Zo dan! Eet ze alvastquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu dropje en een pruim
Vanavond gepofte aardappel met zelfgemaakte alioli en daarbij gebakken biefstuk met in het braadvocht gebakken champignons, knoflook en ui, gemonteerd met room en verse kruiden.
Verse rabarber erbij (koud)
Thanks jij ook en proost, ik neem een Gulpenerquote:
Jij bent echt goed voor mijn inspiratiequote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu dropje en een pruim
Vanavond gepofte aardappel met zelfgemaakte alioli en daarbij gebakken biefstuk met in het braadvocht gebakken champignons, knoflook en ui, gemonteerd met room en verse kruiden.
Verse rabarber erbij (koud)
DeJumbo waar ik weleens kom wel, benen volgens mij zelf uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Geerd het volgende:
Steaks waren van de jumbo, normaal fiets ik even langs de slager, maar had een kratje achterop dus.
Maar wel goed, fijn van draad was echt lekker,
Hebben ze een eigen slager?
Jumbo vind ik sowieso erg goed qua vlees! Ook de klare dingen zijn lekker, zoals shoarma en kebabflakes. Vooral de laatste. Hun verse rookworst vind ik de beste supermarktrookworst.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Geerd het volgende:
Steaks waren van de jumbo, normaal fiets ik even langs de slager, maar had een kratje achterop dus.
Maar wel goed, fijn van draad was echt lekker,
Hebben ze een eigen slager?
Net de rundervinken op, maar erg lekker hoor,quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Jumbo vind ik sowieso erg goed qua vlees! Ook de klare dingen zijn lekker, zoals shoarma en kebabflakes. Vooral de laatste. Hun verse rookworst vind ik de beste supermarktrookworst.
Vind steenhommels zoemigerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef daisy2007 het volgende:
Groentesoep met stokbrood, als toetje verse aardbijen.
Dat is vreemd als je om 18u afspreektquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net maar patat gehaald omdat de mensen waarbij we om 6 uur hadden afgesproken niet voor eten hadden gezorgd
Ik heb geen idee, ze zullen wel om 5 uur eten ofzo dan denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is vreemd als je om 18u afspreekt.
Hebben ze zelf ook niks gegeten ofzo?
Ik had net een zure mattenijsje
wat een karigheid zeg...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze zullen wel om 5 uur eten ofzo dan denk ik.
Vorige keer heb ik daar gegeten terwijl er een enorme hond maast me zat te kwijlen en te smakken. Dat was geen succes voor mij. Maar niet eten is misschien nog wel vervelender![]()
Ik moet ook eens zo'n zure mattenijsje eten. Van de Aldi toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |