Bijna hetzelfde zojuist als ontbijt/lunch, maar dan minus de chlorella en met meloen in plaats van peer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:00 schreef quirina het volgende:
Een smoothie natuurlijk! Met chlorella ,spinazie banaan en kokosmelk peer.
Powerrrrrrrrrr

quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heerlijke Peruaanse cevice @ de streekmarkt Utrecht
[ afbeelding ]

Ooooo, lekker!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heerlijke Peruaanse cevice @ de streekmarkt Utrecht
[ afbeelding ]

Zeewolfwangen?! Gaaf.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef golfer het volgende:
Gefrituurde grote zeewolfwangen(!!!) met een beslagje erom, grote gebakken gamba's met een ras-el-hanout marinade en daarbij een maaltijdsalade.
 Foto?
 Foto?

) dus straks lekker als de vriendenclub er is Thais bestellen en dan met veel bier en zulks spelletjes doen tot diep in de nacht.
 ) dus straks lekker als de vriendenclub er is Thais bestellen en dan met veel bier en zulks spelletjes doen tot diep in de nacht. 

Klinkt goed!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef golfer het volgende:
Gefrituurde grote zeewolfwangen(!!!) met een beslagje erom, grote gebakken gamba's met een ras-el-hanout marinade en daarbij een maaltijdsalade.

Vegetarische mihoen, vegetarische foe yong hai en veggie saté
 Vegetarische mihoen, vegetarische foe yong hai en veggie saté  

Hier ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Dragonberry het volgende:
Tony's chocolonely met karamel en zeezout

Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnootquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Dragonberry het volgende:
Tony's chocolonely met karamel en zeezout

Wereldwinkelquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnoot
Nu nog een paar kersen en glas limo (dorst!) voor het slapen gaan.

Hier juist wel bij de AHquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnoot
Nu nog een paar kersen en glas limo (dorst!) voor het slapen gaan.
 in de herenhof
 in de herenhof

Ok ik sta er om 16uquote:Op zondag 1 juni 2014 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Hier juist wel bij de AHin de herenhof
 Thanks!
 Thanks!

Ik heb ze!quote:Op zondag 1 juni 2014 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Hier juist wel bij de AHin de herenhof

.
.

same here. En wat pistoletjes uit de oven. Straks. Eerst even opruimenquote:

Puttanesca! Lekker, maar dan zonder de ansjovis (in plaats daarvan doe ik er kleine stukjes chorizo in). Maar dan is het natuurlijk niet meer de echte. Maar ik lust nu eenmaal geen vis.quote:

en nu een kop Engelse thee (Yorkshire tea gold)
 en nu een kop Engelse thee (Yorkshire tea gold)

Even nog wat groente.
  Even nog wat groente.  

Zo dan! Eet ze alvastquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu dropje en een pruim
Vanavond gepofte aardappel met zelfgemaakte alioli en daarbij gebakken biefstuk met in het braadvocht gebakken champignons, knoflook en ui, gemonteerd met room en verse kruiden.
Verse rabarber erbij (koud)

Thanks jij ook en proost, ik neem een Gulpenerquote:

dus die eet ik, vanavond als stamppotje met een schnitzel, gepaneerd met paneermeel (je verwacht het niet
 dus die eet ik, vanavond als stamppotje met een schnitzel, gepaneerd met paneermeel (je verwacht het niet  ) en parmezaanse kaas.
) en parmezaanse kaas. 

Jij bent echt goed voor mijn inspiratiequote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu dropje en een pruim
Vanavond gepofte aardappel met zelfgemaakte alioli en daarbij gebakken biefstuk met in het braadvocht gebakken champignons, knoflook en ui, gemonteerd met room en verse kruiden.
Verse rabarber erbij (koud)

en ernaast bouillon met choi sam erin en ernaast een Siu Mai Dumpling. vandaag.
 en ernaast bouillon met choi sam erin en ernaast een Siu Mai Dumpling. vandaag. 

DeJumbo waar ik weleens kom wel, benen volgens mij zelf uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Geerd het volgende:
Steaks waren van de jumbo, normaal fiets ik even langs de slager, maar had een kratje achterop dus.
Maar wel goed, fijn van draad was echt lekker,
Hebben ze een eigen slager?

Jumbo vind ik sowieso erg goed qua vlees! Ook de klare dingen zijn lekker, zoals shoarma en kebabflakes. Vooral de laatste. Hun verse rookworst vind ik de beste supermarktrookworst.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Geerd het volgende:
Steaks waren van de jumbo, normaal fiets ik even langs de slager, maar had een kratje achterop dus.
Maar wel goed, fijn van draad was echt lekker,
Hebben ze een eigen slager?

Net de rundervinken op, maar erg lekker hoor,quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Jumbo vind ik sowieso erg goed qua vlees! Ook de klare dingen zijn lekker, zoals shoarma en kebabflakes. Vooral de laatste. Hun verse rookworst vind ik de beste supermarktrookworst.

. En een gekookt ei denk ik want daar heb ik zin in
. En een gekookt ei denk ik want daar heb ik zin in  

Vind steenhommels zoemigerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef daisy2007 het volgende:
Groentesoep met stokbrood, als toetje verse aardbijen.

).
). en had mezelf al die tijd eend beloofd.
 en had mezelf al die tijd eend beloofd.

Dat is vreemd als je om 18u afspreektquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net maar patat gehaald omdat de mensen waarbij we om 6 uur hadden afgesproken niet voor eten hadden gezorgd
 .
. 

Ik heb geen idee, ze zullen wel om 5 uur eten ofzo dan denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is vreemd als je om 18u afspreekt.
Hebben ze zelf ook niks gegeten ofzo?
Ik had net een zure mattenijsje

wat een karigheid zeg...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze zullen wel om 5 uur eten ofzo dan denk ik.
Vorige keer heb ik daar gegeten terwijl er een enorme hond maast me zat te kwijlen en te smakken. Dat was geen succes voor mij. Maar niet eten is misschien nog wel vervelender
Ik moet ook eens zo'n zure mattenijsje eten. Van de Aldi toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |