Beetje off topic, maar is er goed vlees in blik?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal vers of vacuüm, maar als je ze net zo knapperig in blik kunt krijgen zijn ze natuurlijk wel beter en langer houdbaar.
Heb ik al vaker over gepost. De 2bruder in Venlo. Kosten ongeveer 7 euro per fles geloof ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke supermarkt is dat? Wat kosten ze?
Hahaha, hoe kom jij opeens in CUL terecht? Ik keek toevallig even in je pohi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:20 schreef fietsie het volgende:
2,5 kilo Stolwijkse kaas; de naam van de boerderij stond er ook nog bij maar die ben ik ff kwijt....
Dat is een mooi prijsje voor een flinke hoeveelheid fauna!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:34 schreef emmyemmy het volgende:
2 kangoeroebiefstukken, 2 kilo kippenvleugeltjes, 1 kilo schnitzels, 2 koolvis filetjes, 400 gram rosbief, 500 gram rundergehakt en wat krokodil om te proberen. Alles voor maar 30 euro
Boter.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kom dan eens met betere alternatieven?
weet je wat smerig is, bak en braad uit een flesje (tenzij 100% oliequote:Op zaterdag 8 november 2014 10:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In zo'n smerig onhandig pakje zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |