quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:30 schreef Mord_Sith het volgende:
Verse zalm, verse tonijn, avocado's, en alle andere rotzooi die nodig is voor sushi.
Gevulde brie, garnalen- en zeevruchten salade, cashewnoten, en een vers stokbrood
Jeuj!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Was vandaag bij de Hanos, heb olijven, chique olijfolie, Monin siropen, kappertjes in zout, div kruiden en condimenten, kalfsribeye, ribeye, sucadesteaks, zwezeriken, foie grass, port, zeekraal, Lavaza goudmerk en nog wat kleine keukenspullen gekocht.
Vind ik wel. Ze zijn zoeter.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:29 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag ook bij de aldi liggen, zijn ze lekkerder dan gewone perziken?
Perziken die bij ons in de winkel liggen zijn onrijp geplukt, worden dus nooit echt lekker. Perzik wordt wel zachter van het narijpen, maar niet zoeter.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:29 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag ook bij de aldi liggen, zijn ze lekkerder dan gewone perziken?
Dat verklaart dus waarom ik nooit echt opgewonden wordt van perziken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Perziken die bij ons in de winkel liggen zijn onrijp geplukt, worden dus nooit echt lekker. Perzik wordt wel zachter van het narijpen, maar niet zoeter.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:44 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dat is op zich prima binnen te houden.
dat is echt té toevalligquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:01 schreef gargamelnl het volgende:
Pudding broodjes van de bakker en natuurlijk 2 droge Drentse worsten van de plaatselijke slager.
Waar koop je die rauwe melk?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Mettworst, nog smeuiig
Asperges, drie kilo
Gekookte ham van blije varkens (Pfalzdorfer Landschwein)
Rauwe melk
Mango's
Limoenen
Snijbiet
Gerookte wilde zalm
In de UK gewoon in pakken in de supermarktquote:
Gewoon zo om te drinken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de UK gewoon in pakken in de supermarktWas best verbaasd toen ik dat bij schoonzus bij het ontbijt zag.
quote:
Fijn te horen dat er nog ouders zijn die niet zo aanstellerig doen met eten/drinken voor kinderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]je kan het gewoon zo drinken ja. Misschien is het wel de bedoeling dat je het zelf nog thuis gaat koken, maar mijn schoonzuster schonk het gewoon uit het pak voor de kinderen.
Niet in schotland, daar mag dat niet, sorry, in engeland, wales en noord ierland is het toegestaanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de UK gewoon in pakken in de supermarktWas best verbaasd toen ik dat bij schoonzus bij het ontbijt zag.
Die uit het tijdelijke Griekenland-assortiment van de Lidl? Die vond ik opvallend lekker en feta-achtig! (ze lagen hier op mijn werk)quote:
Ja! Ik moet ze nog proeven. Heb dingen in huis voor tzatziki, voor erbij.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Die uit het tijdelijke Griekenland-assortiment van de Lidl? Die vond ik opvallend lekker en feta-achtig! (ze lagen hier op mijn werk)
Ha, de fruitvoorraad is weer aangevuld! Maandag ga ik ook fijn kersen kopen. Ze komen uit Italië en die vind ik lekkerder dan die uit Frankrijk. Ze zijn kleiner, maar lekker zoet en knapperig. Zoals kersen horen te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja! Ik moet ze nog proeven. Heb dingen in huis voor tzatziki, voor erbij.
Vandaag gekocht op de markt:
2 galiameloenen
kilo kersen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:55 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ha, de fruitvoorraad is weer aangevuld! Maandag ga ik ook fijn kersen kopen. Ze komen uit Italië en die vind ik lekkerder dan die uit Frankrijk. Ze zijn kleiner, maar lekker zoet en knapperig. Zoals kersen horen te zijn.Ja! De slager waar ik vroeger woonde verkocht ze want had een tuin vol kersen en pruimen. Zo donker, zo zoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet uit welk land de kersen van de markt komen maar smaken best
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Lekker!!! Nu wil ik ookquote:
Deze zijn veel lekkerder dan de gewone nacho cheese. Alle chippies hebben meer smaak.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:22 schreef DemonRage het volgende:
Gisteren 2 zakken van deze gehaald:
[ afbeelding ]
Het gaat me niet om het spelelement.
Zijn idd lekkerder. Maar dat is wellicht om te voorkomen dat mensen gaan klagen dat ze niets meer proeven na 1 pittige.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deze zijn veel lekkerder dan de gewone nacho cheese. Alle chippies hebben meer smaak.
en vond je het lekker?quote:Op zondag 28 juni 2015 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
Heb sponscake gehaald. Nog nooit gegeten. Ben benieuwd
Feestje?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:06 schreef emmyemmy het volgende:
Kilo kipfilet, kilo kippenvleugels, 350 gram scampi, 1.5 kilo spare ribs (rauw), 4 kipsate spiesjes
29 euro
Dat zijn geen hollandse kersen. Ik heb die van de AH (grieks) vorige week gekocht, maar deze zijn echt veel lekkerder.quote:
quote:
T was zoooooo luchtig...quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik kocht gisteren een zak ringlings en die ging vnv op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |