quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgemaakte pulled pork tortilla's
inderdaadquote:
de pindakaas met een lepel en de andere drink ik opquote:
Je moet de smiley dan ook lezen hey dat is eenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef quirina het volgende:
Wtf met die topictitel? Biefstuk van de Albert Heijn is niet te vreten!
Oh en vanavond aten we spinazie met een tartaartje en aardappeltjes.
Het is ! ... laat ook maarquote:
Okey, als ik er kom zul ik die proberen!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is ! ... laat ook maarLang geleden, ownee toch niet. In Roosendaal Snackpoint tegenover het station. Dat is een goede grote patat stoofvlees.
https://www.google.nl/map(...)zPGWI1aciA!2e0?hl=nl
En in Deventer in het stations gebouw Plaza die is ook super!!
Kom je der ooit dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef daisy2007 het volgende:
[..]
Okey, als ik er kom zul ik die proberen!!
Crisis -> overslag -> pharming - > lekkere sandwichquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Crisis --> overslag
Ik heb nog eieren, tomaat, olijfolie en knoflook.
Door elkaar klutsen en dan bakken
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Crisis -> overslag -> pharming - > lekkere sandwich?
Das wel weer een voordeel van machinist zijn, op bijna elk station zit wel een snack/ eetgelegenheidquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is ! ... laat ook maarLang geleden, ownee toch niet. In Roosendaal Snackpoint tegenover het station. Dat is een goede grote patat stoofvlees.
https://www.google.nl/map(...)zPGWI1aciA!2e0?hl=nl
En in Deventer in het stations gebouw Plaza die is ook super!!
Ik ben conducteur maar idd, elk station/stad heeft wel wat. Dat is juist de valkuil.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Das wel weer een voordeel van machinist zijn, op bijna elk station zit wel een snack/ eetgelegenheid
Daar heb ik al een tijdje echt weer eens trek inquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar heb ik al een tijdje echt weer eens trek in![]()
Vandaag asperges klassiek met ham, ei en boter, aardappelgratin en voor mijn vriend een stukje rosbief. (Fuck, ik heb denk ik geen ham meer bedenk ik nu. Zou het met rauwe ham lekker zijn? Ik ga het gewoon proberen)
Welk pils heb jij? Eigen merk van de Jumbo Dors klokt lekker weg, Grolsch heb ik ook vaak.quote:
Zalm is er zeker lekker bij. Maar die heb ik ook niet meer in huisquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk
Gerookte zalm ook trouwens
Geen slecht idee even chinees halenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:00 schreef Selestha het volgende:
Zometeen aan de bami gorengMet krupuk en bier
Vakantie!
Tof!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef golfer het volgende:
Gerecdht van Masterchef Australië kandidaat Sarah Tood gemaakt:
http://tenplay.com.au/cha(...)eer-and-mint-chutney
[ afbeelding ]
Nee, was een beetje eruit gelekte gruyère en mozzarella die in de frituurolie terecht waren gekomen. Vond het wel leuk staan en was lekker krokant om erbij te eten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:54 schreef Molo het volgende:
Tof!
Horen die flierpjes er trouwens aan bij die paneer ballen?
Zekers! Lekker hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, was een beetje eruit gelekte gruyère en mozzarella die in de frituurolie terecht waren gekomen. Vond het wel leuk staan en was lekker krokant om erbij te eten.
Werd pizza! Met salami en champignonsquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Net een gekookt eitje.
Vanavond worden er pizza's bezorgd, of we halen patat.
Lekker! Ik heb er nu ook zin inquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv bbq! Met couscous- en pastasalade, maiskolven met roomboter en zout/peper, spareribs, kipvleugels, merguez, burgers en vis/baconspiesjes.
En stokbrood met smeersels natuurlijk!
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Johnny Cake kip kerrie van het kleine Surinaamse eettentje dat op donderdag en vrijdag bij winkelcentrum Overvecht staat. Het lekkerste broodje ooit, ik fiets er serieus 4/5 kilometer voor als ik vrij ben zoals vandaag.
[ afbeelding ]
Ja is het ook... het is echt een enorm broodje, vol met grote malse stukken kip, goede saus... een beetje madame jeanet en friszure komkommerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |