Bijna hetzelfde zojuist als ontbijt/lunch, maar dan minus de chlorella en met meloen in plaats van peer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:00 schreef quirina het volgende:
Een smoothie natuurlijk! Met chlorella ,spinazie banaan en kokosmelk peer.
Powerrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heerlijke Peruaanse cevice @ de streekmarkt Utrecht
[ afbeelding ]
Ooooo, lekker!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heerlijke Peruaanse cevice @ de streekmarkt Utrecht
[ afbeelding ]
Zeewolfwangen?! Gaaf.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef golfer het volgende:
Gefrituurde grote zeewolfwangen(!!!) met een beslagje erom, grote gebakken gamba's met een ras-el-hanout marinade en daarbij een maaltijdsalade.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef golfer het volgende:
Gefrituurde grote zeewolfwangen(!!!) met een beslagje erom, grote gebakken gamba's met een ras-el-hanout marinade en daarbij een maaltijdsalade.
Hier ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Dragonberry het volgende:
Tony's chocolonely met karamel en zeezout
Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnootquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Dragonberry het volgende:
Tony's chocolonely met karamel en zeezout
Wereldwinkelquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnoot
Nu nog een paar kersen en glas limo (dorst!) voor het slapen gaan.
Hier juist wel bij de AHquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan em niet vinden. Bij mijn AH hebben ze alleen puur en melk en bij Hoogvliet puur, melk en hazelnoot
Nu nog een paar kersen en glas limo (dorst!) voor het slapen gaan.
Ok ik sta er om 16uquote:Op zondag 1 juni 2014 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Hier juist wel bij de AHin de herenhof
Ik heb ze!quote:Op zondag 1 juni 2014 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Hier juist wel bij de AHin de herenhof
same here. En wat pistoletjes uit de oven. Straks. Eerst even opruimenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |