Die Gilly is overigens wel goed gecast met haar incest hoofd en kut stem , veel irritanter kom je ze niet tegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Of dat Gilly eerst langzaam en pijnlijk aan haar eind komt, die baby verpletterd door zo'n mammoet en daarna wordt Sam pas vermoord, levend opgegeten door die kannibalistische mafkezen. Mogen ze best een klein kwartiertje aan wijden hoor.
hear, hearquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij kreeg een opdracht, voerde die uit, maar koos uiteindelijk toch voor Dany.
Hij kon het op geen betere manier doen dan hij nu heeft gedaan. Ja, misschien eerder stoppen met informatie doorspelen, maar verder heeft hij duidelijk een kant gekozen en haar al die tijd goed bijgestaan. Ik snap heel goed dat Dany zich verraden voelt, maar er is eigenlijk geen 'slechte' persoon in deze situatie als je het mij vraagt.
Hopsakee!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat er altijd zo weinig gifjes zijn van de cruciale stoere moordmomenten
Ja he?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat er altijd zo weinig gifjes zijn van de cruciale stoere moordmomenten
Op die tanden na vind ik het best wel een knappe meid eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Die Gilly is overigens wel goed gecast met haar incest hoofd en kut stem , veel irritanter kom je ze niet tegen
Zou jij de OP niet aanpassen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarcasme is zeker zeg maar niet jouw ding?
Denk dat het idd door die tanden komt..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op die tanden na vind ik best wel een knappe meid eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Of dat Gilly eerst langzaam en pijnlijk aan haar eind komt, die baby verpletterd door zo'n mammoet en daarna wordt Sam pas vermoord, levend opgegeten door die kannibalistische mafkezen. Mogen ze best een klein kwartiertje aan wijden hoor.
Viserys... Blijf het jammer vinden dat hij er maar één seizoen wasquote:
Sorry, zie post 21 van dit deeltje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou helemaal niets? En waarmee? Als men dat even duidelijk aan me vraagt/voorlegt dan wil ik dat uiteraard wel even doen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarcasme is zeker zeg maar niet jouw ding?
hoofd erafquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Topaflevering, zeg!
Alleen vraag ik me af hoe het met Ser Alliser is, zag ik hem nou door twee man weggedragen worden aan het eind? Zouden hij en de oude Maester het overleefd hebben?
Wat zou er met Janos Slynt gebeuren?
Ach, ik mis Joffrey nog steedsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Viserys... Blijf het jammer vinden dat hij er maar één seizoen was![]()
Wel een hele terechte, toffe dood overigens... dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
He, doet me denken aan de lokale jeugd hier in Barnsley!
Deze krijgt de meest negatieve cijfers op rotten tomato's van het hele seizoen: http://www.rottentomatoes(...)_season_4_episode_9/quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar goed dat jij precies weet wat 18 miljoen mensen elke week willen zien. Directeur van HBO/Endemol/Eyeworks/Miramax Maanvis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |