Leuk tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef Skeletor. het volgende:
Gepofte aardappel csirkepaprikás (Hongaars gerecht van kipfilet in paprika-roomsaus).
Jullie gaan nog Hongaars leren als ik blijf posten.
Nu crackers met rookkaas.
What the hell is mediteraanse kaas?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Jus d'orange en mediterraanse kaas.
Ik vind die Chinese cake altijd zo smakeloos. Wel lekker luchtig, maar weinig smaak.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Iwanius het volgende:
Avond. Is eigenlijk niet goed voor mij maar lekker eigenwijs zijn en opnieuw eten.![]()
Het ongemak nemen we later wel op de koop toe.
Mixed bowl met hofan,sui kauw & pekingeend en een extra bakje bouillon met choi sam groente erin.
Ziet er zelfs van dichtbij gewoon lekker vol uit.![]()
Als afsluiter opnieuw een Chinese roll.I.i.g. een andere dan die van vanmorgen.
Lijkt me lekker, is dit recept ook in het nederlands te krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef Skeletor. het volgende:
Gepofte aardappel csirkepaprikás (Hongaars gerecht van kipfilet in paprika-roomsaus).
Heb je daar een recept van?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef Skeletor. het volgende:
Klopt maar daarom is het af en toe ook perfect voor mij. Weinig suikers en andere zooi en dan smaakt het prima als luchtig achterafje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Molo het volgende:
Ik vind die Chinese cake altijd zo smakeloos. Wel lekker luchtig, maar weinig smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |