Oeh, geef mij wat van die bubbelsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt maar daarom is het af en toe ook perfect voor mij. Weinig suikers en andere zooi en dan smaakt het prima als luchtig achterafje.
On topic.
Was vandaag dus in Den Haag en een steaktartaar gegeten met wat bubbels (Veuve.C.) erbij. Goed te doen zo tussendoor.
Restaurant Dendy te Den Haag was de plek en heb geen moment getwijfeld of ik toch maar niet naar het TongTong Festival zou gaan.![]()
Hier ook spareribs!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:49 schreef Mord_Sith het volgende:
Spareribs en stokbrood met knoflooksaus op, hallo weekend
spruitjes uit pot? Ik wist nieteens dat dit bestondquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Sperziebonen, rijst met zelfgemaakte satesaus, kipcorn, mini veg.loempias van de Lidl met chilisaus, ijsbergslasalade oosters getint (rijstazijn, kikoman, verse gember, knoflook en koriander, suiker en limoen.
Had nog wat spruitjes uit pot erbij want ik had een carving naar spruitjesmaar wat is dat GOOR! Voor het eerst in 5 jaar heb ik voedsel weggegooid .
Zo nog kwark en bosbessen
Nu Jagermeister
Yumquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
spruitjes uit pot? Ik wist nieteens dat dit bestond
Hier nu ff een biertje.
Druk in de keuken voor BBQ van morgen.
Heb al gemaakt: een kilo tzaziki, een pond kipfilet gemarineerd in kerrie, een pond kipfilet gemarineerd in gerookt paprika poeder, aardappelsalade met crème fraiche spekjes en kappertjes, een liter knoflooksaus, een pond knoflookboter en een bak olijven gemarineerd in knoflook.
Ga zo nog olijven vullen met feta en met roomkaas, kipspiesjes gemarineerd in ketjap, knoflook en ui en een hele grote salade met oa feta.
De rest neemt het bezoek mee
Waarom denk je dat ik er nog een glas bij besteldequote:
Wat ziet dat brood bovenaan er leuk uit!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:21 schreef Iwanius het volgende:
Had behoorlijke trek en dus uitgebreid Turks zitten eten.
+ pepertjes met roomkaas, olijven, bugles, fruitsalade en een pizza picante.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Stokbrood kruidenkaas en loempia op t strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |