quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgemaakte pulled pork tortilla's
inderdaadquote:
de pindakaas met een lepel en de andere drink ik opquote:
Je moet de smiley dan ook lezen hey dat is eenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef quirina het volgende:
Wtf met die topictitel? Biefstuk van de Albert Heijn is niet te vreten!
Oh en vanavond aten we spinazie met een tartaartje en aardappeltjes.
Het is ! ... laat ook maarquote:
Okey, als ik er kom zul ik die proberen!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is ! ... laat ook maarLang geleden, ownee toch niet. In Roosendaal Snackpoint tegenover het station. Dat is een goede grote patat stoofvlees.
https://www.google.nl/map(...)zPGWI1aciA!2e0?hl=nl
En in Deventer in het stations gebouw Plaza die is ook super!!
Kom je der ooit dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef daisy2007 het volgende:
[..]
Okey, als ik er kom zul ik die proberen!!
Crisis -> overslag -> pharming - > lekkere sandwichquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Crisis --> overslag
Ik heb nog eieren, tomaat, olijfolie en knoflook.
Door elkaar klutsen en dan bakken
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Crisis -> overslag -> pharming - > lekkere sandwich?
Das wel weer een voordeel van machinist zijn, op bijna elk station zit wel een snack/ eetgelegenheidquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is ! ... laat ook maarLang geleden, ownee toch niet. In Roosendaal Snackpoint tegenover het station. Dat is een goede grote patat stoofvlees.
https://www.google.nl/map(...)zPGWI1aciA!2e0?hl=nl
En in Deventer in het stations gebouw Plaza die is ook super!!
Ik ben conducteur maar idd, elk station/stad heeft wel wat. Dat is juist de valkuil.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Das wel weer een voordeel van machinist zijn, op bijna elk station zit wel een snack/ eetgelegenheid
Daar heb ik al een tijdje echt weer eens trek inquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar heb ik al een tijdje echt weer eens trek in![]()
Vandaag asperges klassiek met ham, ei en boter, aardappelgratin en voor mijn vriend een stukje rosbief. (Fuck, ik heb denk ik geen ham meer bedenk ik nu. Zou het met rauwe ham lekker zijn? Ik ga het gewoon proberen)
Welk pils heb jij? Eigen merk van de Jumbo Dors klokt lekker weg, Grolsch heb ik ook vaak.quote:
Zalm is er zeker lekker bij. Maar die heb ik ook niet meer in huisquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk
Gerookte zalm ook trouwens
Geen slecht idee even chinees halenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:00 schreef Selestha het volgende:
Zometeen aan de bami gorengMet krupuk en bier
Vakantie!
Tof!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef golfer het volgende:
Gerecdht van Masterchef Australië kandidaat Sarah Tood gemaakt:
http://tenplay.com.au/cha(...)eer-and-mint-chutney
[ afbeelding ]
Nee, was een beetje eruit gelekte gruyčre en mozzarella die in de frituurolie terecht waren gekomen. Vond het wel leuk staan en was lekker krokant om erbij te eten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:54 schreef Molo het volgende:
Tof!
Horen die flierpjes er trouwens aan bij die paneer ballen?
Zekers! Lekker hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, was een beetje eruit gelekte gruyčre en mozzarella die in de frituurolie terecht waren gekomen. Vond het wel leuk staan en was lekker krokant om erbij te eten.
Werd pizza! Met salami en champignonsquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Net een gekookt eitje.
Vanavond worden er pizza's bezorgd, of we halen patat.
Lekker! Ik heb er nu ook zin inquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv bbq! Met couscous- en pastasalade, maiskolven met roomboter en zout/peper, spareribs, kipvleugels, merguez, burgers en vis/baconspiesjes.
En stokbrood met smeersels natuurlijk!
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Johnny Cake kip kerrie van het kleine Surinaamse eettentje dat op donderdag en vrijdag bij winkelcentrum Overvecht staat. Het lekkerste broodje ooit, ik fiets er serieus 4/5 kilometer voor als ik vrij ben zoals vandaag.
[ afbeelding ]
Ja is het ook... het is echt een enorm broodje, vol met grote malse stukken kip, goede saus... een beetje madame jeanet en friszure komkommerquote:
Bijna hetzelfde zojuist als ontbijt/lunch, maar dan minus de chlorella en met meloen in plaats van peer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:00 schreef quirina het volgende:
Een smoothie natuurlijk! Met chlorella ,spinazie banaan en kokosmelk peer.
Powerrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heerlijke Peruaanse cevice @ de streekmarkt Utrecht
[ afbeelding ]
Ooooo, lekker!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heerlijke Peruaanse cevice @ de streekmarkt Utrecht
[ afbeelding ]
Zeewolfwangen?! Gaaf.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef golfer het volgende:
Gefrituurde grote zeewolfwangen(!!!) met een beslagje erom, grote gebakken gamba's met een ras-el-hanout marinade en daarbij een maaltijdsalade.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef golfer het volgende:
Gefrituurde grote zeewolfwangen(!!!) met een beslagje erom, grote gebakken gamba's met een ras-el-hanout marinade en daarbij een maaltijdsalade.
Hier ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Dragonberry het volgende:
Tony's chocolonely met karamel en zeezout
Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnootquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Dragonberry het volgende:
Tony's chocolonely met karamel en zeezout
Wereldwinkelquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnoot
Nu nog een paar kersen en glas limo (dorst!) voor het slapen gaan.
Hier juist wel bij de AHquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnoot
Nu nog een paar kersen en glas limo (dorst!) voor het slapen gaan.
Ok ik sta er om 16uquote:Op zondag 1 juni 2014 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Hier juist wel bij de AHin de herenhof
Ik heb ze!quote:Op zondag 1 juni 2014 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Hier juist wel bij de AHin de herenhof
same here. En wat pistoletjes uit de oven. Straks. Eerst even opruimenquote:
Puttanesca! Lekker, maar dan zonder de ansjovis (in plaats daarvan doe ik er kleine stukjes chorizo in). Maar dan is het natuurlijk niet meer de echte. Maar ik lust nu eenmaal geen vis.quote:
Zo dan! Eet ze alvastquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu dropje en een pruim
Vanavond gepofte aardappel met zelfgemaakte alioli en daarbij gebakken biefstuk met in het braadvocht gebakken champignons, knoflook en ui, gemonteerd met room en verse kruiden.
Verse rabarber erbij (koud)
Thanks jij ook en proost, ik neem een Gulpenerquote:
Jij bent echt goed voor mijn inspiratiequote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu dropje en een pruim
Vanavond gepofte aardappel met zelfgemaakte alioli en daarbij gebakken biefstuk met in het braadvocht gebakken champignons, knoflook en ui, gemonteerd met room en verse kruiden.
Verse rabarber erbij (koud)
DeJumbo waar ik weleens kom wel, benen volgens mij zelf uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Geerd het volgende:
Steaks waren van de jumbo, normaal fiets ik even langs de slager, maar had een kratje achterop dus.
Maar wel goed, fijn van draad was echt lekker,
Hebben ze een eigen slager?
Jumbo vind ik sowieso erg goed qua vlees! Ook de klare dingen zijn lekker, zoals shoarma en kebabflakes. Vooral de laatste. Hun verse rookworst vind ik de beste supermarktrookworst.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Geerd het volgende:
Steaks waren van de jumbo, normaal fiets ik even langs de slager, maar had een kratje achterop dus.
Maar wel goed, fijn van draad was echt lekker,
Hebben ze een eigen slager?
Net de rundervinken op, maar erg lekker hoor,quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Jumbo vind ik sowieso erg goed qua vlees! Ook de klare dingen zijn lekker, zoals shoarma en kebabflakes. Vooral de laatste. Hun verse rookworst vind ik de beste supermarktrookworst.
Vind steenhommels zoemigerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef daisy2007 het volgende:
Groentesoep met stokbrood, als toetje verse aardbijen.
Dat is vreemd als je om 18u afspreektquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net maar patat gehaald omdat de mensen waarbij we om 6 uur hadden afgesproken niet voor eten hadden gezorgd
Ik heb geen idee, ze zullen wel om 5 uur eten ofzo dan denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is vreemd als je om 18u afspreekt.
Hebben ze zelf ook niks gegeten ofzo?
Ik had net een zure mattenijsje
wat een karigheid zeg...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze zullen wel om 5 uur eten ofzo dan denk ik.
Vorige keer heb ik daar gegeten terwijl er een enorme hond maast me zat te kwijlen en te smakken. Dat was geen succes voor mij. Maar niet eten is misschien nog wel vervelender![]()
Ik moet ook eens zo'n zure mattenijsje eten. Van de Aldi toch?
Oh jak, vind dat ook helemaal niks hoor, zo'n groot kwijlend beest er de hele tijd bij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze zullen wel om 5 uur eten ofzo dan denk ik.
Vorige keer heb ik daar gegeten terwijl er een enorme hond maast me zat te kwijlen en te smakken. Dat was geen succes voor mij. Maar niet eten is misschien nog wel vervelender![]()
Ik moet ook eens zo'n zure mattenijsje eten. Van de Aldi toch?
Nee, we hebben niets gezegd. Het was een beetje vreemd moment aangezien we de as van mijn schoonvader bij die mensen voor de deur gingen verstrooien. Maar goed, ook op zulke momenten heb je gewoon honger natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een karigheid zeg...
Heb je er nog iets van gezegd?
Zoldborstwatte? Wat een naam voor een gerechtquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:26 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond zöldborsķfőzelék, een Hongaars gerecht van doperwten en vlees.
Zöldborsķ betekent erwt, főzelék is hoe het bereid isquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zoldborstwatte? Wat een naam voor een gerecht
Ik kom die reep wel halenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:53 schreef Molo het volgende:
Nu een stukje Tony's zeezout en karamel chocolade. Niet zo lekker als ik gehoopt had helaas.
Straks Jamie Olivers courgette frittata met een stukje livar kotelet van de grill
hehehe, neh, die komt wel op hier hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kom die reep wel halen
Hier straks brocolli, runderfiletlapjes en zoete aardappel of gebakken aardappeltjes, ben er nog niet over uit
hier is het ongeveer dit weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:27 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag is woensdag dus "blauwe hap"dag = Thais...in de regen. Die paar druppeltjes waar de rest van de gasten voor binnengaan zitten.Het smaakte als vanouds.
tomaten sauna's?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:40 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een recept uit de delicious van Bill granger. Gehaktballetjes in tomaten sauna's mrt kerstomaten en laurier, het gehakt op smaak gebracht met verse Marjolein uit de tuin, rozijntjes, pijnboompitten en citroen
Grappig. Dat gebeurde toen ik net klaar met eten was en naar binnenging.(eet nogal snel)quote:
Broodje net-niet-zo-heel-gezondquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef daisy2007 het volgende:
Stokbrood
met sla, komkommer, tomaat, ham, kaas, gebakken ei, mayonaise en ketchup
Leuk tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef Skeletor. het volgende:
Gepofte aardappel csirkepaprikás (Hongaars gerecht van kipfilet in paprika-roomsaus).
Jullie gaan nog Hongaars leren als ik blijf posten.
Nu crackers met rookkaas.
What the hell is mediteraanse kaas?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Jus d'orange en mediterraanse kaas.
Ik vind die Chinese cake altijd zo smakeloos. Wel lekker luchtig, maar weinig smaak.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Iwanius het volgende:
Avond. Is eigenlijk niet goed voor mij maar lekker eigenwijs zijn en opnieuw eten.![]()
Het ongemak nemen we later wel op de koop toe.
Mixed bowl met hofan,sui kauw & pekingeend en een extra bakje bouillon met choi sam groente erin.
Ziet er zelfs van dichtbij gewoon lekker vol uit.![]()
Als afsluiter opnieuw een Chinese roll.I.i.g. een andere dan die van vanmorgen.
Lijkt me lekker, is dit recept ook in het nederlands te krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef Skeletor. het volgende:
Gepofte aardappel csirkepaprikás (Hongaars gerecht van kipfilet in paprika-roomsaus).
Heb je daar een recept van?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef Skeletor. het volgende:
Klopt maar daarom is het af en toe ook perfect voor mij. Weinig suikers en andere zooi en dan smaakt het prima als luchtig achterafje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Molo het volgende:
Ik vind die Chinese cake altijd zo smakeloos. Wel lekker luchtig, maar weinig smaak.
Oeh, geef mij wat van die bubbelsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt maar daarom is het af en toe ook perfect voor mij. Weinig suikers en andere zooi en dan smaakt het prima als luchtig achterafje.
On topic.
Was vandaag dus in Den Haag en een steaktartaar gegeten met wat bubbels (Veuve.C.) erbij. Goed te doen zo tussendoor.
Restaurant Dendy te Den Haag was de plek en heb geen moment getwijfeld of ik toch maar niet naar het TongTong Festival zou gaan.![]()
Hier ook spareribs!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:49 schreef Mord_Sith het volgende:
Spareribs en stokbrood met knoflooksaus op, hallo weekend
spruitjes uit pot? Ik wist nieteens dat dit bestondquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Sperziebonen, rijst met zelfgemaakte satesaus, kipcorn, mini veg.loempias van de Lidl met chilisaus, ijsbergslasalade oosters getint (rijstazijn, kikoman, verse gember, knoflook en koriander, suiker en limoen.
Had nog wat spruitjes uit pot erbij want ik had een carving naar spruitjesmaar wat is dat GOOR! Voor het eerst in 5 jaar heb ik voedsel weggegooid .
Zo nog kwark en bosbessen
Nu Jagermeister
Yumquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
spruitjes uit pot? Ik wist nieteens dat dit bestond
Hier nu ff een biertje.
Druk in de keuken voor BBQ van morgen.
Heb al gemaakt: een kilo tzaziki, een pond kipfilet gemarineerd in kerrie, een pond kipfilet gemarineerd in gerookt paprika poeder, aardappelsalade met crčme fraiche spekjes en kappertjes, een liter knoflooksaus, een pond knoflookboter en een bak olijven gemarineerd in knoflook.
Ga zo nog olijven vullen met feta en met roomkaas, kipspiesjes gemarineerd in ketjap, knoflook en ui en een hele grote salade met oa feta.
De rest neemt het bezoek mee
Waarom denk je dat ik er nog een glas bij besteldequote:
Wat ziet dat brood bovenaan er leuk uit!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:21 schreef Iwanius het volgende:
Had behoorlijke trek en dus uitgebreid Turks zitten eten.
+ pepertjes met roomkaas, olijven, bugles, fruitsalade en een pizza picante.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Stokbrood kruidenkaas en loempia op t strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |