Zou wel graag die spinnen willen zien op tv.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dus er rijdt er ene op een ijsbeer, big deal.
Is iedereen zo weer vergeten.
Dat van die spinnen komt gewoon uit dat verhaaltje van old Nan.
Ow wacht. Dat was alleen Newbie?quote:
Kijk dan maar LotR of the Hobbit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel graag die spinnen willen zien op tv.
[..]
Ow wacht. Dat was alleen Newbie?
Nou, als ik Olenna en Margaery Tyrell zie, dan zie ik geen labiele vrouwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrouwen zijn labiel toch, waarom denk je dat zij de enige vrouw was die bij die aanvallende wildlings zat?
Sheila?quote:
100 topics klagen over spoilers en het accent van Carice!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik denk dat deze reeks wel de 1000 gaat halen
En reuzenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100 topics klagen over spoilers en het accent van Carice!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig hoor, maar jullie twee posts (en die van mij) kun je ook al weer weggooien.quote:
Het was een garpjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[..]
Alles leuk en aardig hoor, maar jullie twee posts (en die van mij) kun je ook al weer weggooien.![]()
Klagen over klagen is ook drama natuurlijk.
Ja, want dat accent, dat kan ècht niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef jogy het volgende:
Gelukkig dat die reuzen niet praten verder anders had je helemaal de poppen aan het dansen.
Zeker als ze gespeeld zouden worden door Carel Struycken...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef jogy het volgende:
Gelukkig dat die reuzen niet praten verder anders had je helemaal de poppen aan het dansen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was een garpje
[..]
Ja, want dat accent, dat kan ècht niet!![]()
Als ze een hoog piepstemmetje hadden gehad, dan had ik ze het accent wel vergeven.quote:
We mogen niet klagen, dit seizoen is Carice maar 2x in beeld geweest!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vies dikke haas of een vies dik konijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen jullie je voorstellen hoe'n lelijke kinderen Sam en Gilly zouden krijgen? De lelijke vette bakkes van Sam met dat gebit (en het incestIQ) van Gilly.
Vraag het je moeder eens...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen jullie je voorstellen hoe'n lelijke kinderen Sam en Gilly zouden krijgen? De lelijke vette bakkes van Sam met dat gebit (en het incestIQ) van Gilly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Vraag het je moeder eens...http://instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Vraag het je moeder eens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
De meeste wights zijn wildlings, en wellicht zijn de meeste wildlings wights, voor zo ver wij weten is Craster de enige wildling die betrekkingen onderhield met white walkers. Aemon is de broer van Danny´s grootvaders vader.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe is de relatie tussen de WW en wildlings dan. Die vallen elkaar ook aan? En wat is Aemon's verhouding met Daenarys. Oom of opa?
Holy shit zoveel verschil. 3 generaties ofzo dus. Maar thanks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De meeste wights zijn wildlings, en wellicht zijn de meeste wildlings wights, voor zo ver wij weten is Craster de enige wildling die betrekkingen onderhield met white walkers. Aemon is de broer van Danny´s grootvaders vader.
Nee dan kan je inderdaad maar beter een kleine van Craster hebben...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Hoogtepunt ditquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de CGI-teams hadden een kapotte ⌘C ⌘V toets.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:15 schreef Re het volgende:
Ik vond eigenlijk het grootste vuur ooit wel wat tegenvallen maar dat lag aan het perspectief denkbik
Kutste personagequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef Zhenar het volgende:
Na de discussie in het vorige topic over de kwaliteit van de seizoenen/verhaallijnen heb ik eigenlijk wel zin in een GoT tournamentje als dit seizoen is afgelopen. Mag ik daar een apart topic voor openen (@modjes)?
Maar wat levert een leuk tournament op?
Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
• Beste episode
• Tofste personage
• Leukste verhaallijn
• Beste dood
• Rot een eind op met je tournament
• Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar ik wil het positief houdenquote:
Bran.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Kutste personage is natuurlijk Joffrey, met kop en schouders.
Het personage was tof, ronduit tof. Kutblaag, maar nog steeds tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Beetje met dieren praten en bomen knuffelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De verhaallijn van Brandon Stark is gewoon ronduit kut.
Ouwe Linkse dierenfluisteraar en boomknuffelaar dat het is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef iAvani het volgende:
[..]
Beetje met dieren praten en bomen knuffelen
echt niet. Loved to hate him. Bran is oersaai.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb ook het idee dat er meer afleveringen duidelijk aan een kleinere groep personages wordt besteed, in plaats van iedereen verdeeld over alle afleveringen. Niet zo extreem als bij de laatste aflevering, maar dat hoeft ook niet altijd. (Al is het wel een keer fijn)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef Forbry het volgende:
Op seizoen 1 na en met seizoen 3 er dan wel snel achteraan, vind ik dit juist het beste seizoen tot nu toe denk ik (maakt me in dat opzicht ook nog maar weinig uit wat er in de laatste aflevering gebeurt?)
Veel van de kritiek (nee, geldt ook weer niet voor álle kritiek) snap ik ook niet (echt). Krijg een beetje het idee dat sommige mensen hier "het met deze serie gewoon wel gezien hebben nu"... dat dat wellicht meer het probleem is...
Nou ja, ík vind dit in ieder geval een ge-wel-dig seizoen (vooral de laatste afleveringen), waar ik het grootste gedeelte van seizoen 2 (inclusief die battle) juist niet zo denderend vond. Tuurlijk waren er ook wel wat minpuntjes (imo kan dat ook gewoon niet anders in zo'n mega uit de kluiten gewassen serie zoals dit), maar die werden mijns inziens ruimschoots gecompenseerd. Mijn god hé, hoeveel spectaculaire dingen zijn er dit seizoen al wel niet gebeurd? Maar ook in de kleinere dingen, de dialogen enzo, vind ik dit seizoen toch weer erg sterk.
Een groot algemeen minpunt blijft voor mij dat er té veel personages en verhaallijnen zijn, waardoor je steeds allemaal van die veels te korte scènes krijgt. Wat dat aangaat vind ik zo'n aflevering als de laatste echt een enorme verademing! Helaas kunnen die vele korte scènes in deze serie -over de hele linie bekeken- nou éénmaal niet vermeden worden, dus heb dat onderhand wel een beetje geaccepteerd (blijft wel een reden waarom deze serie nooit in mijn "serie top 5 aller tijden" ofzo zal belanden).
Hoogtepunt van deze aflevering: de scythe! Verder vond ik, tot mijn grote verbazing, Alliser dé baas van deze episode. Tot nu toe vond ik hem altijd, deze aflevering vond ik hem echt geweldig!
Ook Jon en Sam vond ik weer
en die reuzen vond ik ook echt vet. Ik vind het jammer dat Ygritte dood is (vond het een leuk karakter) en vond dat ook wel een tragisch momentje, maar had dat al wel een beetje verwacht en was ook weer niet zó gehecht aan haar/haar relatie met Jon. Geen echt traantje daar, wel eentje voor het groepje met Jon Snow´s maatjes. Eerst dat moedige "scanderen" en dan dat "they held the gate" van Jon. Dat deed me toch wel wat.
Ik ben benieuwd wat er met Tormund gaat gebeuren.
Al met al heb ik Tyrion, toch mijn grote favoriet, zowaar geen seconde gemist![]()
De aflevering daarvoor vond ik ook echt super (het Oberyn-gedeelte natuurlijk, maar de rest net zo goed... inclusief Missandei-Grey Worm... dat vond ik op een tragisch-romantische manier echt heel lief)!
Anyway, ben benieuwd naar de allerlaatste aflevering (en helemaal naar hoe het Tyrion zal vergaan natuurlijk), maar heb in principe mijn portie "epicness" al wel gehad
Joffrey is zo'n beetje het best gewaardeerde personage.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Vervelendste accent.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef Zhenar het volgende:
Na de discussie in het vorige topic over de kwaliteit van de seizoenen/verhaallijnen heb ik eigenlijk wel zin in een GoT tournamentje als dit seizoen is afgelopen. Mag ik daar een apart topic voor openen (@modjes)?
• Beste episode
• Tofste personage
• Leukste verhaallijn
• Beste dood
• Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat ik ooit zo'n groot vuur heb gezien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:15 schreef Re het volgende:
Ik vond eigenlijk het grootste vuur ooit wel wat tegenvallen maar dat lag aan het perspectief denkbik
quote:
Traditions are important.quote:
De tunnel. Jij zag die reuzen al over de muur klimmen met mammoeten op hun rug?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Ugjerke het volgende:
Is er trouwens een reden voor Mance om de Wall aan te vallen bij het best bewaakte punt?
Ja wat wil je als ie zo klein is ... ze gaan er ook met paarden doorheen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De tunnel. Jij zag die reuzen al over de muur klimmen met mammoeten op hun rug?
De echte vraag is, waarom is die tunnel zo belachelijk breed en hoog.
Ga naar een kasteelloze plek 100 kilometer verderop en maak een nieuwe tunnel, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De tunnel. Jij zag die reuzen al over de muur klimmen met mammoeten op hun rug?
De echte vraag is, waarom is die tunnel zo belachelijk breed en hoog.
Ze zijn uiteindelijk zelf ook op de vlucht en als er een gat in de muur zit is meteen de hele reden om voorbij de muur te raken weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ga naar een kasteelloze plek 100 kilometer verderop en maak een nieuwe tunnel, zou ik zeggen.
Een poort slopen is toch min of meer hetzelfde?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zijn uiteindelijk zelf ook op de vlucht en als er een gat in de muur zit is meteen de hele reden om voorbij de muur te raken weg.
Ja heb je gelijk in, ik weet het dan ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een poort slopen is toch min of meer hetzelfde?
Volgens mij is hun plan ook niet "Achter de muur komen, want daar is het veilig" maar meer "Zo ver mogen bij het Noorden vandaan komen".
Deserteurs worden geexecuteerd...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
Wel nobel trouwens dat de Night's Watch door blijft vechten. Ze hadden ook kunnen zeggen "Oh, de heersers in het zuiden nemen de problemen niet serieus? Ach, dan vinden ze het vast ook niet erg als die paar man die er nog zitten naar het zuiden gaan".
Behalve als er niemand meer over is om de deserteurs te executeren.quote:
Kings landing zit vol met mensen die daar hun handen wel aan zouden willen bevuilen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Behalve als er niemand meer over is om de deserteurs te executeren.
Kings landing komt volgende aflevering gewoon aan het ordequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef Verbal het volgende:
Eindelijk kunnen kijken. Vond het wel een fijne aflevering... al werd King's Landing geheel aan zijn lot overgelaten...
V.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kings landing komt volgende aflevering gewoon aan het orde
Daar ging ik wel vanuit, jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kings landing komt volgende aflevering gewoon aan het orde
Met z'n allen he?quote:
Het lijkt idd wel iets minder/beter te zijn geworden, maar de Dany-stukjes bijvoorbeeld vond ik iedere keer nog steeds wel een erg hoog "hoi, doei"-gehalte hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er meer afleveringen duidelijk aan een kleinere groep personages wordt besteed, in plaats van iedereen verdeeld over alle afleveringen. Niet zo extreem als bij de laatste aflevering, maar dat hoeft ook niet altijd. (Al is het wel een keer fijn)
echt he, gewoon poep.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het lijkt idd wel iets minder/beter te zijn geworden, maar de Dany-stukjes bijvoorbeeld vond ik iedere keer nog steeds wel een erg hoog "hoi, doei"-gehalte hebben.
Hah, wat cool dit!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef Zhenar het volgende:
• Beste episode
• Tofste personage
• Leukste verhaallijn
• Beste dood
• Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |