Holy shit zoveel verschil. 3 generaties ofzo dus. Maar thanks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De meeste wights zijn wildlings, en wellicht zijn de meeste wildlings wights, voor zo ver wij weten is Craster de enige wildling die betrekkingen onderhield met white walkers. Aemon is de broer van Danny´s grootvaders vader.
Nee dan kan je inderdaad maar beter een kleine van Craster hebben...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen jullie je voorstellen hoe'n lelijke kinderen Sam en Gilly zouden krijgen? De lelijke vette bakkes van Sam met dat gebit (en het incestIQ) van Gilly.
Hoogtepunt ditquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de CGI-teams hadden een kapotte ⌘C ⌘V toets.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:15 schreef Re het volgende:
Ik vond eigenlijk het grootste vuur ooit wel wat tegenvallen maar dat lag aan het perspectief denkbik
Kutste personagequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef Zhenar het volgende:
Na de discussie in het vorige topic over de kwaliteit van de seizoenen/verhaallijnen heb ik eigenlijk wel zin in een GoT tournamentje als dit seizoen is afgelopen. Mag ik daar een apart topic voor openen (@modjes)?
Maar wat levert een leuk tournament op?
Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
• Beste episode
• Tofste personage
• Leukste verhaallijn
• Beste dood
• Rot een eind op met je tournament
• Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar ik wil het positief houdenquote:
Bran.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Kutste personage is natuurlijk Joffrey, met kop en schouders.
Het personage was tof, ronduit tof. Kutblaag, maar nog steeds tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Beetje met dieren praten en bomen knuffelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De verhaallijn van Brandon Stark is gewoon ronduit kut.
Ouwe Linkse dierenfluisteraar en boomknuffelaar dat het is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef iAvani het volgende:
[..]
Beetje met dieren praten en bomen knuffelen
echt niet. Loved to hate him. Bran is oersaai.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb ook het idee dat er meer afleveringen duidelijk aan een kleinere groep personages wordt besteed, in plaats van iedereen verdeeld over alle afleveringen. Niet zo extreem als bij de laatste aflevering, maar dat hoeft ook niet altijd. (Al is het wel een keer fijn)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef Forbry het volgende:
Op seizoen 1 na en met seizoen 3 er dan wel snel achteraan, vind ik dit juist het beste seizoen tot nu toe denk ik (maakt me in dat opzicht ook nog maar weinig uit wat er in de laatste aflevering gebeurt?)
Veel van de kritiek (nee, geldt ook weer niet voor álle kritiek) snap ik ook niet (echt). Krijg een beetje het idee dat sommige mensen hier "het met deze serie gewoon wel gezien hebben nu"... dat dat wellicht meer het probleem is...
Nou ja, ík vind dit in ieder geval een ge-wel-dig seizoen (vooral de laatste afleveringen), waar ik het grootste gedeelte van seizoen 2 (inclusief die battle) juist niet zo denderend vond. Tuurlijk waren er ook wel wat minpuntjes (imo kan dat ook gewoon niet anders in zo'n mega uit de kluiten gewassen serie zoals dit), maar die werden mijns inziens ruimschoots gecompenseerd. Mijn god hé, hoeveel spectaculaire dingen zijn er dit seizoen al wel niet gebeurd? Maar ook in de kleinere dingen, de dialogen enzo, vind ik dit seizoen toch weer erg sterk.
Een groot algemeen minpunt blijft voor mij dat er té veel personages en verhaallijnen zijn, waardoor je steeds allemaal van die veels te korte scènes krijgt. Wat dat aangaat vind ik zo'n aflevering als de laatste echt een enorme verademing! Helaas kunnen die vele korte scènes in deze serie -over de hele linie bekeken- nou éénmaal niet vermeden worden, dus heb dat onderhand wel een beetje geaccepteerd (blijft wel een reden waarom deze serie nooit in mijn "serie top 5 aller tijden" ofzo zal belanden).
Hoogtepunt van deze aflevering: de scythe! Verder vond ik, tot mijn grote verbazing, Alliser dé baas van deze episode. Tot nu toe vond ik hem altijd, deze aflevering vond ik hem echt geweldig!
Ook Jon en Sam vond ik weer
en die reuzen vond ik ook echt vet. Ik vind het jammer dat Ygritte dood is (vond het een leuk karakter) en vond dat ook wel een tragisch momentje, maar had dat al wel een beetje verwacht en was ook weer niet zó gehecht aan haar/haar relatie met Jon. Geen echt traantje daar, wel eentje voor het groepje met Jon Snow´s maatjes. Eerst dat moedige "scanderen" en dan dat "they held the gate" van Jon. Dat deed me toch wel wat.
Ik ben benieuwd wat er met Tormund gaat gebeuren.
Al met al heb ik Tyrion, toch mijn grote favoriet, zowaar geen seconde gemist![]()
De aflevering daarvoor vond ik ook echt super (het Oberyn-gedeelte natuurlijk, maar de rest net zo goed... inclusief Missandei-Grey Worm... dat vond ik op een tragisch-romantische manier echt heel lief)!
Anyway, ben benieuwd naar de allerlaatste aflevering (en helemaal naar hoe het Tyrion zal vergaan natuurlijk), maar heb in principe mijn portie "epicness" al wel gehad
Joffrey is zo'n beetje het best gewaardeerde personage.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Vervelendste accent.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef Zhenar het volgende:
Na de discussie in het vorige topic over de kwaliteit van de seizoenen/verhaallijnen heb ik eigenlijk wel zin in een GoT tournamentje als dit seizoen is afgelopen. Mag ik daar een apart topic voor openen (@modjes)?
Maar wat levert een leuk tournament op?
Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
• Beste episode
• Tofste personage
• Leukste verhaallijn
• Beste dood
• Rot een eind op met je tournament
• Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |