Ah ER is 40K+quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn![]()
Bij ons zie je juist de 20-40k baantjes dergelijk gedrag vertonen. Ik heb er serieus de tijd niet voor. Veel te druk.
Ik wilde eerst kutjes en kalfjes doen maar ik durfde nietquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Koetjes en kalfjes.....gezelligheid kent geen tijd....vrede op aarde....het lijkt hier wel een 100+ forum.
Wil ik net die laatste post maken zijn er 2 me voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Koetjes en kalfjes.....gezelligheid kent geen tijd....vrede op aarde....het lijkt hier wel een 100+ forum.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde eerst kutjes en kalfjes doen maar ik durfde niet
welke TT had jij gdaan ?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil ik net die laatste post maken zijn er 2 me voor.
ja dat wel denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Was goed geweest voor de kijkcijfers.
Toe maar !!! Zuidassquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef FANN het volgende:
Heb ik een keertje gegeten.. met zussie
http://www.koetjesenkalfjes.com/index.php/restaurants/amsterdam
ik zat juist te wachten totdat iemand hem vol gooide maar het duurde best langquote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar was ik nog over aan het nadenken maar toen wassie al vol.
Goed plan!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
volgende keer ga ik op mijn gevoel afen dan doe ik het gewoon wat ik denk
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Vind ik wel iets anders om over te zeiken.
Na je 50 gaat dat achteruit. Da's bij mij binnenkort al 5 jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat juist te wachten totdat iemand hem vol gooide maar het duurde best lang
Nee hoorquote:
nah... ik ben ook de vlotste niet meerquote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na je 50 gaat dat achteruit. Da's bij mij binnenkort al 5 jaar.
Heb het al opgezocht. Was 24 mei. Maar nú is het helderquote:
Geen idee ER..quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb het al opgezocht. Was 24 mei. Maar nú is het helder
Ik ben wel klaar met je PP.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah dan werk je full time. Veel vergaderen zeker?
Geen Idee PP te ver weg van mn bed ...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is daar mis? Kom er regelmatig om dingen te regelen.
Nederland voetbalde niet geweldig en het was saai.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Kutstemming hier vanavond. Hebben al die sjaggo kerels pikstraf ofzo?
Wat wil je ER ..?? een tong of een pikquote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
was gewoon een grapje denk ik joh... maak je niet drukquote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ja mn ex buurman speelde weer eens ,,quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederland voetbalde niet geweldig en het was saai.
wordt je daar écHt sjaggie van?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
aaaaah vandaar!! Dat verklaart veel. Wanneer begint Brazilie eigenlijk? Want dan weet ik dat ik dan een maand niet op fok hoef te komen wegens verregaande chagrijnigheid omdat nederland er niks van gaat bakkenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je haalt het niveau wel een beetje naar beneden moet ik zeggen maar ach er komt hier van alles langs.quote:
Dito. En mijn man gelukkig ook niet. Hoef nooit sport te kijken.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je daar écHt sjaggie van?
ik snap dat niet om eerlijk te zijnmaar dat zal wel komen omdat het me geen zak boeit
Griekse slet ben je ook wel een beetje....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je daar écHt sjaggie van?
ik snap dat niet om eerlijk te zijnmaar dat zal wel komen omdat het me geen zak boeit
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid op een forum zou al genoeg zijn.quote:
De mijnese kijkt ook nooit naar sport, die is liever lui dan moe, zelf kijken is al te vermoeiendquote:Op zondag 1 juni 2014 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dito. En mijn man gelukkig ook niet. Hoef nooit sport te kijken.
Bij deze ... een kusquote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid zou al genoeg zijn.
Nou jah zegquote:Op zondag 1 juni 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Griekse slet ben je ook wel een beetje....
As ifquote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
was gewoon een grapje denk ik joh... maak je niet druk
Een vriendelijk forum is net die wedstrijd vanavond. Saai.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid op een forum zou al genoeg zijn.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zegt de kutjes- en kalfjes mevrouw....
Je bent niet 1 Griek... Alles is Grieks.. OK slet neem ik terug ..quote:Op zondag 1 juni 2014 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah zegéén Griek en ik ben meteen een Griekse slet
Na... het is meer een Amsterdammer dan een Griek hoor, maar ja zijn roots liggen daar nu eenmaalquote:Op zondag 1 juni 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent niet 1 Griek... Alles is Grieks.. OK slet neem ik terug ..
Over kleine 2 weken begint dat als de stadions klaar zijn en er geen opstand uitbreekt.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
aaaaah vandaar!! Dat verklaart veel. Wanneer begint Brazilie eigenlijk? Want dan weet ik dat ik dan een maand niet op fok hoef te komen wegens verregaande chagrijnigheid omdat nederland er niks van gaat bakken
Is daar kans op?? Oh, geweldig!!! Straks gaat het niet door!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over kleine 2 weken begint dat als de stadions klaar zijn en er geen opstand uitbreekt.
volkomen chinees wat daar staat maar maakt niet uitquote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
Stratigraphy and structure of Devonian fluvial sediments, western Beara Peninsula, south-west Ireland
Enjoy ER
Ik vind voetbal ook niet zo geweldig en volg het nooit totdat WK begint.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is daar kans op?? Oh, geweldig!!! Straks gaat het niet door!!!![]()
Al die sukkels die denken dat ze het beter weten en altijd bondscoachneigingen ventileren over de zeik!! Whahahaha!! Ik ga er een kaarsje voor opsteken!
Nou ja, mijn man is de geoloog hoor. Maar hij kan er wel heel spannend en interessant over vertellen altijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
Stratigraphy and structure of Devonian fluvial sediments, western Beara Peninsula, south-west Ireland
Enjoy ER
Das for ER Manniquote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
volkomen chinees wat daar staat maar maakt niet uit
Geology is gewoon een mooie wetenschap ...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja, mijn man is de geoloog hoor. Maar hij kan er wel heel spannend en interessant over vertellen altijd.
is toch iets met stenen ofzo?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geology is gewoon een mooie wetenschap ...
Zoiets was toch eik jouw vakgebied ooit?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo goed in om dat te verwoorden ,,quote:Op zondag 1 juni 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil weten wie Manni isquote:Op zondag 1 juni 2014 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet niet alles willen weten Fann.
ondermeer. Maar er zijn nog veel meer segmenten.quote:
Ik zag ooit van die sporen van dinos in spanjequote:Op zondag 1 juni 2014 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
Oh Chufi. Het mooiste wat ik tot nu toe in Ierland zag op geologisch gebied zijn wel de tetrapod tracks op Valentia Island. Zo duidelijk!!!!
a.. okéeeeeeee ik ga morgen wel googelenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ontdek je de geschiedenis van de aarde Fann.
Grottekeningen van gevlekte paarden uit de oudheid vind ik erg interessant.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ooit van die sporen van dinos in spanje
Daar was ik fucking dicht bij volgens mijquote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grottekeningen van gevlekte paarden uit de oudheid vind ik erg interessant.
Ach je moet knap je best doen om de laatste aanwinst te overtreffen.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jah.. er begint iets te dagen... ik ben nu een beeje vaag...
Zuid Frankrijk en Noord Spanje en in China.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was ik fucking dicht bij volgens mij
die theetrut? ja di is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag, ik dna daar geen zak van hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach je moet knap je best doen om de laatste aanwinst te overtreffen.
Da's antropologiequote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grottekeningen van gevlekte paarden uit de oudheid vind ik erg interessant.
utopia is toch harstikk nep man, ze hebben gewon bankstellene en alles, klopt geen zak vanquote:Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef chufi het volgende:
Geologie is een een mooie wetenschap .. En met de olie die we vinden voorzien we de wereld van ons bestaan ,,, want waar zouden we zijn ... zonder .. In Utopia?
ik ben ook een keer in een grot geweest en daar waren vleermuizen maar ik weet niet meer waarquote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De naam wist ik niet maar grotten boeien me sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |