Oh jak, vind dat ook helemaal niks hoor, zo'n groot kwijlend beest er de hele tijd bij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze zullen wel om 5 uur eten ofzo dan denk ik.
Vorige keer heb ik daar gegeten terwijl er een enorme hond maast me zat te kwijlen en te smakken. Dat was geen succes voor mij. Maar niet eten is misschien nog wel vervelender![]()
Ik moet ook eens zo'n zure mattenijsje eten. Van de Aldi toch?
Nee, we hebben niets gezegd. Het was een beetje vreemd moment aangezien we de as van mijn schoonvader bij die mensen voor de deur gingen verstrooien. Maar goed, ook op zulke momenten heb je gewoon honger natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een karigheid zeg...
Heb je er nog iets van gezegd?
Zoldborstwatte? Wat een naam voor een gerechtquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:26 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond zöldborsófőzelék, een Hongaars gerecht van doperwten en vlees.
Zöldborsó betekent erwt, főzelék is hoe het bereid isquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zoldborstwatte? Wat een naam voor een gerecht
Ik kom die reep wel halenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:53 schreef Molo het volgende:
Nu een stukje Tony's zeezout en karamel chocolade. Niet zo lekker als ik gehoopt had helaas.
Straks Jamie Olivers courgette frittata met een stukje livar kotelet van de grill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |