Maar die ijsspinnen zijn wel genoemd ergens in het eerste seizoen. Samen met andere legendarische dingen die niet zouden bestaan. Dus ik sluit niet helemaal uit dat we ze nog gaan zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je zeker geslapen. Ze rijden op dooie paarden.
Beer? Toen sliep ik zelf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een op een beer toch?
Maar die ijsspinnen zijn wel genoemd ergens in het eerste seizoen. Samen met andere legendarische dingen die niet zouden bestaan. Dus ik sluit niet helemaal uit dat we ze nog gaan zien.
De ironie wil dat er inderdaad spinnen achter mijn bank zitten...quote:
Dat hij zijn neus niet heeft gebroken toen hij hem tegen die anvil smeet was wel verrassend!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:15 schreef Doler12 het volgende:
Jon Snow vocht wel smerig tegen Styr, the fooking legend heeft hem goeie manieren geleerd!
Ow, dat had ik dus gelezen en niet gezien.quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat Ygritte hem wel een pijl door zijn hoofd schoot op het moment dat die Jon bijna dood had.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat hij zijn neus niet heeft gebroken toen hij hem tegen die anvil smeet was wel verrassend!
weer een spoiler, ongelooflijk man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat had ik dus gelezen en niet gezien.
Delete het maar snel dan.
Ah, ik was dus niet de enige die dat dacht!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat Ygritte hem wel een pijl door zijn hoofd schoot op het moment dat die Jon bijna dood had.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat Ygritte hem wel een pijl door zijn hoofd schoot op het moment dat die Jon bijna dood had.
Ze had het natuurlijk zelf voor de aanval aangekondigd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, ik was dus niet de enige die dat dacht!
Daarom idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze had het natuurlijk zelf voor de aanval aangekondigd.
Nee johquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef schijffie het volgende:
[..]
Potverdorie man nu weet ik alleesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus er rijdt er ene op een ijsbeer, big deal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus jij weet ook welk favoriet karakter er straks dood gaat.quote:
Nee, ik heb geen boeken gelezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus jij weet ook welk favoriet karakter er straks dood gaat.
Ik huil nu al vast.
En dan zodra ze hem ziet direct terugdenken aan die grot. Ruthless killer she isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Had ze toch van te voren gemeld. Dat alleen zij Jon mocht doden.
Zat er in hèquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan zodra ze hem ziet direct terugdenken aan die grot. Ruthless killer she is
Vrouwen zijn labiel toch, waarom denk je dat zij de enige vrouw was die bij die aanvallende wildlings zat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan zodra ze hem ziet direct terugdenken aan die grot. Ruthless killer she is
Zou wel graag die spinnen willen zien op tv.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dus er rijdt er ene op een ijsbeer, big deal.
Is iedereen zo weer vergeten.
Dat van die spinnen komt gewoon uit dat verhaaltje van old Nan.
Ow wacht. Dat was alleen Newbie?quote:
Kijk dan maar LotR of the Hobbit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel graag die spinnen willen zien op tv.
[..]
Ow wacht. Dat was alleen Newbie?
Nou, als ik Olenna en Margaery Tyrell zie, dan zie ik geen labiele vrouwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrouwen zijn labiel toch, waarom denk je dat zij de enige vrouw was die bij die aanvallende wildlings zat?
Sheila?quote:
100 topics klagen over spoilers en het accent van Carice!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik denk dat deze reeks wel de 1000 gaat halen
En reuzenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100 topics klagen over spoilers en het accent van Carice!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig hoor, maar jullie twee posts (en die van mij) kun je ook al weer weggooien.quote:
Het was een garpjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[..]
Alles leuk en aardig hoor, maar jullie twee posts (en die van mij) kun je ook al weer weggooien.![]()
Klagen over klagen is ook drama natuurlijk.
Ja, want dat accent, dat kan ècht niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef jogy het volgende:
Gelukkig dat die reuzen niet praten verder anders had je helemaal de poppen aan het dansen.
Zeker als ze gespeeld zouden worden door Carel Struycken...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef jogy het volgende:
Gelukkig dat die reuzen niet praten verder anders had je helemaal de poppen aan het dansen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was een garpje
[..]
Ja, want dat accent, dat kan ècht niet!![]()
Als ze een hoog piepstemmetje hadden gehad, dan had ik ze het accent wel vergeven.quote:
We mogen niet klagen, dit seizoen is Carice maar 2x in beeld geweest!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vies dikke haas of een vies dik konijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen jullie je voorstellen hoe'n lelijke kinderen Sam en Gilly zouden krijgen? De lelijke vette bakkes van Sam met dat gebit (en het incestIQ) van Gilly.
Vraag het je moeder eens...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen jullie je voorstellen hoe'n lelijke kinderen Sam en Gilly zouden krijgen? De lelijke vette bakkes van Sam met dat gebit (en het incestIQ) van Gilly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Vraag het je moeder eens...http://instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Vraag het je moeder eens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
De meeste wights zijn wildlings, en wellicht zijn de meeste wildlings wights, voor zo ver wij weten is Craster de enige wildling die betrekkingen onderhield met white walkers. Aemon is de broer van Danny´s grootvaders vader.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe is de relatie tussen de WW en wildlings dan. Die vallen elkaar ook aan? En wat is Aemon's verhouding met Daenarys. Oom of opa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |