Ah ER is 40K+quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn![]()
Bij ons zie je juist de 20-40k baantjes dergelijk gedrag vertonen. Ik heb er serieus de tijd niet voor. Veel te druk.
Ik wilde eerst kutjes en kalfjes doen maar ik durfde nietquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Koetjes en kalfjes.....gezelligheid kent geen tijd....vrede op aarde....het lijkt hier wel een 100+ forum.
Wil ik net die laatste post maken zijn er 2 me voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Koetjes en kalfjes.....gezelligheid kent geen tijd....vrede op aarde....het lijkt hier wel een 100+ forum.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde eerst kutjes en kalfjes doen maar ik durfde niet
welke TT had jij gdaan ?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil ik net die laatste post maken zijn er 2 me voor.
ja dat wel denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Was goed geweest voor de kijkcijfers.
Toe maar !!! Zuidassquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef FANN het volgende:
Heb ik een keertje gegeten.. met zussie
http://www.koetjesenkalfjes.com/index.php/restaurants/amsterdam
ik zat juist te wachten totdat iemand hem vol gooide maar het duurde best langquote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar was ik nog over aan het nadenken maar toen wassie al vol.
Goed plan!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
volgende keer ga ik op mijn gevoel afen dan doe ik het gewoon wat ik denk
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Vind ik wel iets anders om over te zeiken.
Na je 50 gaat dat achteruit. Da's bij mij binnenkort al 5 jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat juist te wachten totdat iemand hem vol gooide maar het duurde best lang
Nee hoorquote:
nah... ik ben ook de vlotste niet meerquote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na je 50 gaat dat achteruit. Da's bij mij binnenkort al 5 jaar.
Heb het al opgezocht. Was 24 mei. Maar nú is het helderquote:
Geen idee ER..quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb het al opgezocht. Was 24 mei. Maar nú is het helder
Ik ben wel klaar met je PP.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah dan werk je full time. Veel vergaderen zeker?
Geen Idee PP te ver weg van mn bed ...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is daar mis? Kom er regelmatig om dingen te regelen.
Nederland voetbalde niet geweldig en het was saai.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Kutstemming hier vanavond. Hebben al die sjaggo kerels pikstraf ofzo?
Wat wil je ER ..?? een tong of een pikquote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
was gewoon een grapje denk ik joh... maak je niet drukquote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ja mn ex buurman speelde weer eens ,,quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederland voetbalde niet geweldig en het was saai.
wordt je daar écHt sjaggie van?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
aaaaah vandaar!! Dat verklaart veel. Wanneer begint Brazilie eigenlijk? Want dan weet ik dat ik dan een maand niet op fok hoef te komen wegens verregaande chagrijnigheid omdat nederland er niks van gaat bakkenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je haalt het niveau wel een beetje naar beneden moet ik zeggen maar ach er komt hier van alles langs.quote:
Dito. En mijn man gelukkig ook niet. Hoef nooit sport te kijken.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je daar écHt sjaggie van?
ik snap dat niet om eerlijk te zijnmaar dat zal wel komen omdat het me geen zak boeit
Griekse slet ben je ook wel een beetje....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je daar écHt sjaggie van?
ik snap dat niet om eerlijk te zijnmaar dat zal wel komen omdat het me geen zak boeit
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid op een forum zou al genoeg zijn.quote:
De mijnese kijkt ook nooit naar sport, die is liever lui dan moe, zelf kijken is al te vermoeiendquote:Op zondag 1 juni 2014 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dito. En mijn man gelukkig ook niet. Hoef nooit sport te kijken.
Bij deze ... een kusquote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid zou al genoeg zijn.
Nou jah zegquote:Op zondag 1 juni 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Griekse slet ben je ook wel een beetje....
As ifquote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
was gewoon een grapje denk ik joh... maak je niet druk
Een vriendelijk forum is net die wedstrijd vanavond. Saai.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid op een forum zou al genoeg zijn.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zegt de kutjes- en kalfjes mevrouw....
Je bent niet 1 Griek... Alles is Grieks.. OK slet neem ik terug ..quote:Op zondag 1 juni 2014 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah zegéén Griek en ik ben meteen een Griekse slet
Na... het is meer een Amsterdammer dan een Griek hoor, maar ja zijn roots liggen daar nu eenmaalquote:Op zondag 1 juni 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent niet 1 Griek... Alles is Grieks.. OK slet neem ik terug ..
Over kleine 2 weken begint dat als de stadions klaar zijn en er geen opstand uitbreekt.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
aaaaah vandaar!! Dat verklaart veel. Wanneer begint Brazilie eigenlijk? Want dan weet ik dat ik dan een maand niet op fok hoef te komen wegens verregaande chagrijnigheid omdat nederland er niks van gaat bakken
Is daar kans op?? Oh, geweldig!!! Straks gaat het niet door!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over kleine 2 weken begint dat als de stadions klaar zijn en er geen opstand uitbreekt.
volkomen chinees wat daar staat maar maakt niet uitquote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
Stratigraphy and structure of Devonian fluvial sediments, western Beara Peninsula, south-west Ireland
Enjoy ER
Ik vind voetbal ook niet zo geweldig en volg het nooit totdat WK begint.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is daar kans op?? Oh, geweldig!!! Straks gaat het niet door!!!![]()
Al die sukkels die denken dat ze het beter weten en altijd bondscoachneigingen ventileren over de zeik!! Whahahaha!! Ik ga er een kaarsje voor opsteken!
Nou ja, mijn man is de geoloog hoor. Maar hij kan er wel heel spannend en interessant over vertellen altijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
Stratigraphy and structure of Devonian fluvial sediments, western Beara Peninsula, south-west Ireland
Enjoy ER
Das for ER Manniquote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
volkomen chinees wat daar staat maar maakt niet uit
Geology is gewoon een mooie wetenschap ...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja, mijn man is de geoloog hoor. Maar hij kan er wel heel spannend en interessant over vertellen altijd.
is toch iets met stenen ofzo?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geology is gewoon een mooie wetenschap ...
Zoiets was toch eik jouw vakgebied ooit?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo goed in om dat te verwoorden ,,quote:Op zondag 1 juni 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil weten wie Manni isquote:Op zondag 1 juni 2014 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet niet alles willen weten Fann.
ondermeer. Maar er zijn nog veel meer segmenten.quote:
Ik zag ooit van die sporen van dinos in spanjequote:Op zondag 1 juni 2014 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
Oh Chufi. Het mooiste wat ik tot nu toe in Ierland zag op geologisch gebied zijn wel de tetrapod tracks op Valentia Island. Zo duidelijk!!!!
a.. okéeeeeeee ik ga morgen wel googelenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ontdek je de geschiedenis van de aarde Fann.
Grottekeningen van gevlekte paarden uit de oudheid vind ik erg interessant.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ooit van die sporen van dinos in spanje
Daar was ik fucking dicht bij volgens mijquote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grottekeningen van gevlekte paarden uit de oudheid vind ik erg interessant.
Ach je moet knap je best doen om de laatste aanwinst te overtreffen.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jah.. er begint iets te dagen... ik ben nu een beeje vaag...
Zuid Frankrijk en Noord Spanje en in China.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was ik fucking dicht bij volgens mij
die theetrut? ja di is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag, ik dna daar geen zak van hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach je moet knap je best doen om de laatste aanwinst te overtreffen.
Da's antropologiequote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grottekeningen van gevlekte paarden uit de oudheid vind ik erg interessant.
utopia is toch harstikk nep man, ze hebben gewon bankstellene en alles, klopt geen zak vanquote:Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef chufi het volgende:
Geologie is een een mooie wetenschap .. En met de olie die we vinden voorzien we de wereld van ons bestaan ,,, want waar zouden we zijn ... zonder .. In Utopia?
ik ben ook een keer in een grot geweest en daar waren vleermuizen maar ik weet niet meer waarquote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De naam wist ik niet maar grotten boeien me sowieso.
Volgens mij ben jij daar een ster in .. Stuur maar op en over de kosten hebben wwe het wel backdoors..quote:Op zondag 1 juni 2014 01:07 schreef FANN het volgende:
Chuf jouw spelfouten zijn echt om in te lijsten soms
backdoors klinkt wel spannend, maar kan ik niet hebbenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij daar een ster in .. Stuur maar op en over de kosten hebben wwe het wel backdoors..
Die op Valentia Island zijn 350 miljoen jaar oud!! En dat ze zo'n beestje een Dinosaurier noemen.... !! Waanzinnig!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ooit van die sporen van dinos in spanje
Zoiets maar met groot ondergronds labyrint eraan, het gat is maar het topje van de ijsberg in omgekeerde vorm.quote:
Wil het niet weten PPquote:Op zondag 1 juni 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoiets maar met groot ondergronds labyrint eraan, het gat is maar het topje van de ijsberg in omgekeerde vorm.
zijn die echt zo oud.. ? Das Pre Dinos period indeedquote:Op zondag 1 juni 2014 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die op Valentia Island zijn 350 miljoen jaar oud!! En dat ze zo'n beestje een Dinosaurier noemen.... !! Waanzinnig!
Het tijdstip misschien?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef FANN het volgende:
tering ik ben zo melig als wat en ik weet niet eens waarom
en een klein flessie chardonnayquote:
Ik vond het wel een toffe grot, je hoefde ook niet te lopen in een bootje gezellig met andere toeristen uit vele landen rustig er doorheen varen en af en toe een keer bukken.quote:
Je bent dus niet melig maar gewoon waps nu.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en een klein flessie chardonnayfucking goed spul wel eigenlijk,maar ik mag eigenlijk nie drinken
medicijnen enzo,maar soms zondig ik een bbetje
JA ZAL BEST maat voelt wel lekkerquote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent dus niet melig maar gewoon waps nu.
Drom heet het ook een Tetrapodquote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn die echt zo oud.. ? Das Pre Dinos period indeed
Hehe, dacht dat je het nooit zou voorstellenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
komt m bekend voorwaar is dat ook weer van? dit is niet de orginele...
Lijkt op Kiss van Tom Jones (en Prince)quote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
komt m bekend voorwaar is dat ook weer van? dit is niet de orginele...
ik had Tom Jones in mijn hoofd, maar deze klopt ookquote:Op zondag 1 juni 2014 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lijkt op Kiss van Tom Jones (en Prince)
Hoi, geen youtube, maar dit gaat de hele week niet meer uit je hoofd!quote:
Volgens mij was Prince eerder en deed Tom Jones ook succesvolle cover?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lijkt op Kiss van Tom Jones (en Prince)
eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 1 juni 2014 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi, geen youtube, maar dit gaat de hele week niet meer uit je hoofd!
MmmmmBobbbb!![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/315601
oh echt? Ik dacht andersomquote:Op zondag 1 juni 2014 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij was Prince eerder en deed Tom Jones ook succesvolle cover?
Die viel me al op ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
MmmmmBobbbb!![]()
doe één toepje. alsjenlifsquote:Op zondag 1 juni 2014 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
MmmmmBobbbb!![]()
Zou ook kunnen hoor, weet wel dat Tom er later nog hit mee heeft gescoord , Bertus *btw ook met die Rits.quote:
Ik snap hem nu beterquote:
Er beginnen nu steeds meer letters op je tuutsenbord te haperen.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap hem nu beterdrong niet goed door de eerste kkerr
ah....... mrgen gaat het vast weer beterquote:Op zondag 1 juni 2014 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er beginnen nu steeds meer letters op je tuutsenbord te haperen.
Maakt mij niet uit hoor, ik snap het meestal wel , of ook weer niet maar dan kan gebeuren met alleen tekst, wat plaatjes en youtubjes.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... mrgen gaat het vast weer beter![]()
la maar eff, gewoon niet op letten
Hoe doet 'ie dat nou?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk op de bank in slaap gevallen met KRO Detective night.
waaro nous stp volgn we hebben hier van die spannende avonturenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe doet 'ie dat nou?
MmmmmBobbb!![]()
*Stop volgen
owwwwwwwwww dan ben ik vast een hele slechtequote:Op zondag 1 juni 2014 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die koele afstandelijke zijn de beste.
Ik weet niet hoe dat bij Grieken werkt?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwww dan ben ik vast een hele slechte
Soms is op gvoel afgaan nie zo verstandigquote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je iets moet doen dan is nadenken wel handig.
Verder is op je gevoel afgaan prettiger.
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij Grieken werkt?
krijg je van je vrouw vaak op je donder ofzo???quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw is geen makkelijke tante en schoonmoeder heb ik zelfs keer zuipwedstrijd van verloren.
owwwwwwwww jah, dan herken ik welquote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze kan zo heerlijk kwaad naar me kijken.
Die heeft een eigen wil en ik ook, dat botst soms en tot nu win ik steeds.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je van je vrouw vaak op je donder ofzo???
Hj wint ook meestal. dan ben ik zooooo moe van al dat gepraat, dan vin ik het wl bestquote:Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft een eigen wil en ik ook, dat botst soms en tot nu win ik steeds.
We hebben ook veel samen dingen voor elkaar gekregen en er kan maar 1 kapitein op het schip zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwww jah, dan herken ik weldan is ze pissig
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef FANN het volgende:
één mziekje zoeken en dan slapen, alleen als ik een leuk muzekje ka vinden anders laat ik het zitten...
ja ja bladiebladie enzoquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben ook veel samen dingen voor elkaar gekregen en er kan maar 1 kapitein op het schip zijn.
Mijn vrouw is veel beter in de omgang met paarden maar ik ben beter met veulens, fokkerij en keuringen.
Wanneer je zo lang aardig close met elkaar hebt samengewerkt dan kun je veel meer van elkaar hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ohhhhhhhhh lekker, ik heb gegoogeld ...quote:Op zondag 1 juni 2014 09:41 schreef MadMaster het volgende:
For those who asked: Ik zit om en nabij Salobrena...
Waarom dacht jij dat je een half jaar abo zou krijgen? Hadden ze dat ergens zo gemeld?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:18 schreef FANN het volgende:
Vuile oplichters bij ING met hun tijdschriftenbon, het is me geluk, maar ik dacht
toch minstens een halfjaar abo ergens op te krijgen, is het 3 nummers van een
weekblad, 2 weken een dagblad of 2x een maandblad![]()
Nu krijg ik maar liefst 2 nummers!!!![]()
![]()
![]()
ja, ja, TWEE zelfs van
Zo Zit Dat ... http://www.123tijdschrift.nl/zo-zit-dat-tijdschrift
Ik had ook de 3x de Libelle kunnen nemen, maar dat leek me iets minder
Dat dacht ik gewoon, 2 nummertjes is toch gewoon niks?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom dacht jij dat je een half jaar abo zou krijgen? Hadden ze dat ergens zo gemeld?
De Libelle past trouwens wel een stuk beter bij je leeftijd.
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde je net mee uitvragen naar de Libelle zomerweken.
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]ik weet niet eens wat dat is
een soort van Huishoudbeurs zeker?
Godsammelazerus wat errugquote:Op zondag 1 juni 2014 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal hartstikke gezellig enzo....met een hoop hippe, moderne 40 plussers.
ik ben daar langs gefietst vandaagquote:Op zondag 1 juni 2014 15:47 schreef chufi het volgende:
Begint hier op een spamhoekje te lijken ... Al die reclames als niet abo
2015? En nu al geboekt? Is de Ritz in Parijs zo druk bezet dan?quote:
De Coco Chanel suite welquote:Op zondag 1 juni 2014 17:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
2015? En nu al geboekt? Is de Ritz in Parijs zo druk bezet dan?
OK, en wat kost dat nou? Ik zit te googlen, maar kom nog geen site tegen die me ook prijzen geeft voor dit specifieke hotel. Suite ziet er wel erg gaaf uit!!quote:
Net is meer dan 12.000 euroquote:Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, en wat kost dat nou? Ik zit te googlen, maar kom nog geen site tegen die me ook prijzen geeft voor dit specifieke hotel. Suite ziet er wel erg gaaf uit!!
Haha, precies op die plek zit ik nu...quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh lekker, ik heb gegoogeld ...
[ afbeelding ]
Veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers
LOL!! Dan nemen we wel een andere suite, want heel Coco Chanel boeit me voor geen meter. En ze zullen vast gelijkwaardige suites hebben, zonder de naamsbekendheidquote:
Spanje is extreem Bizar que weer ... Hoop dat het verder rustig blijftquote:Op zondag 1 juni 2014 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, precies op die plek zit ik nu...
Eerder vandaag hoosde het hier, koelde het af tot 4 graden en kwamen hagelstenen zo groot als knikkers naar beneden. Bizar, nu is het weer 21 graden...
Ik neem aan dat je dan ook geen 1.5 jaar wachtquote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
LOL!! Dan nemen we wel een andere suite, want heel Coco Chanel boeit me voor geen meter. En ze zullen vast gelijkwaardige suites hebben, zonder de naamsbekendheid
Eigenlijk ben je gewoon op whisky tour ... EN stuur je je schoonmoeder waar jij wilt zijn..quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de whisky distillery hier in Padul. Fles ophalen als dank voor een artikel dat ik vorig jaar over hen geschreven heb...
Neuh, we kijken eens voor kerst.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook geen 1.5 jaar wacht
Leuk joh!! Krijg je ook een rondleiding dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de whisky distillery hier in Padul. Fles ophalen als dank voor een artikel dat ik vorig jaar over hen geschreven heb...
OK Netjesquote:Op zondag 1 juni 2014 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben inderdaad de chauffeur hier. Schoonma en - pa gaan gewoon mee...
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijnquote:
Hoe ver is ver ...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijn
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijn
Moet verboden worden om met Kerst ouders en/of schoonouders te moeten bezoeken ...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.
Bewolkt balkon hier.. Ga wat te eten maken hier..quote:Op zondag 1 juni 2014 18:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw 22 graden buiten met zon en blauwe lucht.
Wij gaan zo effe een hapje eten ergensquote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Bewolkt balkon hier.. Ga wat te eten maken hier..
Jullie ook ..quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij gaan zo effe een hapje eten ergensAlvast smakelijk, Chuf
Mexico vinden we daar ver genoeg voor, mijn man is panisch voor een Abracadabra in de voortuinquote:
Mijn zoon gaat sowieso zijn eigen gang met kerst, maar mijn dochter zou het minder leuk vinden.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.
Ben je blauwquote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat sowieso zijn eigen gang met kerst, maar mijn dochter zou het minder leuk vinden.
Maar zover is het dus nog niet![]()
Eet smakelijk ER!
Gerookt of gedronken.. Ach wat maakt het ook uitquote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Soury het volgende:
Ik kwotk maar ffe stom. Ik heb ien wijtje up![]()
Wel lekker even in de zon
Ja precies.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerookt of gedronken.. Ach wat maakt het ook uit
Veel plezier.quote:
Jij ook veel plezier ermeequote:
Zo zag mijn overkant eruit. En wat nu.quote:
ja meneerquote:
Er mist een foto, die zak haalt alles weer wegquote:
Een zak hooi is nog nuttiger.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er mist een foto, die zak haalt alles weer weg
Ja jammer was wel een toffe foto. Maar voor de rest kan die zak optieven.quote:
Dutch profanity can be divided into several categories. Often, the words used in profanity by speakers of Dutch are based around various names for diseases. In many cases, these words have evolved into slang, and many euphemisms for diseases are in common use.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer was wel een toffe foto. Maar voor de rest kan die zak optieven.
Zit je haar in de krulquote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dutch profanity can be divided into several categories. Often, the words used in profanity by speakers of Dutch are based around various names for diseases. In many cases, these words have evolved into slang, and many euphemisms for diseases are in common use.
quote:
Ik ben niet meer blauw, ben het zelfs vrijdag ook niet geweest, maar het was een geweldig feest!quote:
Mooi zoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet meer blauw, ben het zelfs vrijdag ook niet geweest, maar het was een geweldig feest!
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh lekker, ik heb gegoogeld ...
[ afbeelding ]
Veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers
Heel veel mensen roepen dat ze er niet aan moeten denken en het is ook echt nogal volks allemaal, maar wel heel gezellig en iedereen is elkaars vriendquote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi zoIk moet er niet aan denken maar jij bent een toppertje
Zonder strandstoelenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde locatie, ander tijdstip...
Tijdstip met dikke mensen overalquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihiquote:
ohhhhhhhhhhhh maak me gekquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat tochquote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jou écht raaaaaaaaaaaaaaaaaaaar hoor...
We zijn soms allemaal wel een beetje raarquote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn soms allemaal wel een beetje raar
Dat laatste lijkt me het bete ..quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
NOu maar hij is wel heeeeeeeeel errugquote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn soms allemaal wel een beetje raar
Weer gezopen?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
NOu maar hij is wel heeeeeeeeel errug![]()
maar maakt niet uit
quote:
geen patat?quote:
Sorry maar dat is echt naar. Brrrquote:
Aanstellerig danquote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemag ik ook een keer
![]()
ik word er tenminste niet bozig van
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel veel mensen roepen dat ze er niet aan moeten denken en het is ook echt nogal volks allemaal, maar wel heel gezellig en iedereen is elkaars vriend![]()
Heb je nog steeds niemand gevonden die met je mee wilt? Sorry, maar ik pasquote:
Nee hoor.quote:
Volks, gezellig en iedereen is elkaars vriendje.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog steeds niemand gevonden die met je mee wilt? Sorry, maar ik pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |