Nee, we hebben niets gezegd. Het was een beetje vreemd moment aangezien we de as van mijn schoonvader bij die mensen voor de deur gingen verstrooien. Maar goed, ook op zulke momenten heb je gewoon honger natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een karigheid zeg...
Heb je er nog iets van gezegd?
Zoldborstwatte? Wat een naam voor een gerechtquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:26 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond zöldborsófőzelék, een Hongaars gerecht van doperwten en vlees.
Zöldborsó betekent erwt, főzelék is hoe het bereid isquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zoldborstwatte? Wat een naam voor een gerecht
Ik kom die reep wel halenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:53 schreef Molo het volgende:
Nu een stukje Tony's zeezout en karamel chocolade. Niet zo lekker als ik gehoopt had helaas.
Straks Jamie Olivers courgette frittata met een stukje livar kotelet van de grill
hehehe, neh, die komt wel op hier hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kom die reep wel halen
Hier straks brocolli, runderfiletlapjes en zoete aardappel of gebakken aardappeltjes, ben er nog niet over uit
hier is het ongeveer dit weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:27 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag is woensdag dus "blauwe hap"dag = Thais...in de regen. Die paar druppeltjes waar de rest van de gasten voor binnengaan zitten.Het smaakte als vanouds.
tomaten sauna's?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:40 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een recept uit de delicious van Bill granger. Gehaktballetjes in tomaten sauna's mrt kerstomaten en laurier, het gehakt op smaak gebracht met verse Marjolein uit de tuin, rozijntjes, pijnboompitten en citroen
Grappig. Dat gebeurde toen ik net klaar met eten was en naar binnenging.(eet nogal snel)quote:
Broodje net-niet-zo-heel-gezondquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef daisy2007 het volgende:
Stokbrood
met sla, komkommer, tomaat, ham, kaas, gebakken ei, mayonaise en ketchup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |