hoeveel jaar geleden!?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze niet dood willen.
Heeft Mance toch uitgelegd?
omdat die ook bang zijn voor de WWquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar het past niet in het verhaal. die reuzen zie je 1x als jon in dat kamp is van de wildlings, en daarna zie je helemaal geen reuzen meer. je denkt in 1x waar the fuck kom
en die giants vandaan en waarom doen ze mee met die battle, wat is hun motivatie.
Inderdaad, toen Jon bij Mance op bezoek wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2. In seizoen 2 werd het uitgelegd meen ik of was het 3.
Toen snow aan het neuken was met die rooie.quote:
Hadden ze het toen ook over giants?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Toen snow aan het neuken was met die rooie.
Tijdens die periode, niet tijdens de seks zelf volgens mij.quote:
Ik vind Sam een schatje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een schijthekel aan Sam heeft met die klote kop van m? Wat een onnoemelijke betafag.
Die mag op zich wel een keertje heel vervelend aan zijn eind komen inderdaad, dat zijn voet blijft hangen aan die zeis terwijl ze die nog een keer laten gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een schijthekel aan Sam heeft met die klote kop van m? Wat een onnoemelijke betafag.
Ik doelde niet op echte muziek (dat was er deze aflevering maar nauwelijks volgens mij idd), maar meer op de "niet-muzikale" geluiden zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht na 40 minuten juist 'is het geld op van de componist?' want er was de hele tijd muziek en daarna niets meer.
Ik had sowieso wel verwacht dat hij het loodje zou leggen deze afleveringquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Die mag op zich wel een keertje heel vervelend aan zijn eind komen inderdaad, dat zijn voet blijft hangen aan die zeis terwijl ze die nog een keer laten gaan.
En de serie eindigt met Sam en Gilly op de ijzeren troon, neukend als konijntjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik had sowieso wel verwacht dat hij het loodje zou leggen deze afleveringvooral nadat hij beloofde aan Gilly dat hij terug zou komen
En allemaal kinderen met tandjes omnomnomnomquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
En de serie eindigt met Sam en Gilly op de ijzeren troon, neukend als konijntjes.
Dan zouden ze daarna niks meer aan de zeis hebben, die tieft met een rotgang naar beneden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Die mag op zich wel een keertje heel vervelend aan zijn eind komen inderdaad, dat zijn voet blijft hangen aan die zeis terwijl ze die nog een keer laten gaan.
Ik vond die giants juist tof, kan me ook geen fuck schelen of dat andere mensen (mogelijk) afschriktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso beter gewoon niet die giants er in want dit schrikt veel mensen af die alleen voor het verhaal kijken en al zoiets hebben van die dragons is teveel fantasy voor mij.
En breekt die muur mee, kunnen die wildlings gewoon door de puin naar de andere kant lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan zouden ze daarna niks meer aan de zeis hebben, die tieft met een rotgang naar beneden.
Dan gaan ze toch lekker wat anders kijken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso beter gewoon niet die giants er in want dit schrikt veel mensen af die alleen voor het verhaal kijken en al zoiets hebben van die dragons is teveel fantasy voor mij.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
En breekt die muur mee, kunnen die wildlings gewoon door de puin naar de andere kant lopen..
Dat zou een soort van ziekelijke voldoening geven, het liefst een ongenadig rotte dood die Gilly met d'r schattige paardesmoeltje van dichtbij meemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Of kernbommen. Duh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon blowtorches gebruiken, gewoon een gang smelten... problem john sneu?
Ja, nou, bedankt. Nu kan ik net zo goed de boeken maar gaan lezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
En de serie eindigt met Sam en Gilly op de ijzeren troon, neukend als konijntjes.
Een onnoemelijke betafag die Gilly zo op haar smoel pakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Duurde godverdomme lang genoeg. Pas als er een horde mafkezen je huisje willen affikken het lef hebben om een kusje te vragen. Toedeledokie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een onnoemelijke betafag die Gilly zo op haar smoel pakt.
Uh-huh
Hij vroeg 't niet eens, alfa Sam.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duurde godverdomme lang genoeg. Pas als er een horde mafkezen je huisje willen affikken het lef hebben om een kusje te vragen. Toedeledokie.
Good guys bestaan niet. Doet af aan de realiteit van de serie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:16 schreef Forbry het volgende:
Sam is gewoon een echte fatsoenlijke good guy... ik vind dat deze serie absoluut een paar van dat soort lieden nodig heeft om leuk te blijven
Best. Neemt niet weg dat ik m dood wil zien (gaan).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij vroeg 't niet eens, alfa Sam.
Keihard jij he!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Best. Neemt niet weg dat ik m dood wil zien (gaan).
nou mensen kijken juist NIET voor de fantasy. er komen maar in eens van de 5 afleveringen fantasiewezens voor. die voegen echt niets toe behalve dan die draken want die hebben een verhaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch lekker wat anders kijken?Is niet voor niets een fantasy serie. Beter dat er hier en daar wat leipe zooi in zit zoals draken en magie en reuzen en shit.
Nice guys finish last.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Je weet wat er gebeurt met de goodguys...
Maar goed dat jij precies weet wat 18 miljoen mensen elke week willen zien. Directeur van HBO/Endemol/Eyeworks/Miramax Maanvis!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou mensen kijken juist NIET voor de fantasy. er komen maar in eens van de 5 afleveringen fantasiewezens voor. die voegen echt niets toe behalve dan die draken want die hebben een verhaal.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:16 schreef Altron het volgende:
Kwam dit tegen op 9gag![]()
( voor de mensen die nog niet bij zijn , niet klikken,.... spoilers etc.. )Hoe vaak gaat dit nog gepost worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Niet zo vaak als de scythe gif.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dit nog gepost worden?
Daar heb ik dan weer geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet zo vaak als de scythe gif.
[ afbeelding ]
Of dat Gilly eerst langzaam en pijnlijk aan haar eind komt, die baby verpletterd door zo'n mammoet en daarna wordt Sam pas vermoord, levend opgegeten door die kannibalistische mafkezen. Mogen ze best een klein kwartiertje aan wijden hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zou een soort van ziekelijke voldoening geven, het liefst een ongenadig rotte dood die Gilly met d'r schattige paardesmoeltje van dichtbij meemaakt.
Al die haat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Of dat Gilly eerst langzaam en pijnlijk aan haar eind komt, die baby verpletterd door zo'n mammoet en daarna wordt Sam pas vermoord, levend opgegeten door die kannibalistische mafkezen. Mogen ze best een klein kwartiertje aan wijden hoor.
Ik heb het hier al vaker geschreven, dat schaduwmonster ging mij wat te ver qua fantasy, maar voor de rest vind ik van GoT óók het fantasy-gedeelte juist erg leuk. Is in mijn ogen nou ook net één van die dingen waarmee het zich van veel andere series weet te onderscheiden. Series waarin politieke spelletjes, oorlogen, "Middeleeuwse sferen", etc. centraal staan zijn er al genoeg...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou mensen kijken juist NIET voor de fantasy. er komen maar in eens van de 5 afleveringen fantasiewezens voor. die voegen echt niets toe behalve dan die draken want die hebben een verhaal.
Sorry, ik liet me gaan. Ik kan hem best verdragen maar hij bungelt wel aan het karige begin van mijn schaal van 'care', net iets na ijbergbeklimmer nummer 4 van die ene scene met die scythe. Heeft iemand nog de gif daarvan trouwens?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet zo vaak als de scythe gif.
[ afbeelding ]
Hoe vaak gaat er nog gepost worden dat dit al gepost is ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dit nog gepost worden?
Die Gilly is overigens wel goed gecast met haar incest hoofd en kut stem , veel irritanter kom je ze niet tegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Of dat Gilly eerst langzaam en pijnlijk aan haar eind komt, die baby verpletterd door zo'n mammoet en daarna wordt Sam pas vermoord, levend opgegeten door die kannibalistische mafkezen. Mogen ze best een klein kwartiertje aan wijden hoor.
hear, hearquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij kreeg een opdracht, voerde die uit, maar koos uiteindelijk toch voor Dany.
Hij kon het op geen betere manier doen dan hij nu heeft gedaan. Ja, misschien eerder stoppen met informatie doorspelen, maar verder heeft hij duidelijk een kant gekozen en haar al die tijd goed bijgestaan. Ik snap heel goed dat Dany zich verraden voelt, maar er is eigenlijk geen 'slechte' persoon in deze situatie als je het mij vraagt.
Hopsakee!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat er altijd zo weinig gifjes zijn van de cruciale stoere moordmomenten
Ja he?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat er altijd zo weinig gifjes zijn van de cruciale stoere moordmomenten
Op die tanden na vind ik het best wel een knappe meid eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Die Gilly is overigens wel goed gecast met haar incest hoofd en kut stem , veel irritanter kom je ze niet tegen
Zou jij de OP niet aanpassen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarcasme is zeker zeg maar niet jouw ding?
Denk dat het idd door die tanden komt..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op die tanden na vind ik best wel een knappe meid eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Viserys... Blijf het jammer vinden dat hij er maar één seizoen wasquote:
Sorry, zie post 21 van dit deeltje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou helemaal niets? En waarmee? Als men dat even duidelijk aan me vraagt/voorlegt dan wil ik dat uiteraard wel even doen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarcasme is zeker zeg maar niet jouw ding?
hoofd erafquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Topaflevering, zeg!
Alleen vraag ik me af hoe het met Ser Alliser is, zag ik hem nou door twee man weggedragen worden aan het eind? Zouden hij en de oude Maester het overleefd hebben?
Wat zou er met Janos Slynt gebeuren?
Ach, ik mis Joffrey nog steedsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Viserys... Blijf het jammer vinden dat hij er maar één seizoen was![]()
Wel een hele terechte, toffe dood overigens... dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
He, doet me denken aan de lokale jeugd hier in Barnsley!
Deze krijgt de meest negatieve cijfers op rotten tomato's van het hele seizoen: http://www.rottentomatoes(...)_season_4_episode_9/quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar goed dat jij precies weet wat 18 miljoen mensen elke week willen zien. Directeur van HBO/Endemol/Eyeworks/Miramax Maanvis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |