Kijk aan!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ah mooi! Wij zijn in het bezit van een Sligro pasje.
Goeie oogst!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:32 schreef Myraela het volgende:
Naar de markt geweest, 8 euro kwijt voor:
2 stronken broccoli
8 vleestomaten
2.5 kilo witte druiven
4 courgettes
10 limoenen
2 komkommers
1 krop sla
1 bak rucola![]()
Nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant om mee te experimenteren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:51 schreef minilot het volgende:
Niet vandaag maar gisteren gekocht: anijspaddestoelen.
Foto via Google:
[ afbeelding ]
Ze ruiken superlekker naar anijs, en of ze goed te eten zijn weet ik vanavond want dan gaan ze in de pan.
Ja die kocht ik ook altijd, die is lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant om mee te experimenteren.
Ik heb chocolademousse van AH eigen merk gekocht. Ik dacht dat die niet meer bestond, maar zag het ineens staan! Is imho de allerlekkerste chocolademousse
Klinkt goed! Eetsmakelijk alvastquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou het simpel: heel kort bakken in wat boter en daarna handje radijskers erdoor. Dit dan als groente naast iets van de grill (ik weet nog niet wat) en zoute krielaardappelen.
Ze zijn fantastisch!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ah mooi! Wij zijn in het bezit van een Sligro pasje.
Oh damn nu wil ik ze ook! Het is alleen jammer dat wij geen sligro in de buurt hebben. Dus ik kan er niet even op de fiets heen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ze zijn fantastisch!![]()
Ik ga maandag nog een bak halen!
Ik ook niet hoor, ik moet eerst een half uurtje in de bus, dan overstappen op de tram en dan nog een stukje lopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh damn nu wil ik ze ook! Het is alleen jammer dat wij geen sligro in de buurt hebben. Dus ik kan er niet even op de fiets heen.
Ik ga eens rondvragen of er iemand in mijn omgeving zo'n pas heeft. Wil ze ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ze zijn fantastisch!![]()
Ik ga maandag nog een bak halen!
Whut.. Ik ben jaloersquote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Hier bij een duitse supermarkt hebben ze gewoon een heel rek voor alleen maar moninsiroop
Welke supermarkt is dat? Wat kosten ze?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Hier bij een duitse supermarkt hebben ze gewoon een heel rek voor alleen maar moninsiroop
Deense rød pølser (knapperige rode worstjes die in Nederland niet te krijgen zijn) als je een extra pak voor mij kunt meenemen zou ik je dankbaar zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef Zo-is-dat het volgende:
Iemand tips wat aan lekkers absoluut mee te nemen uit Zweden en Denemarken?
Meestal vers of vacuüm, maar als je ze net zo knapperig in blik kunt krijgen zijn ze natuurlijk wel beter en langer houdbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:56 schreef Zo-is-dat het volgende:
Klinkt alvast interessant, zijn die vers of in blik ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |