Jeuj!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Was vandaag bij de Hanos, heb olijven, chique olijfolie, Monin siropen, kappertjes in zout, div kruiden en condimenten, kalfsribeye, ribeye, sucadesteaks, zwezeriken, foie grass, port, zeekraal, Lavaza goudmerk en nog wat kleine keukenspullen gekocht.
Vind ik wel. Ze zijn zoeter.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:29 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag ook bij de aldi liggen, zijn ze lekkerder dan gewone perziken?
Perziken die bij ons in de winkel liggen zijn onrijp geplukt, worden dus nooit echt lekker. Perzik wordt wel zachter van het narijpen, maar niet zoeter.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:29 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag ook bij de aldi liggen, zijn ze lekkerder dan gewone perziken?
Dat verklaart dus waarom ik nooit echt opgewonden wordt van perziken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Perziken die bij ons in de winkel liggen zijn onrijp geplukt, worden dus nooit echt lekker. Perzik wordt wel zachter van het narijpen, maar niet zoeter.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:44 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dat is op zich prima binnen te houden.
dat is echt té toevalligquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:01 schreef gargamelnl het volgende:
Pudding broodjes van de bakker en natuurlijk 2 droge Drentse worsten van de plaatselijke slager.
Waar koop je die rauwe melk?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Mettworst, nog smeuiig
Asperges, drie kilo
Gekookte ham van blije varkens (Pfalzdorfer Landschwein)
Rauwe melk
Mango's
Limoenen
Snijbiet
Gerookte wilde zalm
In de UK gewoon in pakken in de supermarktquote:
Gewoon zo om te drinken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de UK gewoon in pakken in de supermarktWas best verbaasd toen ik dat bij schoonzus bij het ontbijt zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |