Mindere cijfers dan voorgaande afleveringen betekend niet meteen negatiefquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Deze krijgt de meest negatieve cijfers op rotten tomato's van het hele seizoen: http://www.rottentomatoes(...)_season_4_episode_9/
Wie is Blackfish?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las trouwens gisteren dat boeklezers vonden dat Blackfish overduidelijke hints had dat hij gay was.
Mensen
En in jouw hoofd heeft dat alleen maar te maken maken met de reuzen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Deze krijgt de meest negatieve cijfers op rotten tomato's van het hele seizoen: http://www.rottentomatoes(...)_season_4_episode_9/
Er zijn inderdaad veel meer opties: de keuze is reuze(n)...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En in jouw hoofd heeft dat alleen maar te maken maken met de reuzen?
Je was niet de enige.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Waarom is er nog geen 'STOP! HAMMERTIME!' gif van die kill van Jon Snow deze ep?
Ben ik de enige die dat riep daar?
Zelfs zijn harnas lijkt op de schubben van een visquote:
quote:
Heeft helaas een kleine rol in de serie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohja. Ik kan mij hem helemaal niet herinneren... goudvis
Ik zie daar overwegend hele positieve reacties staanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef schijffie het volgende:
[..]
Mindere cijfers dan voorgaande afleveringen betekend niet meteen negatief![]()
Heb je trouwens nog wat leuke gifjes?
Ik had meer bij het 'afscheid' van Sam tegen Gilly die Team America vibequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Waarom is er nog geen 'STOP! HAMMERTIME!' gif van die kill van Jon Snow deze ep?
Ben ik de enige die dat riep daar?
Dat zeg ik ook, maar een 90% is minder dan een 97% of 95%.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zie daar overwegend hele positieve reacties staan
en alsnog zou menig serie producerend persoon meerdere malen ejaculeren met zo'n score.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat zeiden mijn vrouw en ik ook in koor jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had meer bij het 'afscheid' van Sam tegen Gilly die Team America vibe
[ afbeelding ]
Het zal, maar bijna alle positieve reacties daar zijn toch echt wel héél erg positief van toon...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar een 90% is minder dan een 97% of 95%.
Hilarisch.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat zeiden mijn vrouw en ik ook in koor ja
En dat was dus ongeveer ook de strekking van mijn bericht daar over. Maanvis zei alleen dat deze aflevering negatieve cijfers kreeg, ik vond van niet.want:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
en alsnog zou menig serie producerend persoon meerdere malen ejaculeren met zo'n score.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
en alsnog zou menig serie producerend persoon meerdere malen ejaculeren met zo'n score.
Ik denk eerder dat er mensen zijn die enigszins teleurgesteld zijn/waren doordat:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel meer opties: de keuze is reuze(n)...
als ze de giants en de lotr ripoff shit hadden weggelaten had ie 5 miljoen minder gekost en 100% gescoord.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |