abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140911393
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:01 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Dat pardon was door Tywin gestuurd naar Barristan, een typische Tywin-actie weer die wel weet hoe je oorlogen wint.
Lijkt me meer voor de hand liggend ja, in 1 van de scenes laat hij iemand toch pen en papier pakken?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:03:33 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140911441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lijkt me meer voor de hand liggend ja, in 1 van de scenes laat hij iemand toch pen en papier pakken?
Tywin is constant bezig met brieven schrijven. ;)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:05:23 #28
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140911517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:01 schreef muhahaha het volgende:
Dat is wel ver gezocht en waarom op die manier :o :o
Vertrouwd ze haar andere volgelingen niet?
Het zou me niks verbazen als ze werkelijk niemand anders vertrouwd. Okay, waarom ze dan nog Jorah wel zou vertrouwen is ook lastig. Tenzij ie al helemaal in het begin ooit aan haar opgebiecht heeft dat ie als spion naar haar gezonden was en ze samen bepaald hebben welke info er mocht lekken al die tijd naar Westeros. Vergezocht? Jazeker, maar ach, vind ik weleens leuk.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140911521
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pengevechten. :7
pi_140911544
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En Cersei met verscheuren.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140911594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Klopt, volgens mij zei hij zelfs dat hij 't ging ondertekenen met Baratheon.
Nadat ze tijdens de council erachter kwamen dat Dany met een heel leger onderweg was. Zoiets dacht ik mij te herinneren iig.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140911698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klopt, volgens mij zei hij zelfs dat hij 't ging ondertekenen met Baratheon.
Nadat ze tijdens de council erachter kwamen dat Dany met een heel leger onderweg was. Zoiets dacht ik mij te herinneren iig.
Hm dat van Baratheon staat mij niet bij ...
pi_140911726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Meh, mij wel heel lichtjes. Maar nu ga ik twijfelen :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_140911853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mij eigenlijk ook niet. :@
pi_140911906
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mij eigenlijk ook niet. :@
Ik probeer het op te zoeken, heel voorzichtig, want dadelijk lees ik weer iets wat ik nog niet had mogen lezen :')

Edit:
Nou volgens mij zit ik dingen door elkaar te halen oid, want volgens deze site is het geschreven door Robert.

http://whatculture.com/tv(...)mountain-viper.php/8

[ Bericht 16% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 10-06-2014 13:19:31 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912064
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Best kut als je dat ding op je af ziet komen, je kunt geen kant op :P
Idd :)

Wat denk je van die Giant met z'n Pijl(Speer) en boog :o
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140912258
En godver, ik lees weer eens een spoiler. Ik leer het ook echt nooit. :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912271
Alliser 8-)
Pyp/Grenn :'(
Jown Sneu :7
Thormund _O_
Ygritte ;(
Conscience do cost.
pi_140912383
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:17 schreef Altron het volgende:

[..]

Idd :)

Wat denk je van die Giant met z'n Pijl(Speer) en boog :o
Ja _O_ Die dude links als die gozer gespiesd en al vlak naast hem land :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140912411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En godver, ik lees weer eens een spoiler. Ik leer het ook echt nooit. :'(
Whehehe :') Waar zoek je dan eigenlijk precies? Voldoende sites die geen spoilermateriaal bevatten toch?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140912541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik probeer het op te zoeken, heel voorzichtig, want dadelijk lees ik weer iets wat ik nog niet had mogen lezen :')

Edit:
Nou volgens mij zit ik dingen door elkaar te halen oid, want volgens deze site is het geschreven door Robert.

http://whatculture.com/tv(...)mountain-viper.php/8
Het kan zijn dat de brief geschreven is door Tywin. Het kan ook zijn dat het een late brief is van Robert. Ik denk niet dat uit de serie af te leiden is wat het nu precies was.

Als het een brief is van Robert, dan is het een flaw van de writers. (uitleg hier rond in artikel).

[ Bericht 3% gewijzigd door Khaleesi op 10-06-2014 13:36:13 ]
pi_140912548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe :') Waar zoek je dan eigenlijk precies? Voldoende sites die geen spoilermateriaal bevatten toch?
Nouja ik google op wat ik wil weten 'did tywin sign the letter to khaleesi as baratheon' en dan krijg je dus websites. Maar kan ook net zo goed een speculatie zijn van iemand op een forum wat ik las, ik heb snel weggeklikt iig. :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912772
Jorah krijgt in seizoen 1 al een pardon, maar verteld dit niet omdat hij weet dat Dany misschien tegen hem keert. Tywin komt erachter dat Jorah daar nog steeds zit, dat ie al een pardon heeft gehad maar toch gebleven is. Ook weet hij dat Barristan er nu zit en ziet het gevaar in van deze twee ervaren ridders als raadgevers. Tywin weet ook dat als hij een pardon in naam van de koning stuurt naar Barristan dat deze snel de connectie zal maken en erachter komen dat Jorah een spion was en zodoende onenigheid creëren in het kamp Dany.
pi_140912951
Dit was het eerste gevecht in GoT wat ik, hoewel het nog steeds wel klein in opzet was, echt fantastisch uitgevoerd vond! _O_ Normaal ben ik eigenlijk ook iets meer van de dialogen, dan van rauwe actie, maar ik vond dit al met al toch wel één van de beste GoT-afleveringen ooit. :Y
Tails tell tales
pi_140913046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:30 schreef JackHerrer het volgende:
Jorah krijgt in seizoen 1 al een pardon, maar verteld dit niet omdat hij weet dat Dany misschien tegen hem keert. Tywin komt erachter dat Jorah daar nog steeds zit, dat ie al een pardon heeft gehad maar toch gebleven is. Ook weet hij dat Barristan er nu zit en ziet het gevaar in van deze twee ervaren ridders als raadgevers. Tywin weet ook dat als hij een pardon in naam van de koning stuurt naar Barristan dat deze snel de connectie zal maken en erachter komen dat Jorah een spion was en zodoende onenigheid creëren in het kamp Dany.
Dus toch geschreven door Tywin en ondertekend als Robert.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913054
Ik vond m ook erg spannend hoor. Maar misschien ben ik wel gewoon snel tevreden oid.
Tralalalaaa
pi_140913082
Dat de brief afkomstig is van Tywin, is een mooie theorie, en ik wil hem graag aannemen. Of die brief ook zo snel van KL naar Meereen kan reizen is een tweede.
pi_140913211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nouja ik google op wat ik wil weten 'did tywin sign the letter to khaleesi as baratheon' en dan krijg je dus websites. Maar kan ook net zo goed een speculatie zijn van iemand op een forum wat ik las, ik heb snel weggeklikt iig. :'(
Whehehe :') Volgens mij is 99% van wat je vind op het web speculatie trouwens....
pi_140913273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:36 schreef Khaleesi het volgende:
Dat de brief afkomstig is van Tywin, is een mooie theorie, en ik wil hem graag aannemen. Of die brief ook zo snel van KL naar Meereen kan reizen is een tweede.
Ik meen mij te herinneren dat dit in het begin van dit seizoen was. Daar zitten toch weken tussen dan? Tussen bijvoorbeeld episode 1 en 9?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe :') Volgens mij is 99% van wat je vind op het web speculatie trouwens....
Gelukkig pfff. Haha.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat dit in het begin van dit seizoen was. Daar zitten toch weken tussen dan? Tussen bijvoorbeeld episode 1 en 9?
Was het al zo vroeg in het seizoen? Dan wil ik het wel geloven ja. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')