Vast welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ze de giants en de lotr ripoff shit hadden weggelaten had ie 5 miljoen minder gekost en 100% gescoord.
Welke ripoff?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ze de giants en de lotr ripoff shit hadden weggelaten had ie 5 miljoen minder gekost en 100% gescoord.
Alle ''middeleeuwse fantasy gevechten'' zijn een LOTR ripoff natuurlijk.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de stijl van filmen is precies hetzelfde als LotR. het overzichtsgevecht waarbij de camera uitzoomt en langs alle individuele gevechten gaat is bijv. precies hetzelfde als bij de battle for helms deep.quote:
LOTR is dan ook de pappa van de 'moderne' Fantasy natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alle ''middeleeuwse fantasy gevechten'' zijn een LOTR ripoff natuurlijk.
Heb je de reacties eigenlijk wel gelezen? Juist over de uitvoering enzo wordt er heel positief geschreven...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de stijl van filmen is precies hetzelfde als LotR.
VAL waar het pijn doet Re!quote:
Ik ben debiele replies van je gewend in R&P, maar ga je dat hier nou ook gewoon doen? Ik weet dat je niet zo debiel bent als je je voordoet, dus waarom?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aha dus als je een afwijkende mening hebt ben je gelijk debiel.. kerel we leven hier niet in de middeleeuwen. en nu optiefen met op de man spelen want ik ben klaar met dat gedoe.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben debiele replies van je gewend in R&P, maar ga je dat hier nou ook gewoon doen? Ik weet dat je niet zo debiel bent als je je voordoet, dus waarom?
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aha dus als je een afwijkende mening hebt ben je gelijk debiel.. kerel we leven hier niet in de middeleeuwen. en nu optiefen met op de man spelen want ik ben klaar met dat gedoe.
Kappen met die offtopic shit, mijn PM is voor je beschikbaar als je kritiek op mij wilt leveren als persoon. Verder opflikkeren, volgende post is een TR.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.
Nee het is niet je afwijkende mening, maar de manier waarop je een niet onderbouwde (bijzondere) mening als waarheid overbrengt. Vandaar.
Ach individuele knokpartijen zijn dan ook interessanter dan een paar mieren die elkaar omleggen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de stijl van filmen is precies hetzelfde als LotR. het overzichtsgevecht waarbij de camera uitzoomt en langs alle individuele gevechten gaat is bijv. precies hetzelfde als bij de battle for helms deep.
Gewoon topdown warcraft style, 45 minuten lang.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach individuele knokpartijen zijn dan ook interessanter dan een paar mieren die elkaar omleggen...
Castle Black under attack !!! omg!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon topdown warcraft style, 45 minuten lang.
Ja Grunts tegen de Footmenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon topdown warcraft style, 45 minuten lang.
of warcraft 3 stijl!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heb je zeker geslapen. Ze rijden op dooie paarden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:12 schreef Khaleesi het volgende:
Tsja je kan ook niet in voorgaande seizoenen reuzen laten zien en er vervolgens niks meer mee doen... Er moesten er wel een paar voorbij komen.
Benieuwd of the white walkers ook op grote witte spinnen rijden!!![]()
Ik wil soberso witte spinnen zien!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je zeker geslapen. Ze rijden op dooie paarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |