hoeveel jaar geleden!?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze niet dood willen.
Heeft Mance toch uitgelegd?
omdat die ook bang zijn voor de WWquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar het past niet in het verhaal. die reuzen zie je 1x als jon in dat kamp is van de wildlings, en daarna zie je helemaal geen reuzen meer. je denkt in 1x waar the fuck kom
en die giants vandaan en waarom doen ze mee met die battle, wat is hun motivatie.
Inderdaad, toen Jon bij Mance op bezoek wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2. In seizoen 2 werd het uitgelegd meen ik of was het 3.
Toen snow aan het neuken was met die rooie.quote:
Hadden ze het toen ook over giants?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Toen snow aan het neuken was met die rooie.
Tijdens die periode, niet tijdens de seks zelf volgens mij.quote:
Ik vind Sam een schatje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een schijthekel aan Sam heeft met die klote kop van m? Wat een onnoemelijke betafag.
Die mag op zich wel een keertje heel vervelend aan zijn eind komen inderdaad, dat zijn voet blijft hangen aan die zeis terwijl ze die nog een keer laten gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een schijthekel aan Sam heeft met die klote kop van m? Wat een onnoemelijke betafag.
Ik doelde niet op echte muziek (dat was er deze aflevering maar nauwelijks volgens mij idd), maar meer op de "niet-muzikale" geluiden zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht na 40 minuten juist 'is het geld op van de componist?' want er was de hele tijd muziek en daarna niets meer.
Ik had sowieso wel verwacht dat hij het loodje zou leggen deze afleveringquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Die mag op zich wel een keertje heel vervelend aan zijn eind komen inderdaad, dat zijn voet blijft hangen aan die zeis terwijl ze die nog een keer laten gaan.
En de serie eindigt met Sam en Gilly op de ijzeren troon, neukend als konijntjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik had sowieso wel verwacht dat hij het loodje zou leggen deze afleveringvooral nadat hij beloofde aan Gilly dat hij terug zou komen
En allemaal kinderen met tandjes omnomnomnomquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
En de serie eindigt met Sam en Gilly op de ijzeren troon, neukend als konijntjes.
Dan zouden ze daarna niks meer aan de zeis hebben, die tieft met een rotgang naar beneden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Die mag op zich wel een keertje heel vervelend aan zijn eind komen inderdaad, dat zijn voet blijft hangen aan die zeis terwijl ze die nog een keer laten gaan.
Ik vond die giants juist tof, kan me ook geen fuck schelen of dat andere mensen (mogelijk) afschriktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso beter gewoon niet die giants er in want dit schrikt veel mensen af die alleen voor het verhaal kijken en al zoiets hebben van die dragons is teveel fantasy voor mij.
En breekt die muur mee, kunnen die wildlings gewoon door de puin naar de andere kant lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan zouden ze daarna niks meer aan de zeis hebben, die tieft met een rotgang naar beneden.
Dan gaan ze toch lekker wat anders kijken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso beter gewoon niet die giants er in want dit schrikt veel mensen af die alleen voor het verhaal kijken en al zoiets hebben van die dragons is teveel fantasy voor mij.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
En breekt die muur mee, kunnen die wildlings gewoon door de puin naar de andere kant lopen..
Dat zou een soort van ziekelijke voldoening geven, het liefst een ongenadig rotte dood die Gilly met d'r schattige paardesmoeltje van dichtbij meemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Of kernbommen. Duh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon blowtorches gebruiken, gewoon een gang smelten... problem john sneu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |