Oeh, lekker, waar heb je die gehaald? Kruiskade?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:13 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Iets dat ik vanaf afgelopen donderdag ook als toetje en ochtendhapje nuttigde.
Vrees dat dit voor maandag al op is met mijn vriendin in huis.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Curiosity het volgende:
[
Oeh, lekker, waar heb je die gehaald? Kruiskade?
Oke, dank je.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
(linker)
Verschil?
Links is ambachtelijk bereidt en verkoopt alleen dat.
Rechts doet het erbij en maakt alles machinaal en met veel toevoegingen erin.
Daar kun je ook allerlei voorverpakte chinese spullen kopen zoals wan tan dimsum e.d.
Ik wil heul graag weten waar je de schedels vandaan hebt! Ze hadden ze eerst bij IKEA maar nu zijn ze verdwenenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:11 schreef Selestha het volgende:
-Zweedse superzoute schedelszoute drop mis ik hier soms!
[ afbeelding ]
-Vijgenchutney en brie
-Glutenvrije cranberry koekjes
-Thornsons chocolade gevuld met aardbeiencreme
Ik denk niet dat je er wat aan hebt om te weten waar ik ze gekocht heb, want ik woon in de UK. Maaar, deze webshop verkoopt ze ook:quote:Op maandag 16 juni 2014 13:17 schreef Ramonia het volgende:
[..]
Ik wil heul graag weten waar je de schedels vandaan hebt! Ze hadden ze eerst bij IKEA maar nu zijn ze verdwenenSalt skallar <3
Dank! Ik ben in staat om een kilo te kopen.. Was helemaal verslaafd aan die dingen in Zweden!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er wat aan hebt om te weten waar ik ze gekocht heb, want ik woon in de UK. Maaar, deze webshop verkoopt ze ook:
http://www.allthingsliquorice.co.uk/
Ik ook nu ik ze ontdekt hebquote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Ramonia het volgende:
[..]
Dank! Ik ben in staat om een kilo te kopen.. Was helemaal verslaafd aan die dingen in Zweden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |