Edit: kaas komt van het kaas pakhuis. Alle 34099460946 soorten kaas voor max. 7 euro per kiloquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef gargamelnl het volgende:
Gevulde eitjes van de slager, gatenkaas zonder gaten, nagelhout, 2 drentse droge worsten van de slager, 1 extra lange droge worst, 250 gram stuk ossehaas van plaatselijk rund, eigenlijk alles van de lokale slager.![]()
Gekocht en ter plekke gelijk naar binnen gewerkt: Pho bo van de vietnamese eethuis toko.
Welke slager?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef gargamelnl het volgende:
Gevulde eitjes van de slager, gatenkaas zonder gaten, nagelhout, 2 drentse droge worsten van de slager, 1 extra lange droge worst, 250 gram stuk ossehaas van plaatselijk rund, eigenlijk alles van de lokale slager.![]()
Gekocht en ter plekke gelijk naar binnen gewerkt: Pho bo van de vietnamese eethuis toko.
droge worst en gevulde eitjes bij de slager ongerust in winkelcentrum angelslo. Gevulde eieren waren uitverkocht. "Ga maar even verder boodschappen doen, hoeveel wilt u? 10 stuks? Dan maak ik die even"quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke slager?
(Woon in zelfde woonplaats)
Het spijt mequote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:30 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Nu heb ik dus zin in rolo. Bedankt!
Ben nog steeds heel boos op jou.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het spijt me
* essnhills biedt gargamelnl een virtuele rolo aan
Zo beter?
Oh god, hier ga ik ook even rondkijken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef minilot het volgende:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/zwarte-knoflook/
Net een pak vacuümverpakte bollen besteld voor een habbekrats bij AliExpress (tezamen met een dumplingpers, een elektronische keukenweegschaal en verschillende bakvorm en in totaal wel helemaal elf euro uitgegeven.Jeej voor de Chinezen!)
Maar nu heb je wel roloquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ben nog steeds heel boos op jou.![]()
Door jou moet ik van de bank opstaan en rolo halen bij de buren (tankstation).
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:24 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
droge worst en gevulde eitjes bij de slager ongerust in winkelcentrum angelslo. Gevulde eieren waren uitverkocht. "Ga maar even verder boodschappen doen, hoeveel wilt u? 10 stuks? Dan maak ik die even"![]()
![]()
Droge worsten heb ik ook daar vandaan, goedkoopste van emmen en het lekkerste.
De rest heb ik bij slagerij vos gehaald (winkelcentrum emmermeer). De lekkerste nagelhout ever. Maakt hij niet zelf, want zijn nagelhout leverancier kan het beter, geeft hij eerlijk toe. Zijn droge worst met knoflook is echt perfect. Die ossehaas komt van een rund uit Rolde.
Zijn die het geld waard? Heb ze ook wel eens zien staan. Toch best wel nieuwsgierig er naquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:38 schreef Curiosity het volgende:
2 Gnaw chocolade repen: Banoffee Pie en Caramel Rapids.
De banoffee vind ik erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar, de andere is niet vies, maar ook niet erg bijzonder. De chocolade op zich is goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn die het geld waard? Heb ze ook wel eens zien staan. Toch best wel nieuwsgierig er na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |