ripoff shit hadden weggelaten had ie 5 miljoen minder gekost en 100% gescoord.
Een gedicht over Maanvis
pi_140917323
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als ze de giants en de lotr ripoff shit hadden weggelaten had ie 5 miljoen minder gekost en 100% gescoord.
Vast wel _O-
Tails tell tales
pi_140917328
quote:

[..]

Welke ripoff?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:45:52 #178
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_140917339
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Welke ripoff?
Alle ''middeleeuwse fantasy gevechten'' zijn een LOTR ripoff natuurlijk.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:46:05 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140917344
quote:

[..]

Nope.
Vrijheid
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:46:38 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140917362
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Welke ripoff?
de stijl van filmen is precies hetzelfde als LotR. het overzichtsgevecht waarbij de camera uitzoomt en langs alle individuele gevechten gaat is bijv. precies hetzelfde als bij de battle for helms deep.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:46:44 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140917366
tyft gewoon op maanvis :')

ik vond het een prima aflevering, en die paar inconsistenties boeide me eigenlijk niet (nou ja eentje dan... als je 200 meter naar beneden valt met een speer in je buik land je echt niet zo netjes intact op je rug, impact doet je wel verpulveren)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:46:58 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140917372
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Alle ''middeleeuwse fantasy gevechten'' zijn een LOTR ripoff natuurlijk.
LOTR is dan ook de pappa van de 'moderne' Fantasy natuurlijk.
Vrijheid
pi_140917400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de stijl van filmen is precies hetzelfde als LotR.
Heb je de reacties eigenlijk wel gelezen? Juist over de uitvoering enzo wordt er heel positief geschreven...

Oh sorry, had alle klachten over de reuzen even over het hoofd gezien :')
Tails tell tales
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:48:53 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140917424
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:46 schreef Re het volgende:
tyft gewoon op maanvis :')
VAL waar het pijn doet Re!
Een gedicht over Maanvis
pi_140917428
Beter goed gejat...
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:49:09 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140917432

zojehaargeven?
Een gedicht over Maanvis
pi_140917447
quote:

[..]

Ik ben debiele replies van je gewend in R&P, maar ga je dat hier nou ook gewoon doen? Ik weet dat je niet zo debiel bent als je je voordoet, dus waarom?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:50:45 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140917491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik ben debiele replies van je gewend in R&P, maar ga je dat hier nou ook gewoon doen? Ik weet dat je niet zo debiel bent als je je voordoet, dus waarom?
aha dus als je een afwijkende mening hebt ben je gelijk debiel.. kerel we leven hier niet in de middeleeuwen. en nu optiefen met op de man spelen want ik ben klaar met dat gedoe.
Een gedicht over Maanvis
pi_140917547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

aha dus als je een afwijkende mening hebt ben je gelijk debiel.. kerel we leven hier niet in de middeleeuwen. en nu optiefen met op de man spelen want ik ben klaar met dat gedoe.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd. :*
Nee het is niet je afwijkende mening, maar de manier waarop je een niet onderbouwde (bijzondere) mening als waarheid overbrengt. Vandaar. :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:53:42 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140917605
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat je boos werd. :*
Nee het is niet je afwijkende mening, maar de manier waarop je een niet onderbouwde (bijzondere) mening als waarheid overbrengt. Vandaar. :)
Kappen met die offtopic shit, mijn PM is voor je beschikbaar als je kritiek op mij wilt leveren als persoon. Verder opflikkeren, volgende post is een TR.
Een gedicht over Maanvis
pi_140917627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de stijl van filmen is precies hetzelfde als LotR. het overzichtsgevecht waarbij de camera uitzoomt en langs alle individuele gevechten gaat is bijv. precies hetzelfde als bij de battle for helms deep.
Ach individuele knokpartijen zijn dan ook interessanter dan een paar mieren die elkaar omleggen...
pi_140917867
En ik heb liever een paar reuzen dan een half bos wat mee komt vechten.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:03:09 #193
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140917888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ach individuele knokpartijen zijn dan ook interessanter dan een paar mieren die elkaar omleggen...
Gewoon topdown warcraft style, 45 minuten lang.
pi_140917930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Castle Black under attack !!! omg!

- Djehoetie / Jehuty -
pi_140917938
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja Grunts tegen de Footmen _O_
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:06:40 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140917991
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja Grunts tegen de Footmen _O_
of warcraft 3 stijl!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:09:56 #197
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140918093
quote:

[..]

matige troll.
pi_140918172
Tsja je kan ook niet in voorgaande seizoenen reuzen laten zien en er vervolgens niks meer mee doen... Er moesten er wel een paar voorbij komen.

Benieuwd of the white walkers ook op grote witte spinnen rijden!! _O_
pi_140918216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:12 schreef Khaleesi het volgende:
Tsja je kan ook niet in voorgaande seizoenen reuzen laten zien en er vervolgens niks meer mee doen... Er moesten er wel een paar voorbij komen.

Benieuwd of the white walkers ook op grote witte spinnen rijden!! _O_
Dan heb je zeker geslapen. Ze rijden op dooie paarden.
pi_140918240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik wil soberso witte spinnen zien!
pi_140918253
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik wil soberso witte spinnen zien!
Kijk maar achter je bank.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:15:01 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140918256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Maar die ijsspinnen zijn wel genoemd ergens in het eerste seizoen. Samen met andere legendarische dingen die niet zouden bestaan. Dus ik sluit niet helemaal uit dat we ze nog gaan zien.
pi_140918273
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En een op een beer toch?

Maar die ijsspinnen zijn wel genoemd ergens in het eerste seizoen. Samen met andere legendarische dingen die niet zouden bestaan. Dus ik sluit niet helemaal uit dat we ze nog gaan zien.
Beer? Toen sliep ik zelf. :D
pi_140918279
Jon Snow vocht wel smerig tegen Styr, the fooking legend heeft hem goeie manieren geleerd! _O_
pi_140918283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kijk maar achter je bank.
De ironie wil dat er inderdaad spinnen achter mijn bank zitten... :')
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:16:17 #206
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140918300
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:15 schreef Doler12 het volgende:
Jon Snow vocht wel smerig tegen Styr, the fooking legend heeft hem goeie manieren geleerd! _O_
Dat hij zijn neus niet heeft gebroken toen hij hem tegen die anvil smeet was wel verrassend!
pi_140918313
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
En een op een beer toch?
Da's een spoiler. :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:17:32 #208
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140918341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Da's een spoiler. :P
Ow, dat had ik dus gelezen en niet gezien. :@
Delete het maar snel dan.
pi_140918342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dat hij zijn neus niet heeft gebroken toen hij hem tegen die anvil smeet was wel verrassend!
Ik had eigenlijk verwacht dat Ygritte hem wel een pijl door zijn hoofd schoot op het moment dat die Jon bijna dood had.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:18:16 #210
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140918366
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

weer een spoiler, ongelooflijk man.
pi_140918367
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef schijffie het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk verwacht dat Ygritte hem wel een pijl door zijn hoofd schoot op het moment dat die Jon bijna dood had.
Ah, ik was dus niet de enige die dat dacht! :D
Ja doei.
pi_140918388
quote:

[..]

Ja, dat dacht ik ook. :Y
Tails tell tales
pi_140918395
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah, ik was dus niet de enige die dat dacht! :D
Ze had het natuurlijk zelf voor de aanval aangekondigd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_140918400
Die hamer was dus ook totaal onverwachts. :P
pi_140918410
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze had het natuurlijk zelf voor de aanval aangekondigd.
Daarom idd.
Tails tell tales
pi_140918411
quote:

[..]

Nee joh :D
pi_140918437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee joh :D
Had ze toch van te voren gemeld. Dat alleen zij Jon mocht doden. :)
Tails tell tales
pi_140918442
quote:

[..]

Potverdorie man nu weet ik allees ;(
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:21:14 #219
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140918454

Maar zijn de thenns nu uitgeroeid? ;(
pi_140918467
quote:

[..]

Dus er rijdt er ene op een ijsbeer, big deal.
Is iedereen zo weer vergeten.

Dat van die spinnen komt gewoon uit dat verhaaltje van old Nan.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:21:36 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140918472
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Potverdorie man nu weet ik allees ;(
Dus jij weet ook welk favoriet karakter er straks dood gaat. :'(
Ik huil nu al vast.
pi_140918495
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dus jij weet ook welk favoriet karakter er straks dood gaat. :'(
Ik huil nu al vast.
Nee, ik heb geen boeken gelezen.
pi_140918502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Had ze toch van te voren gemeld. Dat alleen zij Jon mocht doden. :)
En dan zodra ze hem ziet direct terugdenken aan die grot. Ruthless killer she is :')
pi_140918514
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dan zodra ze hem ziet direct terugdenken aan die grot. Ruthless killer she is :')
Zat er in hè ;)
Tails tell tales
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:23:31 #225
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140918543
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vrouwen zijn labiel toch, waarom denk je dat zij de enige vrouw was die bij die aanvallende wildlings zat?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:24:47 #226
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140918586
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dus er rijdt er ene op een ijsbeer, big deal.
Is iedereen zo weer vergeten.

Dat van die spinnen komt gewoon uit dat verhaaltje van old Nan.
Zou wel graag die spinnen willen zien op tv. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen boeken gelezen.
Ow wacht. Dat was alleen Newbie?
pi_140918613
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zou wel graag die spinnen willen zien op tv. :)

[..]

Ow wacht. Dat was alleen Newbie?
Kijk dan maar LotR of the Hobbit. :Y
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:25:51 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140918627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Kijk dan maar LotR of the Hobbit. :Y
Al gezien. ;(
pi_140918741
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Vrouwen zijn labiel toch, waarom denk je dat zij de enige vrouw was die bij die aanvallende wildlings zat?
Nou, als ik Olenna en Margaery Tyrell zie, dan zie ik geen labiele vrouwen. :P

Sowieso, Natalie O+

dinsdag 10 juni 2014 @ 16:34:07 #230
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140918955
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Khaleesi het volgende:
... ijsbeer ...
Sheila?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:39:51 #231
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140919165
ik denk dat deze reeks wel de 1000 gaat halen
pi_140919507
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik denk dat deze reeks wel de 1000 gaat halen
100 topics klagen over spoilers en het accent van Carice! *O*
pi_140919545
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En reuzen ;(
Ja doei.
pi_140919666
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En reuzen ;(
Alles leuk en aardig hoor, maar jullie twee posts (en die van mij) kun je ook al weer weggooien. :') :D Klagen over klagen is ook drama natuurlijk.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:56:32 #235
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140919682
Gelukkig dat die reuzen niet praten verder anders had je helemaal de poppen aan het dansen.
Vrijheid
pi_140919796
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[..]

Alles leuk en aardig hoor, maar jullie twee posts (en die van mij) kun je ook al weer weggooien. :') :D Klagen over klagen is ook drama natuurlijk.
Het was een garpje :6
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef jogy het volgende:
Gelukkig dat die reuzen niet praten verder anders had je helemaal de poppen aan het dansen.
Ja, want dat accent, dat kan ècht niet! :'(

pi_140919823
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef jogy het volgende:
Zeker als ze gespeeld zouden worden door Carel Struycken...
Ja doei.
pi_140919842
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het was een garpje :6

[..]

De reus in de tunnel.

Hij is Brits, dus qua accent zou het wel meevallen. :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:01:31 #239
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140919849
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:

Als ze een hoog piepstemmetje hadden gehad, dan had ik ze het accent wel vergeven.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:01:57 #240
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140919865
quote:

[..]

We mogen niet klagen, dit seizoen is Carice maar 2x in beeld geweest!
pi_140921247
Waarom doodde Jon haar nou niet?
pi_140921492
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:49 schreef Rosario het volgende:
Waarom doodde Jon haar nou niet?
Hoe, met zijn onzichtbare crossbow?
pi_140921595
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar volgende week, lijkt me wel dat daar ook veel spektakel komt :Y) .
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:13:33 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140922086
Kunnen jullie je voorstellen hoe'n lelijke kinderen Sam en Gilly zouden krijgen? De lelijke vette bakkes van Sam met dat gebit (en het incestIQ) van Gilly.
Laffe huichelaar
pi_140922145
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen jullie je voorstellen hoe'n lelijke kinderen Sam en Gilly zouden krijgen? De lelijke vette bakkes van Sam met dat gebit (en het incestIQ) van Gilly.
Een vies dikke haas of een vies dik konijn.
pi_140922645
Hoe is de relatie tussen de WW en wildlings dan. Die vallen elkaar ook aan? En wat is Aemon's verhouding met Daenarys. Oom of opa?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:30:29 #247
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_140922662
quote:
Vraag het je moeder eens...

SPOILER
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:31:41 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140922704
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

SPOILER
http://instantrimshot.com/
Laffe huichelaar
pi_140922803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

SPOILER
:X
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:40:04 #250
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_140923008
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe is de relatie tussen de WW en wildlings dan. Die vallen elkaar ook aan? En wat is Aemon's verhouding met Daenarys. Oom of opa?
De meeste wights zijn wildlings, en wellicht zijn de meeste wildlings wights, voor zo ver wij weten is Craster de enige wildling die betrekkingen onderhield met white walkers. Aemon is de broer van Danny´s grootvaders vader.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_140923162
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De meeste wights zijn wildlings, en wellicht zijn de meeste wildlings wights, voor zo ver wij weten is Craster de enige wildling die betrekkingen onderhield met white walkers. Aemon is de broer van Danny´s grootvaders vader.
Holy shit zoveel verschil. 3 generaties ofzo dus. Maar thanks.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_140923207
quote:
Nee dan kan je inderdaad maar beter een kleine van Craster hebben...
pi_140923822
quote:
Hoogtepunt dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:15:10 #254
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140924350
Ik vond eigenlijk het grootste vuur ooit wel wat tegenvallen maar dat lag aan het perspectief denkbik
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:21:50 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140924656
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:15 schreef Re het volgende:
Ik vond eigenlijk het grootste vuur ooit wel wat tegenvallen maar dat lag aan het perspectief denkbik
de CGI-teams hadden een kapotte ⌘C ⌘V toets.
Een gedicht over Maanvis
pi_140925812
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zojehaargeven?
Ja. :9~
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:00:43 #257
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_140926327
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja. :9~
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_140926761
Ben benieuwd of er een cliffhanger komt of alles gewoon duidelijk is voor het eind van dit seizoen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:11:20 #259
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_140926888
Na de discussie in het vorige topic over de kwaliteit van de seizoenen/verhaallijnen heb ik eigenlijk wel zin in een GoT tournamentje als dit seizoen is afgelopen. Mag ik daar een apart topic voor openen (@modjes :* )?

Maar wat levert een leuk tournament op?

Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Rot een eind op met je tournament
Hodor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_140926994
Tofste personage!

Jaime! O+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:26:30 #261
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140927580
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef Zhenar het volgende:
Na de discussie in het vorige topic over de kwaliteit van de seizoenen/verhaallijnen heb ik eigenlijk wel zin in een GoT tournamentje als dit seizoen is afgelopen. Mag ik daar een apart topic voor openen (@modjes :* )?

Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kutste personage
Laffe huichelaar
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:28:30 #262
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_140927672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kutste personage
Maar ik wil het positief houden O+
Bovendien zijn alle personages die er meteen uitvliegen automatisch het kutst, dus dan kun je daar ook nog je gram halen :s)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:28:37 #263
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_140927678
Kutste personage is natuurlijk Joffrey, met kop en schouders.
pi_140927830
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Bran.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:40:35 #265
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_140928197
quote:
Het personage was tof, ronduit tof. Kutblaag, maar nog steeds tof.

Bran mag idd de graftyfus krijgen en opdonderen.
Misschien een meteoriet overnemen met zijn gedachten, die dan op aarde crasht op de plek waar hij ligt te kreupelen? Bran in een Bran in een Bran --> Branception
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:40:58 #266
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140928215
Bran _O_
Beste personage.
pi_140928229
De verhaallijn van Brandon Stark is gewoon ronduit kut.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:41:50 #268
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_140928261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De verhaallijn van Brandon Stark is gewoon ronduit kut.
Beetje met dieren praten en bomen knuffelen
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:42:16 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140928293
pi_140928314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef iAvani het volgende:

[..]

Beetje met dieren praten en bomen knuffelen
Ouwe Linkse dierenfluisteraar en boomknuffelaar dat het is.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:42:56 #271
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_140928330
quote:
echt niet. Loved to hate him. Bran is oersaai.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:44:59 #272
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140928421
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef Forbry het volgende:
Op seizoen 1 na en met seizoen 3 er dan wel snel achteraan, vind ik dit juist het beste seizoen tot nu toe denk ik (maakt me in dat opzicht ook nog maar weinig uit wat er in de laatste aflevering gebeurt?) :Y

Veel van de kritiek (nee, geldt ook weer niet voor álle kritiek) snap ik ook niet (echt). Krijg een beetje het idee dat sommige mensen hier "het met deze serie gewoon wel gezien hebben nu"... dat dat wellicht meer het probleem is...

Nou ja, ík vind dit in ieder geval een ge-wel-dig seizoen (vooral de laatste afleveringen), waar ik het grootste gedeelte van seizoen 2 (inclusief die battle) juist niet zo denderend vond. Tuurlijk waren er ook wel wat minpuntjes (imo kan dat ook gewoon niet anders in zo'n mega uit de kluiten gewassen serie zoals dit), maar die werden mijns inziens ruimschoots gecompenseerd. Mijn god hé, hoeveel spectaculaire dingen zijn er dit seizoen al wel niet gebeurd? Maar ook in de kleinere dingen, de dialogen enzo, vind ik dit seizoen toch weer erg sterk.

Een groot algemeen minpunt blijft voor mij dat er té veel personages en verhaallijnen zijn, waardoor je steeds allemaal van die veels te korte scènes krijgt. Wat dat aangaat vind ik zo'n aflevering als de laatste echt een enorme verademing! Helaas kunnen die vele korte scènes in deze serie -over de hele linie bekeken- nou éénmaal niet vermeden worden, dus heb dat onderhand wel een beetje geaccepteerd (blijft wel een reden waarom deze serie nooit in mijn "serie top 5 aller tijden" ofzo zal belanden).

Hoogtepunt van deze aflevering: de scythe! Verder vond ik, tot mijn grote verbazing, Alliser dé baas van deze episode. Tot nu toe vond ik hem altijd :r , deze aflevering vond ik hem echt geweldig! :o Ook Jon en Sam vond ik weer O+ en die reuzen vond ik ook echt vet. Ik vind het jammer dat Ygritte dood is (vond het een leuk karakter) en vond dat ook wel een tragisch momentje, maar had dat al wel een beetje verwacht en was ook weer niet zó gehecht aan haar/haar relatie met Jon. Geen echt traantje daar, wel eentje voor het groepje met Jon Snow´s maatjes. Eerst dat moedige "scanderen" en dan dat "they held the gate" van Jon. Dat deed me toch wel wat.
Ik ben benieuwd wat er met Tormund gaat gebeuren.

Al met al heb ik Tyrion, toch mijn grote favoriet, zowaar geen seconde gemist :@

De aflevering daarvoor vond ik ook echt super (het Oberyn-gedeelte natuurlijk, maar de rest net zo goed... inclusief Missandei-Grey Worm... dat vond ik op een tragisch-romantische manier echt heel lief O+ )!

Anyway, ben benieuwd naar de allerlaatste aflevering (en helemaal naar hoe het Tyrion zal vergaan natuurlijk), maar heb in principe mijn portie "epicness" al wel gehad _O_
Ik heb ook het idee dat er meer afleveringen duidelijk aan een kleinere groep personages wordt besteed, in plaats van iedereen verdeeld over alle afleveringen. Niet zo extreem als bij de laatste aflevering, maar dat hoeft ook niet altijd. (Al is het wel een keer fijn)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_140928422
Het enige interessante stukje was toen ze bij Crasters keep waren.

Mbt bran
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:46:13 #274
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140928482
quote:
Joffrey is zo'n beetje het best gewaardeerde personage. :D
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:46:41 #275
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140928505
quote:

Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vervelendste accent.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:49:26 #276
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140928631
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:15 schreef Re het volgende:
Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat ik ooit zo'n groot vuur heb gezien. :P

Ja, op TV bij een bosbrand in Australie ofzo. Daar zijn de omstandigheden voor grote vuren misschien iets beter. :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:50:00 #277
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_140928660
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:46 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Vervelendste accent.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:51:04 #278
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_140928704
Of anders dat zoontje wat nog borstvoeding kreeg (Robbin?). Dat die nog niet door de moondoor is gemieterd :{
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:53:44 #279
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140928815
Ik had trouwens verwacht dat ze een vuurtje gingen stoken, om het ijs wat zwakker te maken en de giants makkelijker een tunnel door de muur konden hakken.

Is er trouwens een reden voor Mance om de Wall aan te vallen bij het best bewaakte punt? :?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:00:30 #280
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140929085
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Traditions are important.
pi_140929166
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Ugjerke het volgende:

Is er trouwens een reden voor Mance om de Wall aan te vallen bij het best bewaakte punt? :?
De tunnel. Jij zag die reuzen al over de muur klimmen met mammoeten op hun rug?

De echte vraag is, waarom is die tunnel zo belachelijk breed en hoog.
pi_140929296
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ja wat wil je als ie zo klein is ... ze gaan er ook met paarden doorheen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:04:48 #283
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140929317
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ga naar een kasteelloze plek 100 kilometer verderop en maak een nieuwe tunnel, zou ik zeggen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:07:27 #284
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_140929469
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ga naar een kasteelloze plek 100 kilometer verderop en maak een nieuwe tunnel, zou ik zeggen.
Ze zijn uiteindelijk zelf ook op de vlucht en als er een gat in de muur zit is meteen de hele reden om voorbij de muur te raken weg.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:09:20 #285
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140929584
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ze zijn uiteindelijk zelf ook op de vlucht en als er een gat in de muur zit is meteen de hele reden om voorbij de muur te raken weg.
Een poort slopen is toch min of meer hetzelfde?

Volgens mij is hun plan ook niet "Achter de muur komen, want daar is het veilig" maar meer "Zo ver mogen bij het Noorden vandaan komen".
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:10:49 #286
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140929666
Wel nobel trouwens dat de Night's Watch door blijft vechten. Ze hadden ook kunnen zeggen "Oh, de heersers in het zuiden nemen de problemen niet serieus? Ach, dan vinden ze het vast ook niet erg als die paar man die er nog zitten naar het zuiden gaan".
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:10:58 #287
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_140929675
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Een poort slopen is toch min of meer hetzelfde?

Volgens mij is hun plan ook niet "Achter de muur komen, want daar is het veilig" maar meer "Zo ver mogen bij het Noorden vandaan komen".
Ja heb je gelijk in, ik weet het dan ook niet meer. :') Hier zou in ieder geval ook de grootste tegenstand worden verwacht, als ze Castle Black over kunnen nemen dan blijft er weinig van de Night's Watch over ook.
[/quote]
pi_140929743
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
Wel nobel trouwens dat de Night's Watch door blijft vechten. Ze hadden ook kunnen zeggen "Oh, de heersers in het zuiden nemen de problemen niet serieus? Ach, dan vinden ze het vast ook niet erg als die paar man die er nog zitten naar het zuiden gaan".
Deserteurs worden geexecuteerd...
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:12:34 #289
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_140929758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Behalve als er niemand meer over is om de deserteurs te executeren. :P
[/quote]
pi_140929778
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Behalve als er niemand meer over is om de deserteurs te executeren. :P
Kings landing zit vol met mensen die daar hun handen wel aan zouden willen bevuilen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:14:32 #291
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_140929861
Eindelijk kunnen kijken. Vond het wel een fijne aflevering... al werd King's Landing geheel aan zijn lot overgelaten...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:15:48 #292
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140929930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef Verbal het volgende:
Eindelijk kunnen kijken. Vond het wel een fijne aflevering... al werd King's Landing geheel aan zijn lot overgelaten...

V.
Kings landing komt volgende aflevering gewoon aan het orde
pi_140930189
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

dinsdag 10 juni 2014 @ 21:23:20 #294
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_140930356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Daar ging ik wel vanuit, ja :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:24:27 #295
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140930416
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Met z'n allen he? :P
pi_140930973
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha godver :')
pi_140931382
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:44 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat er meer afleveringen duidelijk aan een kleinere groep personages wordt besteed, in plaats van iedereen verdeeld over alle afleveringen. Niet zo extreem als bij de laatste aflevering, maar dat hoeft ook niet altijd. (Al is het wel een keer fijn)
Het lijkt idd wel iets minder/beter te zijn geworden, maar de Dany-stukjes bijvoorbeeld vond ik iedere keer nog steeds wel een erg hoog "hoi, doei"-gehalte hebben.
Tails tell tales
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:43:08 #298
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140931533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het lijkt idd wel iets minder/beter te zijn geworden, maar de Dany-stukjes bijvoorbeeld vond ik iedere keer nog steeds wel een erg hoog "hoi, doei"-gehalte hebben.
echt he, gewoon poep.
kan overgeslagen worden worden voor de verhaallijn van bran _O_
pi_140931575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kutste personage
Van degenen die ik wel echt als hoofdfiguren zie: Bran of Stannis.
Tails tell tales
pi_140931700
quote:

Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hah, wat cool dit!
pi_140931711
Dicht.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:46:13 #302
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140931715
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Te slecht gewoon. Ik keur het af. Die van Jaime zonder hand was nog wel oke, maar het begint oud te worden met die kutgrapjes

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

echt he, gewoon poep.
kan overgeslagen worden worden voor de verhaallijn van bran _O_
Bran :r
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')