Oeh, lekker, waar heb je die gehaald? Kruiskade?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:13 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Iets dat ik vanaf afgelopen donderdag ook als toetje en ochtendhapje nuttigde.
Vrees dat dit voor maandag al op is met mijn vriendin in huis.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Curiosity het volgende:
[
Oeh, lekker, waar heb je die gehaald? Kruiskade?
Oke, dank je.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
(linker)
Verschil?
Links is ambachtelijk bereidt en verkoopt alleen dat.
Rechts doet het erbij en maakt alles machinaal en met veel toevoegingen erin.
Daar kun je ook allerlei voorverpakte chinese spullen kopen zoals wan tan dimsum e.d.
Ik wil heul graag weten waar je de schedels vandaan hebt! Ze hadden ze eerst bij IKEA maar nu zijn ze verdwenenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:11 schreef Selestha het volgende:
-Zweedse superzoute schedelszoute drop mis ik hier soms!
[ afbeelding ]
-Vijgenchutney en brie
-Glutenvrije cranberry koekjes
-Thornsons chocolade gevuld met aardbeiencreme
Ik denk niet dat je er wat aan hebt om te weten waar ik ze gekocht heb, want ik woon in de UK. Maaar, deze webshop verkoopt ze ook:quote:Op maandag 16 juni 2014 13:17 schreef Ramonia het volgende:
[..]
Ik wil heul graag weten waar je de schedels vandaan hebt! Ze hadden ze eerst bij IKEA maar nu zijn ze verdwenenSalt skallar <3
Dank! Ik ben in staat om een kilo te kopen.. Was helemaal verslaafd aan die dingen in Zweden!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er wat aan hebt om te weten waar ik ze gekocht heb, want ik woon in de UK. Maaar, deze webshop verkoopt ze ook:
http://www.allthingsliquorice.co.uk/
Ik ook nu ik ze ontdekt hebquote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Ramonia het volgende:
[..]
Dank! Ik ben in staat om een kilo te kopen.. Was helemaal verslaafd aan die dingen in Zweden!
quote:
quote:
Oh, ik heb 4 euro voor een kilo betaald en dat vond ik al behoorlijk aan de prijs.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:07 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik ook. Hele grote en lekker zoet.Ze waren helaas wel 4 euro per pond.
Er lagen bij de groenteboer ook kersen voor 2 euro per pond,maar ik mocht proeven en die van vier euro waren veel lekkerder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:37 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Oh, ik heb 4 euro voor een kilo betaald en dat vond ik al behoorlijk aan de prijs.
(Heb wel een kersenboompje in de tuin maar die is nog zo klein...)
Voor hartige broodjes ga ik altijd bij St. Anny, de rechter. Toko May Fung een stukje voorbij St. Anny verkoopt zelf geroosterd buikspek, cha sieuw, kip, eend etc.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Oke, dank je.
Ik heb al een paar keer aan een chinese collega gevraagd welke van de 2 ik nu moet nemen, maar ik weet het nu, de linker.
Oke, bedankt, moet toch maar eens snel die richting op.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:33 schreef n0a het volgende:
[..]
Voor hartige broodjes ga ik altijd bij St. Anny, de rechter. Toko May Fung een stukje voorbij St. Anny verkoopt zelf geroosterd buikspek, cha sieuw, kip, eend etc.
Haha same here, nu het lekker zomers weer is ook weer ananas, galia meloen en nectarines gekochtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:43 schreef Gwywen het volgende:
Heel veel zomerfruit: kersen, nectarines, watermeloen, gele meloen, groene meloen.
Is waarschijnlijk over 2-3 dagen op
Die zagen wij ook in de winkel liggen, maar vriendlief wilde liever rustige perzikkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Bijna zwarte kersen, mangos, wilde perzikken,
Hier ook, pekelvlees en lever dan wel te verstaan.quote:
Ze waren een euro de kilo en zowaar redelijk rijp, heb 3 kg gekocht, schoongemaakt, ijsmassa gemaakt en ingevroren om er later sorbet van te maken. Net als de mangos trouwensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die zagen wij ook in de winkel liggen, maar vriendlief wilde liever rustige perzikken
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze waren een euro de kilo en zowaar redelijk rijp, heb 3 kg gekocht, schoongemaakt, ijsmassa gemaakt en ingevroren om er later sorbet van te maken. Net als de mangos trouwens
Ook een hele schaal vol pruimen uit de tuin. Maar ik eet ze zoquote:Op maandag 14 juli 2014 12:54 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb drie grote emmers pruimen geplukt bij opaEr hangen er nog veeeeel meer (en er liggen er al heel veel op grond
) maar eerst deze maar eens omtoveren tot jam, chutney, op rode wijn en zoete en hartige saus
Dat doen we ook nog! De hoeveelheid pruimen is eindeloos, vandaag twee emmers verwerkt, al ongeveer 8 kg, morgen nog 4,5 als ik al de uitgezochte recepten wil makenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook een hele schaal vol pruimen uit de tuin. Maar ik eet ze zo
Dit kende ik nog niet, ziet er interessant uit. Wat ga je ermee maken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:51 schreef minilot het volgende:
Niet vandaag maar gisteren gekocht: anijspaddestoelen.
Foto via Google:
[ afbeelding ]
Ze ruiken superlekker naar anijs, en of ze goed te eten zijn weet ik vanavond want dan gaan ze in de pan.
Ik hou het simpel: heel kort bakken in wat boter en daarna handje radijskers erdoor. Dit dan als groente naast iets van de grill (ik weet nog niet wat) en zoute krielaardappelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dit kende ik nog niet, ziet er interessant uit. Wat ga je ermee maken?
Ik zoek deze al zooo lang! Had ze ooit voorbij zien komen bij wie is de chef jaren terug. Maar nooit kunnen vinden jammer genoeg.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:51 schreef minilot het volgende:
Foto via Google:
[ afbeelding ]
Ze ruiken superlekker naar anijs, en of ze goed te eten zijn weet ik vanavond want dan gaan ze in de pan.
Ik stuitte erop bij de Sligro (horecagroothandel), ik had ze ook nog nooit eerder gezien. Pasje regelen dus!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zoek deze al zooo lang! Had ze ooit voorbij zien komen bij wie is de chef jaren terug. Maar nooit kunnen vinden jammer genoeg.
Kijk aan!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ah mooi! Wij zijn in het bezit van een Sligro pasje.
Goeie oogst!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:32 schreef Myraela het volgende:
Naar de markt geweest, 8 euro kwijt voor:
2 stronken broccoli
8 vleestomaten
2.5 kilo witte druiven
4 courgettes
10 limoenen
2 komkommers
1 krop sla
1 bak rucola![]()
Nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant om mee te experimenteren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:51 schreef minilot het volgende:
Foto via Google:
[ afbeelding ]
Ja die kocht ik ook altijd, die is lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant om mee te experimenteren.
Ik heb chocolademousse van AH eigen merk gekocht. Ik dacht dat die niet meer bestond, maar zag het ineens staan! Is imho de allerlekkerste chocolademousse
Klinkt goed! Eetsmakelijk alvastquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou het simpel: heel kort bakken in wat boter en daarna handje radijskers erdoor. Dit dan als groente naast iets van de grill (ik weet nog niet wat) en zoute krielaardappelen.
Ze zijn fantastisch!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ah mooi! Wij zijn in het bezit van een Sligro pasje.
Oh damn nu wil ik ze ook! Het is alleen jammer dat wij geen sligro in de buurt hebben. Dus ik kan er niet even op de fiets heen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ze zijn fantastisch!![]()
Ik ga maandag nog een bak halen!
Ik ook niet hoor, ik moet eerst een half uurtje in de bus, dan overstappen op de tram en dan nog een stukje lopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh damn nu wil ik ze ook! Het is alleen jammer dat wij geen sligro in de buurt hebben. Dus ik kan er niet even op de fiets heen.
Ik ga eens rondvragen of er iemand in mijn omgeving zo'n pas heeft. Wil ze ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ze zijn fantastisch!![]()
Ik ga maandag nog een bak halen!
Whut.. Ik ben jaloersquote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Hier bij een duitse supermarkt hebben ze gewoon een heel rek voor alleen maar moninsiroop
Welke supermarkt is dat? Wat kosten ze?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Hier bij een duitse supermarkt hebben ze gewoon een heel rek voor alleen maar moninsiroop
Deense rød pølser (knapperige rode worstjes die in Nederland niet te krijgen zijn) als je een extra pak voor mij kunt meenemen zou ik je dankbaar zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef Zo-is-dat het volgende:
Iemand tips wat aan lekkers absoluut mee te nemen uit Zweden en Denemarken?
Meestal vers of vacuüm, maar als je ze net zo knapperig in blik kunt krijgen zijn ze natuurlijk wel beter en langer houdbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:56 schreef Zo-is-dat het volgende:
Klinkt alvast interessant, zijn die vers of in blik ofzo?
Beetje off topic, maar is er goed vlees in blik?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal vers of vacuüm, maar als je ze net zo knapperig in blik kunt krijgen zijn ze natuurlijk wel beter en langer houdbaar.
Heb ik al vaker over gepost. De 2bruder in Venlo. Kosten ongeveer 7 euro per fles geloof ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke supermarkt is dat? Wat kosten ze?
Hahaha, hoe kom jij opeens in CUL terecht? Ik keek toevallig even in je pohi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:20 schreef fietsie het volgende:
2,5 kilo Stolwijkse kaas; de naam van de boerderij stond er ook nog bij maar die ben ik ff kwijt....
Dat is een mooi prijsje voor een flinke hoeveelheid fauna!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:34 schreef emmyemmy het volgende:
2 kangoeroebiefstukken, 2 kilo kippenvleugeltjes, 1 kilo schnitzels, 2 koolvis filetjes, 400 gram rosbief, 500 gram rundergehakt en wat krokodil om te proberen. Alles voor maar 30 euro
Boter.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kom dan eens met betere alternatieven?
weet je wat smerig is, bak en braad uit een flesje (tenzij 100% oliequote:Op zaterdag 8 november 2014 10:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In zo'n smerig onhandig pakje zeker?
Botervloot!quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In zo'n smerig onhandig pakje zeker?
Hier ook vijgen. Maar intact. Is het normaal dat die dingen erg zacht zijn of zijn ze dan overrijp?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:42 schreef Mord_Sith het volgende:
Half gedroogde vijgen, paranoten, griekse yoghurt met honing.
O wat supersnelquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:11 schreef SuperFood het volgende:
vijgen horen zacht te zijn als ze rijp zijn
Ging er naar zoeken en kwam op tokowijzer.nl, lijkt wel heel veel op die van jou, op mobiel iig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:14 schreef RobinOok het volgende:
Bamboe houtskool. Bij Amazon Duitsland en Amazon UK.
Godverdomme halve land afgeweest daarvoor en nu was ik het zat.
Shitload aan bamboe is onderweg nu.
ga je aan de eckte Filet Américain met frietquote:
en aan de stoempquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
ga je aan de eckte Filet Américain met friet
nu al?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Paaseieren van de jamin. Allemaal bijzondere smaakjes
Ik heb ze ook al gezien toen ik de butterfinger en kitkat daar kocht. Erg verleidelijkquote:
Nou niet al te best. Haal wel bij mn eigen slager voortaan. Snap dat 14euro/kg erg goedkoop is, maar als je geen kwaliteit kan bieden voor die prijs sla dan wat anders in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:38 schreef focal het volgende:
Vandaag bij de eerste versmarkt van VdValk geweest. Grote slagerij met uitgebreid assortiment, hadden aged entrecote's en rib eyes. Daar die toch vrij prijzig waren eerst een keertje normale biefstuk gekocht a 14,- de kg om de kwaliteit te testen. Dus zo even biefstukje bakken.
Nu al benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 2 februari 2015 12:02 schreef minilot het volgende:
Maandagochtendboodschappen:
[ afbeelding ]
- Thaise zoete basilicum
- Curryblad
- Verse munt
- Japanse mayo
- Gedroogde shiitake
- Gedroogde boomoren
- Bloedsinaasappelen
- Roze oesterzwam
- Gele oesterzwam
- Enokipaddestoelen
- Rijsbloem
- Capucine-knolletjes
Het wordt weer een lollige week in de keuken!
Inderdaad! Ze waren zalig! Knapperig, zoet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:12 schreef Erik2121 het volgende:
[..]
Heerlijk. Uit Chili. Bij ons standaard op de kraam.
Edit: kaas komt van het kaas pakhuis. Alle 34099460946 soorten kaas voor max. 7 euro per kiloquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef gargamelnl het volgende:
Gevulde eitjes van de slager, gatenkaas zonder gaten, nagelhout, 2 drentse droge worsten van de slager, 1 extra lange droge worst, 250 gram stuk ossehaas van plaatselijk rund, eigenlijk alles van de lokale slager.![]()
Gekocht en ter plekke gelijk naar binnen gewerkt: Pho bo van de vietnamese eethuis toko.
Welke slager?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef gargamelnl het volgende:
Gevulde eitjes van de slager, gatenkaas zonder gaten, nagelhout, 2 drentse droge worsten van de slager, 1 extra lange droge worst, 250 gram stuk ossehaas van plaatselijk rund, eigenlijk alles van de lokale slager.![]()
Gekocht en ter plekke gelijk naar binnen gewerkt: Pho bo van de vietnamese eethuis toko.
droge worst en gevulde eitjes bij de slager ongerust in winkelcentrum angelslo. Gevulde eieren waren uitverkocht. "Ga maar even verder boodschappen doen, hoeveel wilt u? 10 stuks? Dan maak ik die even"quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke slager?
(Woon in zelfde woonplaats)
Het spijt mequote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:30 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Nu heb ik dus zin in rolo. Bedankt!
Ben nog steeds heel boos op jou.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het spijt me
* essnhills biedt gargamelnl een virtuele rolo aan
Zo beter?
Oh god, hier ga ik ook even rondkijken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef minilot het volgende:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/zwarte-knoflook/
Net een pak vacuümverpakte bollen besteld voor een habbekrats bij AliExpress (tezamen met een dumplingpers, een elektronische keukenweegschaal en verschillende bakvorm en in totaal wel helemaal elf euro uitgegeven.Jeej voor de Chinezen!)
Maar nu heb je wel roloquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ben nog steeds heel boos op jou.![]()
Door jou moet ik van de bank opstaan en rolo halen bij de buren (tankstation).
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:24 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
droge worst en gevulde eitjes bij de slager ongerust in winkelcentrum angelslo. Gevulde eieren waren uitverkocht. "Ga maar even verder boodschappen doen, hoeveel wilt u? 10 stuks? Dan maak ik die even"![]()
![]()
Droge worsten heb ik ook daar vandaan, goedkoopste van emmen en het lekkerste.
De rest heb ik bij slagerij vos gehaald (winkelcentrum emmermeer). De lekkerste nagelhout ever. Maakt hij niet zelf, want zijn nagelhout leverancier kan het beter, geeft hij eerlijk toe. Zijn droge worst met knoflook is echt perfect. Die ossehaas komt van een rund uit Rolde.
Zijn die het geld waard? Heb ze ook wel eens zien staan. Toch best wel nieuwsgierig er naquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:38 schreef Curiosity het volgende:
2 Gnaw chocolade repen: Banoffee Pie en Caramel Rapids.
De banoffee vind ik erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar, de andere is niet vies, maar ook niet erg bijzonder. De chocolade op zich is goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn die het geld waard? Heb ze ook wel eens zien staan. Toch best wel nieuwsgierig er na
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:30 schreef Mord_Sith het volgende:
Verse zalm, verse tonijn, avocado's, en alle andere rotzooi die nodig is voor sushi.
Gevulde brie, garnalen- en zeevruchten salade, cashewnoten, en een vers stokbrood
Jeuj!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Was vandaag bij de Hanos, heb olijven, chique olijfolie, Monin siropen, kappertjes in zout, div kruiden en condimenten, kalfsribeye, ribeye, sucadesteaks, zwezeriken, foie grass, port, zeekraal, Lavaza goudmerk en nog wat kleine keukenspullen gekocht.
Vind ik wel. Ze zijn zoeter.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:29 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag ook bij de aldi liggen, zijn ze lekkerder dan gewone perziken?
Perziken die bij ons in de winkel liggen zijn onrijp geplukt, worden dus nooit echt lekker. Perzik wordt wel zachter van het narijpen, maar niet zoeter.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:29 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag ook bij de aldi liggen, zijn ze lekkerder dan gewone perziken?
Dat verklaart dus waarom ik nooit echt opgewonden wordt van perziken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Perziken die bij ons in de winkel liggen zijn onrijp geplukt, worden dus nooit echt lekker. Perzik wordt wel zachter van het narijpen, maar niet zoeter.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:44 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dat is op zich prima binnen te houden.
dat is echt té toevalligquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:01 schreef gargamelnl het volgende:
Pudding broodjes van de bakker en natuurlijk 2 droge Drentse worsten van de plaatselijke slager.
Waar koop je die rauwe melk?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Mettworst, nog smeuiig
Asperges, drie kilo
Gekookte ham van blije varkens (Pfalzdorfer Landschwein)
Rauwe melk
Mango's
Limoenen
Snijbiet
Gerookte wilde zalm
In de UK gewoon in pakken in de supermarktquote:
Gewoon zo om te drinken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de UK gewoon in pakken in de supermarktWas best verbaasd toen ik dat bij schoonzus bij het ontbijt zag.
quote:
Fijn te horen dat er nog ouders zijn die niet zo aanstellerig doen met eten/drinken voor kinderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]je kan het gewoon zo drinken ja. Misschien is het wel de bedoeling dat je het zelf nog thuis gaat koken, maar mijn schoonzuster schonk het gewoon uit het pak voor de kinderen.
Niet in schotland, daar mag dat niet, sorry, in engeland, wales en noord ierland is het toegestaanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de UK gewoon in pakken in de supermarktWas best verbaasd toen ik dat bij schoonzus bij het ontbijt zag.
Die uit het tijdelijke Griekenland-assortiment van de Lidl? Die vond ik opvallend lekker en feta-achtig! (ze lagen hier op mijn werk)quote:
Ja! Ik moet ze nog proeven. Heb dingen in huis voor tzatziki, voor erbij.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Die uit het tijdelijke Griekenland-assortiment van de Lidl? Die vond ik opvallend lekker en feta-achtig! (ze lagen hier op mijn werk)
Ha, de fruitvoorraad is weer aangevuld! Maandag ga ik ook fijn kersen kopen. Ze komen uit Italië en die vind ik lekkerder dan die uit Frankrijk. Ze zijn kleiner, maar lekker zoet en knapperig. Zoals kersen horen te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja! Ik moet ze nog proeven. Heb dingen in huis voor tzatziki, voor erbij.
Vandaag gekocht op de markt:
2 galiameloenen
kilo kersen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:55 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ha, de fruitvoorraad is weer aangevuld! Maandag ga ik ook fijn kersen kopen. Ze komen uit Italië en die vind ik lekkerder dan die uit Frankrijk. Ze zijn kleiner, maar lekker zoet en knapperig. Zoals kersen horen te zijn.Ja! De slager waar ik vroeger woonde verkocht ze want had een tuin vol kersen en pruimen. Zo donker, zo zoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet uit welk land de kersen van de markt komen maar smaken best
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Lekker!!! Nu wil ik ookquote:
Deze zijn veel lekkerder dan de gewone nacho cheese. Alle chippies hebben meer smaak.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:22 schreef DemonRage het volgende:
Gisteren 2 zakken van deze gehaald:
[ afbeelding ]
Het gaat me niet om het spelelement.
Zijn idd lekkerder. Maar dat is wellicht om te voorkomen dat mensen gaan klagen dat ze niets meer proeven na 1 pittige.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deze zijn veel lekkerder dan de gewone nacho cheese. Alle chippies hebben meer smaak.
en vond je het lekker?quote:Op zondag 28 juni 2015 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
Heb sponscake gehaald. Nog nooit gegeten. Ben benieuwd
Feestje?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:06 schreef emmyemmy het volgende:
Kilo kipfilet, kilo kippenvleugels, 350 gram scampi, 1.5 kilo spare ribs (rauw), 4 kipsate spiesjes
29 euro
Dat zijn geen hollandse kersen. Ik heb die van de AH (grieks) vorige week gekocht, maar deze zijn echt veel lekkerder.quote:
quote:
T was zoooooo luchtig...quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik kocht gisteren een zak ringlings en die ging vnv op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |