In Heeze natuurlijk.quote:
Ja meh, da's erg ver fietsen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef RobinOok het volgende:
[..]
In Heeze natuurlijk.
http://www.saanenhof.nl
(Heb wel een foto gemaakt, van die uberlekkere kaas, maar zit bij mijn ouders en da's gedoe om foto dan online te krijgen, dus je moet me maar even op mijn groeneogen vertrouwen.)
Die nog niet rijp isquote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef RobinOok het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar kijk, misschien kun je er zo ook een beetje van genieten.
De perfecte, zachte geitenkaas:
[ link | afbeelding ]Goat's Cheese
Yummie!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef RobinOok het volgende:
Ok. Op naar Heeze!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef RobinOok het volgende:
He! ben dus niet de enige die het kent.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef RobinOok het volgende:
In Heeze natuurlijk.
http://www.saanenhof.nl
(Heb wel een foto gemaakt, van die uberlekkere kaas, maar zit bij mijn ouders en da's gedoe om foto dan online te krijgen, dus je moet me maar even op mijn groeneogen vertrouwen.)
Oeh kersen morgen even op de markt kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Kersen en perziken, ze zijn er weer
Fijn of fijn? Ze smalen nog niet helemaal zoals het hoort, maar dat zie ik even door de vingersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Kersen!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben met een banoffee pie van de Marks and spencer thuisgekomen....viel zomaar in mijn mandjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:58 schreef Curiosity het volgende:
Schepsnoep bij de Ikea met onder andere Bananofee toffees.
Hé bah............hahaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben met een banoffee pie van de Marks and spencer thuisgekomen....viel zomaar in mijn mandje
Jezus man, je hebt een vriendin. We get it already.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:13 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Iets dat ik vanaf afgelopen donderdag ook als toetje en ochtendhapje nuttigde.
Vrees dat dit voor maandag al op is met mijn vriendin in huis.![]()
Oeh, waar haal je die bovenste?quote:
Bij de Wereldwinkelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:59 schreef Cici het volgende:
Oeh, waar haal je die bovenste?
AH heeft hier alleen puur, melk en caramel met zeezout, laatst in de aanbieding ook met nougat (?), die was lekker!
Oeh, binnenkort maar eens de stad in, dank je!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:00 schreef Trusten het volgende:
[..]
Bij de Wereldwinkel, daar hebben ze hier stuk of 7 smaken. Ze hadden ook Melk Coffee Crunch, die klonk ook wel lekker
Dit verkopen ze alleen bij de Jan Linders hier. Erg jammer want ik vind het ook super lekker.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:13 schreef Pap89 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkopen ze tegenwoordig blijkbaar bij de coop.
Vond het erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |